Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 106 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектното предложение има за цел подобряване на качеството на живот и осигуряване на подкрепа на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ капацитет за персонала, предоставящ услугите. 
В проекта се предвиждат дейности по предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда; изпълнение на дейности свързани  с  комуникация и публичност; създаване на възможност за устойчивост на дейностите чрез въвеждането на социалната услуга "Дигитален асистент", която включва безвъзмездно, безсрочно логистично и техническо обезпечаване на услугата чрез 50 бр. обучения - „ГРИЖА ОТ РАЗСТОЯНИЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА СЪС ЗДРАВНИ ПРОБЛЕМИ – ДИГИТАЛЕН АСИСТЕНТ"  . 
 Настоящото проектното предложение ще има огромна социална значимост, тъй като чрез предоставяните в него интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда ще се даде възможност за:
1. Превенция от настаняване в специализирани институции на възрастни хора. 
2.Потребителите ще получават интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда след изготвяне на индивидуална оценка на потребностите им, което ще осигури на възрастните хора и хората с увреждания получаването на качествени здравни, социални , психологически и други услуги в дома си.
3. Най- отдалечените потребители от общинския център ще разполагат със социалната услуга "ДИГИТАЛЕН АСИСТЕНТ".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на почасови мобилни здравно - социални услуги по домовете за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Доставка на хранителни продукти, продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки и др.Предоставяне на целевата група информация относно превенция и профилактика на здравето и др. : 1. Дейносттае стартирала с подбор на потребителите, за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги. За целта беше обявена на видно място поканата за подаване на заявления. След което се извърши оценка на потребностите на желаещите да ползват услугата по утвърдената методика. След направения подбор бяха избрани не по-малко от 116 лица , взависимост от техните индивидуални потребности. Дейността предвиждаше и наемане на персонал от 41 различни специалисти, от които 38 домашни помощници, 2 медицински лица и 1 психолог. Всички са назначени на трудов договор. В длъжностната характеристика на наетите лица са разписани функции и задължения за лична помощ на нуждаещите се. Формираното възнаграждение на едно лице ще бъде съгласно регламентираната минималната работна заплата на страната. Допустими преки разходи за персонал са в общ размер на 670 380,99 лв. 2. Назначен е екип от двама души за управление на услугата - координатор и технически сътрудник, които са ангажирани с процеса на администриране на самите услуги – подбор на потребители, изготвяне на индивидуални оценки, изготвяне на графици на лицата, които предоставят услугите, поддържане на досиета на потребителите и др. 3.Предоставянето на услугата се извършва от избраните служители за период от 18 /12+6/ месеца, които са назначени почасово. "Домашните помощници" извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги и други според необходимостта на потребителя. За изпълнението на дейността , когато е необходимо ще бъде осигурен транспорт за персонала, предоставящ услугите до домовете. В тази дейност се предвижда закупуване на работно облекло, включително лични предпазни средства за персонала предоставящ услугата, разходи за материали и консумативи за предоставяне на услугата и др. разходи свързани с предоставянето на услугите. 4. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог, психолог и други специалисти при необходимост. 5. В дейността се включва организиране и провеждане на обучение на служителите, предоставящи почасовите здравно - социални услуги и ползвателите на услугата "Дегитален асистент". За включване на услугата "Дигитален асистент", като са съобразени няколко неща в него: - Услугата няма да изисква закупуване на материални активи от страна на общината, а ще е само свързана с извършване на обучения на потребителите и съответно месечни абонаментни такси. 6. За да бъде качествено изпълнен и администриран проекта е назначен екип за управление на проекта. Целта е качественото административно и финансово управление и отчитане на проектното предложение. Екипа за управление на проекта е отговорен за срочното приключване на проекта. 7. По проекта се предвиждат провеждане на събития свързани с видимост, прозрачност и комуникация. Целта на дейността е осигуряването на публичност сред населението във връзка с предоставяне на информация за изпълнението на проекта, неговите цели и предвижданите дейности, информация за безвъзмездната финансова помощ и др. Информация за проекта ще бъде оповестявана периодично и чрез сайта на община Свиленград - www.svilengrad.bg. 938 533.38 504 700.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.