Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„Болеро „ЕООД е еднолично дружество с ограничена отговорност, регистрирано с ф.д.№1024/2003г. на Бургаски окръжен съд. Собственик и  управител е Пенка Керемедчиева. Предмета на дейност на дружеството е търговия на дребно в неспециализирани магазини с бързооборотни стоки .  Дейността на дружеството се осъществява в 8  супермаркета на територията на Бургаска област, като през 2003г. е открит първия  супермаркет в гр.Бургас, ул.”Хр.Ботев”№70 с 25 работни места в собствено помещение. Към момента във фирмата работят над 200 човека, а използваните помещения са собственост на фирмата или наети по договор за наем. Болеро ЕООД е член в Търговска верига ЦБА България и продава директно своите стоки на крайни клиенти, които са физически  и юридически лица. 
Ръководството си е поставило за цел да задържи и разшири пазарния си дял в региона през 2016 година и предвижда откриване на новтърговски обект, което налага и разкриването на нови работни места. Планирано е разкриването на 31 нови работни места. Спецификате на дейността, която се извършва в супермаркет позволява наемането на служители попадащи в специфичните категории съгласно насоките за кандидатстване. Новонаетите лица ще получат работа за максимално допустимия по проекта период от 12 месеца.
Целта на проекта е създаването на устойчиви работни места за хора с по-трудна реализация на пазара на труда. За създаването на устойчива заетост и ще спомогне и факта, че минимум 50% от наетите по проекта лица ще останат на работа за най-малко
12 месеца след приключването на проекта. Гаранция за създаването на устойчиви работни места е и факта, че във
Болеро ЕООД почти липсва текучество на персонала.За новите служители е предвидено закупуване на работно облекло, което ще обезпечи работниците в извършването на професионалните им задължения и ще повиши тяхната мотивация за професионална реализация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Във връзка с изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Координаторът и счетоводителят са дългогодишни служители на фирмата и доказани специалисти в своите области, а ръководителят е външно лице, с опит в управлението на проекти. Основните задължения на всеки един от членовете на екипа са: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията; - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет; - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора; - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени договори. Режийни разходи не са предвидени, в случай, че такива се наложат, ще бъдат извършени за сметка на бенефициента. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. Часовата ставка, на която ще се изчислява възнаграждението на всеки един от членовете на екипа е както следва: ръководител 10лв/ час, координатор 8лв/час, счетоводител 6лв/час. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период от 16 месеца. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база изготвените отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. 21 000.00 25 769.35
Информиране и публичност за проекта.: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационни табели - 2 броя. Табелите ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Те ще бъдат основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. На табелите ще бъде посочена стойността на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, срока за изпълнение, дейности по проекта. Табелите ще бъдат поставени на входа на административната сграда на Болеро ЕООД находяща се в гр. Бургас на ул. Янко Комитов 22 и на входа на новия търговски обект, където ще бъдат новите работни места. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 110.00 110.00
Създаване на заетост в Болеро ЕООД: Дейността има за цел осигуряване на заетост на представителите на целевата група по проекта безработни и неактивни лица. Предвидено е поне 50% от новоназначените лица да включват представители на следните специфични категории: безработни лица до 29 год. възраст и продължително безработни и неактивни лица. С реализирането на настоящото проектно предложение ще се подобри социалното включване в региона, ще се подобрят доходите на лицата попадащи в специфичните категории и ще се подобри качеството на услугите в Болеро ЕООД. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители - Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал преминава през следния алгоритъм: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите; - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности; - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване; - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати; - вземане на решение на кои лица да бъдат поканени за интервюта. Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Болеро" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следния алгоритъм: - свързване по телефона с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа; - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати; - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 4 месеца. 2. Наемане на персонал След провеждане на интервюта и селектиране на най-подходящите кандидати за всяка свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно се предвижда осигуряване на заетост на 31 нови служители. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 5 до 9 клас от НКПД 2011г. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 16 месеца. За изпълнението на дейността ще отговаря екипа по проекта, заедно с управителя на фирмата. 216 953.52 212 938.69
Закупуване на работно облекло за новите служители: Разкриването на нови работни места води със себе си и необходимост от закупуване на работно облекло за новите служите. Основната дейност наБолеро ЕООД е търговия на дребно в неспециализирани магазини, а по конкретно супермаркети. За нуждите но новите служители на всеки един от тях ще бъде закупено по един комплект работно облекло, с което те да изпълняват служебните си ангажименти на територията на търговскяи обект. Закупеното работно облекло ще е брандирано с логото на магазина. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набиране на оферти за работно облекло. Предвид факта, че стойността на заложените разходи е под 30 000лв без ДДС, избора на изпълнител ще е без провеждане на процедура с публична покана. - доставка на работно облеклото за новите служители ; Продължителност на дейността: изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за изпълнението на дейността ще носи екипа по проекта и ръководството на "Болеро " ЕООД. 1 550.00 1 557.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.