Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Успешната реализацията на проекта ще удовлетвори потребности, както на „Красимира“ ЕООД, така и ще има принос към преодоляване на дефицити в социално-икономическата сфера, и в частност пазара на труда в България. Първо, „Красимира“ ЕООД ще създаде 6 нови работни места, което увеличение на човешкия ресурс ще повиши качеството на предлаганите от организацията услуги. В резултат ще се увеличи конкурентно-способността на фирмата и ще се предоставят нови възможности за разширяването на дейността й. Второ, „Красимира“ ЕООД ще даде своя принос за намаляване на младежката и общата безработица в страната - за новите работни места ще бъдат назначени безработни лица. В резултат от повишената ефективност и ефикасност на дейността на фирмата ще се осигури устойчивост на резултатите от проекта с дългосрочно запазване на минимум половината от работните места. Целевата група на проекта e безработни лица, с приоритет младежи до 29г. - (минимум 2 лица) и 1 лице от целевата група "безработни лица на възраст над 54 години". Основната цел на проекта е създаване на 6 нови устойчиви работни места за безработни лица в „Красимира“ ЕООД. Част от специфичните цели включват оборудване с необходимите за обособяване на съответните нови работни места ДМА, осигуряване на благоприятни условия на труд и вътрешно-фирмени обучения за повишаване на квалификацията на новоназначените служители, които да насърчават мотивираното и висококачествено изпълнение на професионалните им задължения. Това несъмнено ще повиши и представянето на фирмата на пазара с оглед на повишеното качество на предлаганите от нея услуги. В резюме дейностите са насочени към обособяване на екип за релевантното управление на проектното изпълнение, идентификация и назначаване на новите служители и тяхното пълноценно интегриране в организационния живот и оборудване на всички нови работни места с нужното за професионалната им роля оборудване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на шест нови служителя от целевата група в „Красимира“ ЕООД , в т.ч.: 1 лице на длъжност Счетоводител с код по НКПД 2011 24116004, 1 лице на длъжност Ръководител търговски екип с код по НКПД 2011 24215030, 1 лице на длъжност Асистент, офис с код по НКПД 2011 33433011 и 3 лица на длъжност Бизнес консултант с код по НКПД 2011 24216007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган. 54 520.00 52 318.85
Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на всички новоразкрити работни места. „Красимира“ ЕООД е организация, развиваща своята дейност в областта на транспорта и през 2013 г. открива обект за търговия на дребно с двама назначени служители. Същевременно започва да предлага консултантски услуги в областта на счетоводството, изготвянето и управлението на европейски проекти, разработването и управлението на системи за качество, диагностични и маркетингови изследвания и др. Икономическата обстановка налага фирмата да затвори своя обект през лятото на 2014 г., което води и до съкращаване на служители, но запазва своята дейност в другите области. Към днешна дата нуждата от нови служители се увеличава с всеки изминал ден във връзка с договарянето и отварянето на новите периоди на оперативните програми и целта на този проект е да осигури капацитет на фирмата, за да се наложи на пазара и да утвърди своята дейност в следващите поне 5 години чрез назначаване на нови служители. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Красимира“ ЕООД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола. Съоръженията представляват специализирано работно оборудване, което се използва за пълноценната работа с компютърни системи, както и такова, което се изисква за инфраструктурното обособяване на новите работни места и за осигуряването на максимално удобство на работното място. Лаптопите са необходими за да могат Бизнес консултантите да боравят с необходимия софтуер за работата им и да им е осигурена мобилност, която естеството на работата им изисква. Лаптопите, както и лазерният принтер са необходими също, за да могат консултантите да подготвят в презентационен вид проектите, над които работят. Тази техника ще е нужна и на Офис асистента, за да може да помага в работата на консултантите и да подготвя важни документи. Настолният компютър, мониторът, мишката и UPS-ът са необходими на Счетоводителя, защото той борави с всички бази данни на фирмата, обработва ги и се грижи за пълния архив. За целта му е необходима нужното ниво техника, която да се справи с тежките бази данни, и UPS устройство, което да гарантира тяхната сигурност при възникване на инцидент. В допълнение мобилните телефони са необходими при осигуряването на постоянна връзка между членовете на екипа от новоназначени лица, а също така и между тях и всеки друг релевантен за работата им колега във фирмата. Всички длъжностни операции се извършват единствено от висококвалифицирани специалисти в съответната област. Същността на работата с компютърни системи и бизнес анализи илюстрира еднозначно необходимостта от релевантно оборудване за нейното осъществяване. На база на гореизложените аргументи закупуването на 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола е абсолютно задължително изискване за обособяване на всички работни места. Специалистите, които ще бъдат назначени на съответните длъжности в рамките на изпълнението на настоящото проектно предложение, ще работят със специализираното работно оборудване, като изпълнението на маркетингови проекти и осигуряването на безопасността при съхраняването на фирмените данни и всички прилежащи на това ангажименти ще бъде основната им трудова характеристика във фирма „Красимира“ ЕООД. Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Красимира“ ЕООД, географски ще бъде локализирано в гр. София. 20 470.00 20 470.00
Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител и служителите на компанията. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта, а поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта, той ще бъде подпомаган от служители на компанията. Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности. Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. 8 250.00 8 132.32
Дейност 4 - Информиране и публичност: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.