Организация и управление на проект: Създаване на екип за управление, който да осигури изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ, като постигне целите и индикаторите заложени в проекта. Екипа ще се състои от четирима души - ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Те ще отговарят за цялостната организация, координация и управление на проекта. Членовете на екипа са служители на общината.Те ще бъдат назначени на втори трудов договор. Длъжностни характеристики ще дефинират правата и отговорностите на всеки член от екипа. |
38 436.00
|
35 669.58
|
Публичност и информация: Изпълнение на мерките за информация и публичност съобразно изискванията Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Запознаване на обществеността с финансовата подкрепа на ЕС, целите, задачите и напредъка при изпълнение на проекта. |
4 380.00
|
4 076.40
|
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Обучение на персонала предоставящ социални услуги на потребителите. Повишаване на уменията и компетенциите на персонала, чрез провеждане на две тематични обучения- въвеждащо и поддържащо. Персонала ще получи необходимия минимум от знания и компетенции, за да полага адекватни грижи в съответствие със съвременните изисквания за професии на личен асистент, социален асистент и домашен помощник. |
700.00
|
700.00
|
Подбор на потребителите на социални услуги и персонал на Центъра за услуги в домашна среда.:
Извършване на два вида подбор на база приета и утвърдена процедура за подбор, която спазва принципите за недопускане на дискриминация. Класиране на кандидат- потребители, отговарящи на целевата група на база индивидуална оценка. Приемът и класирането трябва да позволи потребителите от проект "Нови възможности за грижа" да подадат заявления заедно с останалите кандидат–потребители и да участват в проекта. Провеждането на подбора на персонала на центъра ще се извършва по документи(вкл. оферти) и интервю. С одобрените кандидати се сключват договори. |
1 320.00
|
1 136.00
|
Подкрепа на дейността на съществуващ ЦУДС - Рудозем.: Център за предоставяне на услуги в домашна среда- Рудозем, функционира от създаването му по проект " Помощ в дома". В него се предоставят социални услуги - личен и социален асистент и домашен помощник. Тези услуги ще продължат да се предоставят и ще се обогатят с нови. В момента в центъра се обслужват 6 потребителя на които се предоставя услугата личен и социален асистент. Центъра е звено на общината - управленската и счетоводна дейност се изпълнява от служители на общината, възложена като допълнителна безвъзмездна работа, т. е в момента в центъра няма назначен персонал за управление. При реализацията на настоящия проект, съответно ще се увеличи значително броя на хората, които ще ползват социалнитe услуги. Вследствие възниква необходимостта да се назначи персонал, който да се грижи за управлението и функционирането на центъра. За целта се предвижда на трудови договори за 20 месеца на 8 часа да се назначат - един ръководител, той и счетоводител и един социален работник, също така двама психолози и една медицинска сестра. Персоналът, които ще обслужва потребители ще се състои от 35 души лични асистенти с работно време до 6 часа за 19 месеца 13 дни. Броя на социалните асистенти и /или домашни помощници може, може да варират в зависимост от конкретните нужди, но се запазва общия брой от 12 души), те ще са с работно време до 6 часа за 20 месеца. Дванадесетте назначени лица, ще обслужват предимно по двама потребители, а личните асистенти (35) ще обслужват до двама потребители, т.е. общо 59 души потребители. Съгласно план- графика на проекта, новоназначения персонал ще започне работа през 2016г, което е определящо за предвиждането на средствата по фонд работна заплата, затова се залага на предвижданата минимална работна заплата за следващата година от 420 лв. Ако се запази минималната работна заплата на сегашни нива или не се увиличи драстично МРЗ през 2017г., може да бъде завишен броя на потребителите, които ще бъдат обслужвани по проекта.
Екипа на центъра ще отговаря за качеството на предоставяните услуги. Отчетността и водене на документацията на центъра ще се осъществява от управителя и социалния работник. |
449 350.00
|
440 790.35
|
Предоставяне на психологическа подкрепа, консултации и супервизия на персонала на ЦУДС- Рудозем:
Подобряване и развитие на професионалната компетентност на персонала на центъра, чрез професионална психологическа подкрепа. Персонала ще бъде консултиран от специалист психолог, който ще провежда групова и индивидуална работа с хората, които предоставят социалните услуги. Опитен психолог ще анализира работата на персонала и ще предоставя помощ, която ще подобри качеството на предоставените услуги. За работата на психолога в рамките на 20 месеца са предвидени - 130 часа.
|
1 800.00
|
1 795.48
|
Мотивационна, психологическа подкрепа на потребителите: Провеждане на психологическа подкрепа и мотивация за преодоляване на поведенчески проблеми и увреждания на потребителите от специалист психолог, чрез индивидуална работа в дома на потребителя. |
4 000.00
|
4 000.00
|