Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"БУЛРАН" ЕООД е дружество, което осъществява социална дейност без формално да се е дефинирало като такова. То работи с уязвими групи като инвестира своето време и ресурси в обучението на кадри и тяхното професинално израстване.
Чрез проекта ще се постигне увеличаване броя на заетите в социалните предприятия, след получена подкрепа.
Целта на проекта е постигането на ефективни резултати от работата в три основни насоки:
1. Осигуряване на заетост на лица от целевите групи в област, която не изисква специална квалификация;
2. Изграждане на трудови навици и навици за работа в екип в лицата от целевите групи, подпомагането им в преодоляването
на трудностите и съдействие при професионалната им
реализация;
3. Изграждане на устойчива материална база, която да бъде основа за продължаване на социалната дейност след приключване на проекта.
С проекта "БУЛРАН"ЕООД ще постигне:
1. Подкрепа насочена към лица в неравностойно положение на пазара на труда - безработни лица над 54 г. и л.безработни
младежи до 29 г.
А именно:
*социална интеграция и приобщаване, вкл. активно участие в сферите на обществен живот;
*индивидуален подход интеграцията ще бъде персонализирана, ще отговаря на конкретните потребности, ще гарантират основни човешки права;
*прозрачност на политики и процедури; 
*повишаване на умения и професионални качества; 
*ще се даде възможност да се поема отговорност.
2. Изградено устойчиво социално предприятие /СП/, чрез:
* създаване на силен екип.
* разработване на анализи за пазарните възможности и ниши.
* социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество.
* изграждане на продукт с добавена стойност и гарантиране на устойчивото развитие на СП.
* постигане на финансова стабилност чрез квалифициран екип и подготвени лица от целевата група.
* устойчиво развитие на социалното предприятие и създаване на добри основи за надграждане и продължаване на дейност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Оборудване на новосъздадените работни места : В изпълнение на проекта е предвидено да бъде доставено оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места, които ще бъдат разкрити в резултат от изпълнението на проектното предложение. Предвижда се да бъде закупено оборудване и обзавеждане, което е необходимо за всекидневното изпълнение на работните задължения на новопостъпилите служители, целева група по настоящата схема. Извърши се проучване на пазара, за да се формират прогнозните разходи. Дружеството заложи на ефективност, ефикасност и целесъобразност. При осъществяване на обичайната си дейност на новозаетите и от естествето на тяхната длъжност е необходимо: 1. Витрини - 2 броя. /панорамна и топла/ 2. Хладилна витрина - 1 бр. 3. Хладилен рафт - 1 бр. 4. Душ за миене на съдове, смесител за два отвора - 1 брой. 5. Мивки - 2 бр. 6. Шкаф - 2 бр. 7. Касетки за съхранение на храна - 60 бр. 8. Тава - 54 бр. 9. Колички - 5 броя. 10. Конвектомати - 5 броя. 11. Котлони - 2 бр. 12. Ламинатор - настолен 1 бр. 13. Маси - 4 броя. 14. Миксер /планетарен/ - 2 бр. 15. Тестомесачка - 1 бр. 16. Охладител - 1 бр. 17. Пасатор - 1 бр. 18. Сладкарски пистолет и кутия към него - 1 бр. 19. Стелаж - 3 броя. 20. Принтери - 3 бр. Разходът по придобиване на оборудването е част от единната ставка. При бюджетирането се извърши проучване на пазара относно ценова и техничска характеристика на заложените активи за закупуване. Срокове за изпълнение и доставка. Събраха се оферти. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвижда се избор на доставчик след проведена процедура по ПМС 160/2016г., сключване на договор, извършена доставка при наличието на всички необходими разходооправдателни документи. 0.00 72 963.77
Дейност 2.1: Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца за безработни лица над 54 г. възраст. под 29 годишна възраст за длъжности Търговски представител и Продавач - консултант : Следваща стъпка е наемането на хора от целевата група. За осъществяването на тази дейност е необходимо подбор на кадри и сключване на 20 бр ТД на 8 часов работен ден за период до 12 месеца с представителите на ЦГ на следните позиции: 33223003 Търговски представител - 10 бр. бюджет 10х 5000лв = 50 000 лв 52232001 Продавач - консултанти - 4бр. бюджет 4х 5000лв= 20 000 лв Средствата за трудовото възнаграждение са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Допълнително е предвиден клас прослужено време и увеличение на МОД и осигурителната тежест. 