Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда обучение и доставка на  компютърна техника (сървър и настолни компютри) и софтуер - пълнофункционална географска информационна система за служители от общинската администрация, ангажирани с подготовката и изпълнението на проекти по Приоритет 2 "Интегрирано териториално развитие на регионите" на Програма "Развитие на регионите" 2021-2027 и на ПИРО на Община Димитровград 2021-2027. 

В рамките на проекта 4 служители на общинската администрация ще имат възможност да участват в специализирани обучения, семинари и работни срещи във връзка с изпълнение на инструменти за „Интегрирани териториални инвестиции“. Предвидена е също доставка на компютърни настолни работни станции /компютърна конфигурация/ за общо 5 бр. за служители, участващи в подготовката и изпълнението на проекти, сървърна конфигурация - 1бр. и ГИС софтуер за подпомагане управлението на дейностите за териториално и селищно устройство за 5 бр. работни станции и 2 бр. за мобилно приложение, в т.ч. система за управление на бази данни, уеб базирано приложение и цифрови данни, вкл. предоставяне на облачно пространство за съхранение на базата за срок от 1 календарна година и обучение на общинските служители за работа с ГИС. 
С помощта на ГИС общинските служители ще могат много по-ефективно да локализират и управляват общинските и други имоти, предмет на интервенция на разработваните и изпълнявани със средства от ПРР проекти. Новото компютърно оборудване и пълнофункционалната географска информационна система, която да разполага и с мобилно приложение и уеб базирано приложение, ще позволи бърз достъп до актуална информация за териториалното и селищното устройство, вкл. издаване на справки, скици, визи и т.н., свързани с интервенции и проекти, финансирани по ПРР 2021 - 2027 г. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и/или на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), за обезпечаване на работата на структури (дирекции, отдели и др.)/ лица , отговорни за подготовка и изпълнение на проектите по ПРР 2021 – 2027 г. и на териториалните органи по ПО 1 на ПРР.: В рамките на дейността ще бъде доставено компютърно оборудване, заедно със ГИС софтуер за ТСУ и кадастър с цел обезпечаване дейността на общинските служители, ангажирани с разработване и управление на проекти с финансиране по ПРР 2021 – 2027 г. Ще бъдат доставени следните материални активи (хардуер и софтуер): 1. Настолни работни станции - 5 бр., със следните минимални характеристики: • Процесор: 4-ядрен, базисна честота 2.2 GHz, I3, I5 или I7 (8-мо поколение или по ново) или по-добър • Памет: 16GB DDR4 • Твърд диск: 250GB харддиск • Операционна система: Windows 10 или еквивалент • Ethernet(Lan): 1000 Mbp/s 2. Сървърна конфигурация - 1 бр., със следните минимални характеристики: • Процесор: 2.4G • RAM памет : 32GB DDR4 • Твърд диск: 256 GB • Твърд диск за архив: 2 TB • Захранване: 560W • Операционна система: Microsoft Windows Server или еквивалент 3. UPS 3000VA/2400 W 4. Софтуер ГИС за ТСУ и кадастър със следните изисквания: а/. Да поддържа и визуализира информация за: • Заповеди за одобряване на подробен устройствен план и неговите изменения • Издаване на скици, визи и разрешения за строеж; • Удостоверения за въвеждане в експлоатация; • Заповеди за премахване; • Удостоверения; • Сканирани инвестиционни проекти; • Обяснителни записки; • Всички справки, издадени за този обект; • Необходими са минимум пет десктоп лиценза и два лиценза за мобилно приложение; • Доставка на система за управление на база данни и доставка на цифрови данни за мин 1540 ха по Плана за регулация и Плана за застрояване на общината; • Предоставяне на облачно пространство за съхранение на данни. б/. Да има възможност за уеб приложение, което да може съдържа и дава информация за: • Регистър на общинската собственост; • Общи и подробни устройствени планове; • Кадастрални планове; • Кадастрални карти и кадастрални регистри; • Планове за регулация; • Въздушни снимки; • Зелени площи. Новото компютърно оборудване и пълнофункционалната географска информационна система за управление на ТСУ и кадастър, която да разполага и с мобилно приложение и уеб базирано приложение, ще позволи бърз достъп до актуална информация за общински терени, свързани с интервенции и проекти, финансирани по ПРР 2021 - 2027 г. С нейна помощ ще може да се правят справки и издават документи, необходими както в етапа на разработване, по време на реализацията, така и в последствие при управление на териториите и осигуряване на устойчивост на проектите. Към момента общината не разполага с подобни възможности. Новото оборудване и софтуер ще допринесат значително за повишаване капацитета на общината за изпълнение на функциите, свързани с прилагането на инструментите за интегрирано градско и териториално развитие по линия на ПРР, насочени към обновяване и модернизация на пътна, образователна, здравна, социална и културна инфраструктура, енергийна ефективност и устойчива градска мобилност, развитие на туризъм и спорт, подкрепа за зелена градска среда и сигурност на обществените пространства, както и мерките за насърчаване на икономическата активност. Предвид това, дейността, свързана с подкрепа и развитието на административния капацитет на служителите на Община Димитровград, ангажирани с подготовка и управление на проекти, са ключови за успешно изпълнение на проектите на общината по ПРР. 177 876.00 0.00
Осигуряване на публичност и информация.: С оглед осигуряване на широка публичност и информираност на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, съгласно Общите условия за изпълнение към административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ,са предвидени следите мерки: - Включване на уеб-сайта на Община Димитровград на кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз; - Поставяне на един плакат (формат A3) с информация за проекта, със споменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз на видно за обществеността място; - Поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване. 0.00 0.00
Участие в специализирани обучения, програми за обмен на опит и добри практики, семинари, работни групи и др. за повишаване капацитета на бен ефициентите в контекста на управление и изпълнение на инструменти за Интегрирани териториални инвестиции (ИТИ) за програмен период 2021-2 027 г. : Предвижда се участие на служители от администрацията на Община Димитровград в специализирани обучения, програми за обмен на опит и добри практики, семинари, работни групи и др. за повишаване капацитета на бенефициентите в контекста на управление и изпълнение на инструменти за Интегрирани териториални инвестиции (ИТИ) за програмен период 2021-2027 г., включително на принципа peer to peer в страната или чужбина с други общини за подготовката на инвестиции за градско развитие и функционални зони. Обучените служители ще участват в подготовката и/или оценката на проектни идеи, в подготовката на концепции за ИТИ и/или в подготовката и изпълнението на конкретни проекти. 2 120.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.