Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Сдружение "Национална Асоциация за Защита на Потребителите" е неправителствена организация, създадена с цел защита интерсите на потребителите. Стремежът на НАЗП е да отстоява една от водещите позиции в процесите по регулиране на икономическите отношения между гражданите и търговците. За изпълнението на тези отговорности и цели сдружението разчита на опита и професионализма на своя персонал.
Чрез осъществяване на дейностите заложени в проектното предложение ще се предостави достъп до разнообразие от управленски и организационни бизнес услуги и насърчаване използването на различни източници на информация и контакти, за да се гарантира по-благоприятна среда за успешно развитие на социалното предприятие.
Двете заложени дейности са: 
- услуги в областта на бизнес стратегиите
- услуги в областта на финансовото управление и контрол.
Това са двете основополагащи услуги за развитието, укрепването и създаването на устойчив бизнес с дългосрочен ефект, както върху дружеството, така и върху всички негови служители.
Предоставянето на финансови и стратегически за бизнеса услуги, каквито са заложените в проектното ни предложение, особено когато участват уязвими групи и се осъществява дейност със социално въздействие, ще гарантира повишаване на шансовете за успешно бизнес развитие и конкурентно оцеляване на пазара.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Целта на дейността е чрез осигуряване на стабилна стратегическа основа да се развие удин печеливш, устойчив и социално отговорен бизнес. практиката в бизнеса, която показва необходимостта от стратегическо планиране. Без него ръководството на фирмата не би могло да развие и осъществи идеите за бъдещето. То е процес, който изисква много знания и умения на хора с различна компетентност. Стратегията е курсът на действие, който една организация избира преследвайки целите си и съобразявайки се с възможностите и заплахите на външната среда, както и с вътрешните си ресурси. Това е основополагаща дейност за всеки бизнес, а в момента е от ключово значение за Кандидата, тъй като той е в процес на създаване и развитие на нова услуга - създаване на орган за алтернативно решаване на потребителски спорове. Процесът на стратегическо планиране заложени в дейността включва следните етапи: -определяне на мисията и целите -стратегически анализ *анализ на международната и макро средата *анализ на отрасъла (бизнес) *анализ на микро средата *анализ на вътр. среда *SWOT анализ -разработване на стратегически план -комплекс от мероприятия по внедряване на стратегическия план -контрол и оценка на стратегията. Дружеството има основна дейност по нестопанско управление – дейност на организации с нестопанска цел и допълнителна дейност с икономически характер. Във връзка, с което поддържа аналитична счетоводна отчетност. Една от основните дейности на социалното предприятие е дигитализиране на архиви, като лицата по изпълнение на тази дейност са на длъжност „администратор компютърни системи и са ангажирани в социалното предприятие. За изпълнение на тази цел на социалното предприятие, сме закупили софтуер за дигитализация на документи, което потвърждава мисията ни да инвестираме в социалната си дейност. Всички заети в дружеството лица на длъжност „администратор компютърни системи“ работят в социалното предприятие и развиват тази дейност, като 7 от лицата са представители на уязвими групи. 4 от лицата – Цветанка Караиванова, Донка Павлова, Гергина Бакалова и Валери Стефанов са били безработни лица над 55 години, които са се регистрирали в ДБТ, а лицата Карина Ганева, Радина Миткова и Бисерка Николова са до 29-годишна възраст, които нямат предходен професионален опит. В предприятието има 10 човека на длъжност „администратор компютърни системи“ и 8 лица на длъжност „анализатор пазарни проучвания“. С подходящия човешки потенциал на администраторите, които извършват дейността в социалното предприятие, ще реализираме търговска печалба от поддържане и обработване на дигитални продукти на клиенти и съхранение, администриране и систематизиране на електронна база данни при прехвърляне на архиви от хартиен на дигитален носител. За целта е необходимо на клиентите на фирмата да представим при подаване на офертата - екшън план с анализ на конкурентна среда. Първата дейност по проекта включва: - Анализ на пазара на дигитализиране на база данни . Търсене, предлагане, ценови нива. Тенденции и прогнози. - Оценка на конкурентна среда. - SWOT анализ. Анализ на приложимостта и определяне на highest and best use. - Определяне на справедлива пазарна стойност по приходният метод и метода на пазарните аналози. - Разглеждане на възможните варианти и условия за реализиране. - Проучване на потенциалните таргет групи и техните характеристики. - Дефиниране на подходите за тяхното достигане. - Заключенително становище. Извършвайки тази дейност фирмата ще бъде подпомогната да изгради стабилна стратегическа позиция в социалната си сфера на дейност, както и постоянна ангажираност към социалната си кауза. 3 225.00 3 225.00
Услуги в сферата на финансовото управление и контрол : Дейността включва наемане на консултант, който да разработи да осигури коректно финансово управление, за да може да се развие стратегията и стратегическия план на Сдружението, осигурени в предходната дейност. Набелязаните стратегически решения, чието реализиране изисква финансови ре­сурси показва, че двете дейности са неразривно свързани. Първата стъпка е стратегията, последваща стъпка е финансово обезпечаване, финансов контрол, което е и заложено в дейността. Финансовото управление и контрол включва политики и процедури, които да се въведат от ръководството с цел да се осигури разумна увереност, че целите на Сдружението са постигнати. Етапите на дейността са: - анализ на финансовото сътояние - 1-ви месец - счетоводен контрол - 1 -ви месец - създаване на инструкция за изграждане и функциониране на система за финансово управление и контрол - 2-ри месец - въвеждане на заложеното в инструкцията - 3-ти месец - мониторинг на финансовото управление след въведени инструкции - 4 -ти месец. Изхождайки от действащото законодателство на данъчното облагане социалното предприятие е задължено да води коректно и точно финансово и счетоводно отчитане. Освен това, за да развием социалната си дейност, където целта ни е не само печалба, а влагане на средства в продължаващо развитие на социалната ни кауза, постоянно инвестираме в дейността на социалното предприятие чрез наемане на хора и закупуване на активи за развитие на социалната си дейност. Чрез изпълнение на тази дейност ще можем по-добре да управляваме дружеството, за да продължаваме да инвестираме в лица от уязвими групи и социални дейности. 1 720.00 1 720.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.