91120004 Хигиениест - 2бр., 51202002 Сладкар - 4бр., 52232001 Продавач - консултанти - 4бр. ще бъдат наети на работа за минимум 6 месеца след приключване на проекта, с цел гарантиране на устойчивостта на проекта. След назначаването, специално внимание ще бъде отделено и на въвеждането и ориентирането на новите работници в работата, с цел по-лесната им адаптация, по-бързото достигане на високо ниво на ефективност и по-добрата им мотивация. В тази дейност е много важен подхода при въвеждане в работата, тъй като това ще бъде допълнителна мотивация тези лица повече да не попадат в категорията "неактивни" и "безработни", а напротив дори да се стремят да напредват в своето професионално развитие. Кандидатът вижда перспектива в наемането на хора над 54 годишна възраст, защото притежават следните предимства: * По¬ лоялни и надеждни; * Имат сериозно отношение към извършваната от тях работа ; * Има по¬-ниско текучество; * Добавят опит в екипа; * С готовност започват работа; Недостатъците, които СП ще преодолее с изпълнението на проекта са: • Работодателите нямат нагласа за наемане на лица от тази възрастова група, считат я за по- ниско ефективна • Нагласата на самите лица • Липса на добро социално взаимодействие с останалите членове на дадена работна група • Скептично отношение към промени в работата и организацията на труд в съвременните условия • Обучение и усвояване на нови умения, за които смятат, че са прекалено възрастни СП и насоченост към 29 г. Бизнесът среща трудност при наемане на кадри с подходяща подготовка. Много често предпочитаме да обучим сами кадрите си. Образователната система в сегашния си вид не съумява да подготви достатъчно бъдещите кадри. Основно се набляга на преподаването на теоретични знания и тяхното запомняне и донякъде механично възпроизвеждане, без да се посочват причинноследствени връзки между отделните факти и приложението им в реалния живот. * Липса на инициативност от страна на младите хора: За младите хора у нас често решаването на проблема със заетостта се очаква да се извършва изцяло от външни органи без тяхното дейно участие. Липсата на възпитание на труд като основна морална ценност и начин човек да бъде полезен на обществото, се оказва пагубна за инициативността и предприемачеството на младежите в България. В следствие на дейностите по проекта и двете групи ще придобият следните професионални умения и навици: 1. Практически умения по определена професия, изискваща специална професионална квалификация; 2. Чувство за отговорност за качеството на извършваната работа; 3. Чувство за материална отговорност във връзка с опазването на повереното им оборудване; 4. Умение за работа в екип; 5. Умение за работа с хора (клиенти); 6. Чувство за отговорност по отношение на личната и професионална хигиена; 7. Лоялност към работодателя. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. При формиране на стойността на заплатат се взе предвид следните фактори: 1. МОД и осигуровки 2017/2018 2. Клас професионален опит 3. Обезщетения по КТ 0.00 102 475.81
Дейност 2.2: Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца за безработни лица над 54 г. възраст. под 29 годишна възраст за длъжности Сладкар и Хигиенист : Следваща стъпка е наемането на хора от целевата група. За осъществяването на тази дейност е необходимо подбор на кадри и сключване на 20 броя трудови договори на 8 часов работен ден за период до 12 м. с представителите на целевите група на следните позиции: 91120004 Хигиениест - 2бр. бюджет 2х 5000лв = 10 000 лв 51202002 Сладкар - 4бр бюджет 4х 5000лв = 20 000 лв Средствата за трудовото възнаграждение са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Допълнително е предвиден клас прослужено време и увеличение на МОД и осигурителната тежест. 91120004 Хигиениест - 2бр., 51202002 Сладкар - 4бр., 52232001 Продавач - консултанти - 4бр. ще бъдат наети на работа за минимум 6 месеца след приключване на проекта, с цел гарантиране на устойчивостта на проекта. Кандидатът вижда перспектива в наемането на хора над 54 годишна възраст, защото притежават следните предимства: * По¬ лоялни и надеждни; * Имат сериозно отношение към извършваната от тях работа ; * Има по¬-ниско текучество; * Добавят опит в екипа; * С готовност започват работа; Недостатъците, които СП ще преодолее с изпълнението на проекта са: • Работодателите нямат нагласа за наемане на лица от тази възрастова група, считат я за по- ниско ефективна • Нагласата на самите лица • Липса на добро социално взаимодействие с останалите членове на дадена работна група • Скептично отношение към промени в работата и организацията на труд в съвременните условия • Обучение и усвояване на нови умения, за които смятат, че са прекалено възрастни СП и насоченост към 29 г. Бизнесът среща трудност при наемане на кадри с подходяща подготовка. Много често предпочитаме да обучим сами кадрите си. Образователната система в сегашния си вид не съумява да подготви достатъчно бъдещите кадри. Основно се набляга на преподаването на теоретични знания и тяхното запомняне и донякъде механично възпроизвеждане, без да се посочват причинноследствени връзки между отделните факти и приложението им в реалния живот. * Липса на инициативност от страна на младите хора: За младите хора у нас често решаването на проблема със заетостта се очаква да се извършва изцяло от външни органи без тяхното дейно участие. Липсата на възптание на труд като основна морална ценност и начин човек да бъде полезен на обществото, се оказва пагубна за инициативността и предприемачеството на младежите в България. В следствие на дейностите по проекта и двете групи ще придобият следните професионални умения и навици: 1. Практически умения по определена професия, изискваща специална професионална квалификация; 2. Чувство за отговорност за качеството на извършваната работа; 3. Чувство за материална отговорност във връзка с опазването на повереното им оборудване; 4. Умение за работа в екип; 5. Умение за работа с хора (клиенти); 6. Чувство за отговорност по отношение на личната и професионална хигиена; 7. Лоялност към работодателя. Лицата от целевата група ще придобият, развият и усъвършенстват професионални и личностни качества по време на субсидираната заетост - личносно израстване професионална етика; Зачита личното достойнство и правата на всеки ръководител, работник или служител в дружеството. При изпълнение на своите задължения не разпространява информация, която би могла да накърни личното достойнство на ръководител, работник или служител в дружеството. Служителят е длъжен да бъде лоялен към работодателя, като не злоупотребява с неговото доверие и не разпространява поверителни за него сведения, не извършва конкурентна дейност, пази фирмената тайна и доброто име на дружеството. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. При формиране на стойността на заплатат се взе предвид следните фактори: 1. МОД и осигуровки 2017/2018 2. Клас професионален опит 3. Обезщетения по КТ 0.00 0.00
Дейност 3: Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика; : Третата стъпка в изпълнението на проекта е "Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика" В рамките на тази дейност ще бъдат включени мерки насочени към поощряване участието на лицата в социалния и професионалния живот съобразени със спецификите на всеки отделен случай.Тази дейност включва социална и професионална интеграция чрез средствата за достъп до заетост за хора в неравностойно положение на пазара на труда, по-специално поради недостатъчна квалификация или социални и професионални проблеми, водещи до изключване и маргинализация. 1. Развитие на умения за общуване и работа в група;Придружаване и подкрепа в процеса на обучение и/или по време на работа;Професионално ориентиране, подкрепа за формиране на трудови навици;Дейности, които поощряват автономността и независимостта (помагане на лицето да поддържа личната си автономност, помагане на лицето да осъзнае индивидуалните си способности и ресурси, помагате на лицето да намира собственото си жизнено пространство) в работна среда.Социалната интеграция на неравностойните групи на трудовия пазар е един от най-съществените проблеми в България в настоящия период. Той придобива все по-големимащаби и повлича все повече хора. Неговото пренебрегване и омаловажаване води до възникване на безброй други проблеми - бедност и покачване на социалното напрежение. Съществуват 2 начина за социална и професинолна интеграция: да се помогне на новонаетия в първия етап на неговата работа или да го „пуснем в дълбоки води“. Ако той се „удави“, губят всички – време и пари за подготовката му, а работника губи вяра в собствените си сили и загубва доверие в доброто мнение за работодателя си. Ако може сам да се спаси, остава във фирмата, обаче... Единственото лице, на което – по негово мнение, трябва да бъде благодарен, това е той самият. Добросъвестността на работника за фирмата ще бъде право пропорционална на помощта, която този работник е получил в началото. Най-подходящият момент на придобиването на тази добросъвестност е именно етапа на обучението му. 1. ПРИСПОСОБЯВАНЕ КЪМ ПРОФЕСИЯТА Приспособяването на новонаетите представлява последния етап на процеса за избор и подбор на работниците и служителите.Това приспособяване се основава на въвеждането и обучаването му в кръга на новите задачи. Целта на процеса е колкото се може по-бързо и колкото се може по-малко конфликтно включване на лицата в СП. Правилно проведеният процес дава възможност на работника основно да опознае организацията, в която работи, нейната структура, цели, организационната й култура, принципите на действието й. 2. ОБОБЩАВАНЕ НА ПРОЦЕСА НА ПРИСПОСОБЯВАНЕ Особено важно за новото лице в предприятието е да получи обратна връзка.Това е толкова важно, тъй като дава възможност за утвърждаването на положително поведение, а също и посочва кои са областите, които се нуждаят от подобрение. В това отношение НЕ най-важното нещо са похвалите; тук става дума за системна оценка на работата, която се изпълнява от работника. Такъв разговор трябва да се състои след завършването на пробния период. Той трябва да произтича от грижата за човека и да има за цел съвместното разрешаване на проблемите. В този разговор се поставят цели, определят се областите, в които да се направят корекции. Главната цел на този разговор е ръководителят да помогне при решаването на проблеми, които може да възникнат в хода на работата. 3. ЗАВЪРШВАЩ ЕТАП НА ПРИСПОСОБЯВАНЕ -въпроси , които причиняват най-големи трудности на работника; -области на интерес по дейността на фирмата; - знания за отделните елементи на организацията и на правилата /нормите/ за функционирането й; -оценка на протичане на процеса на приспособяването на работника – кои са силните и слабите му страни; -предложения и идеи, възникнали в хода на работния процес; -предварителна оценка на развитието на работника; -степента на интеграция със състава; -по-нататъшни планове относно професионалното развитие и по обучението на работника; 0.00 53 699.28
Дейност 4: Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги : В условията на съвременното пазарно стопанство проучванията на търсенето и възможностите за пазрана реализация представляват съществен и задължителен елемент в развиването на дейността. Кандидатът иска да приложи добрият опит, който има като стопанско предприятие и в сферата на социалото предприемачество. Този специфичен вид изследвания, насочен към характеристиките на пазара, създава необходимата основа за успешно управление на дейност на предприятието. Прилагането на необходимите знания и умения за провеждането на маркетинговите проучвания е основно изискване на съвременните ръководители на социални предприятия. В процеса на своята дейност всяко предприятие взема огромен брой различни по характер управленски решения, обосновани с наличната или с осигуряваната за конкретната цел информация. Информацията, както всеки друг ресурс е жизненоважна за ежедневното ръководство на дейността на предприятието, за вярното и навременното прогнозиране на тенденции и явления, свързани с пазара и пазарните интереси на социалното предприятие. Налага се целенасочено събиране и обработване, анализиране и оценяване на данни с цел вземане на определено решение при необходимата степен на сигурност и довереност. С цел успешното реализиране на проекта и гарантиране на устойчивост, ще се създаде екип на социалното предприятие, което ще проучи пазарното търсене и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги от социалнто предприятие. Екипът ще се състои от: Предвидено е да се наемат на ТД специалисти. При пълна заетост 8 часа 12 месеца: А. Управител на екипа на социалното предприятие НКПД: 11207023 : бюджет 14 400,00 лв образование: висше опит: мин. 2 год. Отговорности: 1. Да организира, ръководи, координира и контролира цялостната дейност на социалното предприятие, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на дейността; 2. Да ръководи, координира и контролира работата на екипа на социалното предприятие /ЕСП/ като разпределя задачи и отговорности между експертите; Б. Финансов мениджър на социалното предприятие НКПД: 12117002, бюджет 14 000,00 лв. образование:средно икономическо опит: минимум 2 години Отговорности: 1. Следи за промени в законодателството и произтичащите от това задължения за социалното предприятието, свързани със счетоводното отчитане на приходи, разходи, дълготрайни активи и др. 2. Контролира спазването на приложимите счетоводни стандарти и финансовата политика на предприятието. В. Ръководител, отдел по продажбите/НКПД: 12216008 - 14 000,00 лв. образование: средно опит: мин. 3 г. на ръководна позиция. а при липса на такъв - договор със срок на изпитване Отговорности: 1. Анализира и развива дейността и ресурсите на СП с цел увеличаване броя на клиентите и обема на продажбите; 2. Активно търси и развива нови бизнес възможности Г. Маркетинг мениджър/ Директор маркетинг НКПД 12216004 - 14 000,00 лв образование: средно опит: мин. 1 г. в сферата на продажбите и/или маркетинга Отговорности: 1. Осъществява маркетинговата дейност на фирмата. 2. Извършва маркетингови проучвания и маркетингово планиране и анализ на пазарните възможности. Консултанти: Психолог назначава се за 11 месеца, тъй като в края на проекта задълженията му ще са изчерпани. Работи активно с наетите лица, като вниква в индивидуалните потребности и проблеми на всеки един от тях. Подпомага ги при преодоляване на тежки кризи като желание за напускане на работа, силен страх от санкции и др. Работи в тясно сътрудничество с управителя.Разходът е съобразен с Приложение Н на Насоките за кандидатстване. Висше образование в конкретната експертна област /бакалавър, магистър, доктор/ и над 6 години релевантен опит. Както и всякави допълнителни специализации, сертификати и др. Бюджет: 28000.00, разхода ще бъде посочен в т. 3.2 и съобразен с Условията за кандидтстване и приложенията към тях. /почасова ставка 21,50 лв. 0.00 26 234.33
Дейност 5: Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество. /осигуряване на устойчивост на проекта : За успешното приключване на проекта и неговото устойчиво развитие, кандидата е предвидил настоящата дейност. Мениджмънтът е осъзнал, че трябва да служи на по-висши цели от реализирането на печалба. Мениджмънтът, на теория и практика, трябва да се стреми към постигането на благородни и социално значими цели. Управленските системи трябва напълно да възприемат обществените и гражданските идеи. Нужно е бизнесът да отразяват взаимоотношенията между участващите в него групи. За да изминат успешно пътя от печалба към социална ангажираност фирмите и техните мениджъри трябва дълбоко да вникнат и да осмислят и приемат новите реалности на бизнеса. Обществената отговорност на фирмите и почтеността в бизнеса са две от базисните концепции на Социалното предприемачество. Те са решаващи за положителния обществен имидж на фирмите. Концепцията за корпоративната социална отговорност е съвременна бизнес идея, която представлява модел за правене на бизнес, при който и всички участващи страни постигат целите си . За да е успешно едно социално предприятие трябва да инвестира в реклама и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество, чрез достигане до повече заинтересовани лица. Популяризирането има за цел да се установят разликите между маркетинг и социален маркетинг. И двата са ориентирани към клиентите: социалния маркетинг изучава нуждите и желанията на целевата общност, целевата общност е сегментирана според демографски начин на живот и други релевантни социални фактори. Това е многомерен подход използва се за подпомагане на решаването на различни проблеми на обществото, например подобряване на здравето, екологията, социална интеграция, човешки права. Социалният маркетинг се опитва да повлияе на човешкото поведение върху голям мащаб от социални ползи – не за частна печалба. Разходът е част от единната ставка. Предимства на онлайн рекламата 1. Възможност за насочване на рекламата към точния поток от хора, потенциални наши клиенти. 2. Минимум загуби от неефективно „облъчване” с реклама. 3. Точна статистика за изразходвания бюджет и възвращаемостта на инвестициите. 6. Използват се последните технологии – смартфони други мобилни устройства с цел по - добро покритие на целевия пазар. 7. Подобряване на рекламнните текстове и послания е възможно винаги. 8. Онлайн рекламата – най- ефективната реклама. Чрез нея ще привлечем най-точните,най-таргетираните посетители на нашия уебсайт. Най-често поведението на клиентите е: когато имат нужда от конкретен продукт или услуга, първо да потърсят в интернет за него. Тези клиенти са заинтересуван от нашият продукт или услуга. Чрез рекламата в интернет достигаме до нашите потенциални клиенти. Онлайн рекламата дава възможност за моментална реакция на клиента. При традиционните рекламни, клиентът винаги трябва да извърши последващи действия, като например да запомни телефон, да потърси още информация в интернет, да запомни името на домейна. Към интернет рекламата е включено и разработването на сайт. Предимства на рекламата в социални мрежи: За да поддържаш безупречна репутация Социалните мрежи са феноменът на настоящето. Управлението на репутацията на всяка компания в социалните мрежи се превръща в ключов елемент от всяка маркетинг стратегия и затова е важно да сме подготвени за предизвикателствата, които ни предоставят те. Към днешна дата над 2,6 милиона българи имат регистрация във Фейсбук, социалните мрежи като YouTube, се радват на завиден успех от българските потребители, които намират ефективно средство за комуникация и информация в каналите на социалните мрежи. LinkedIn, добиват все поголяма популярност сред потребителите от определени целеви групи. Рекламата в социални мрежи се развива динамично, което позволява все по прецизно таргетиране на целевите аудитории на база различни демографски показатели, или интереси, или поведение.Социалните мрежи дава възможност за бързо и сравнително евтино управление на рекламни кампании до широка аудитория. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.