Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Патронажна грижа/НАПРАВЛЕНИЕ 1/: Целта на дейността е да се осигури подкрепа чрез предоставяне на патронажни грижи за лицаот целевите групи чрез услуги в домашна среда. Дейностите/услугите и мерките, които община Съединение ще изпълнява във връзка с предоставянето на патронажни грижи са следните: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. Дейността ще се осъществява съобразно разработената от МЗ методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура BG05M9OP001–2.028.Патронажната грижа се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа на хората от следната целева група: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 години, други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID - 19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID – 19. Услугите ще се предоставят на база на индивидуалните потребности на потребителите и съгласно изготвен график от специалисти, назначени на трудови договори нна база МРЗ : 1бр. - медицинска сестра, 6 бр. - домашни помощници - на 8 часов работен ден или пропорционалната заетост на непълно работно време Всяко лице от целевата група да може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден за период от 12 месеца. Контрол върху спазването на графика, неговата актуализация и изготвяне ще бъде възложено на екипа на проекта. Патронажната грижа ще се предоставя за минимум 37 лица. Патронажната грижа ще включва комплекс от услуги като: - помощ в дома, която включва дейности като почистване, пране, социални контакти и др.; - медицински услуги, не дублиращи тези предоставяни по НЗОК - мерене на кръвно, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, контрол върху приема на лекарства и др.; - доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 2. Дейността на назначения персонал ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевите групи, трудностите и проблемите, възникнали в хода на предоставяне на услугите/вкл. в условията на пандемия/, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване.Периодичното провеждане на супервизия (индивидуална и групова) на персонала ще осигури експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата на екипа за предоставяне на интегрираната социална услуга за целевата група. Предвижда се всяко лице, предоставящо услуга да бъде включено в минимум 2 индивидуални/по 1 час всяка/ и 2 групови/по 6 часа всяка/ супервизии. 3. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране на потребитетелите и на персонала, предоставящ услугите. 3.1. Провеждане на индивидуални сесии за оказване на психологическа подкрепа, консултиране на потребителите на здравно-социални услуги. Направен е предварителен анализ. Психологическата подкрепа ще се осъществява по предварително съгласуван график, съобразен с индивидуалните потребности на всеки потребител. Предвижда се да бъдат реализирани минимум 74 индивидуални сесии по оказване на психологическа подкрепа, по 2 часа всяка. 3.2. Психологическа подкрепа, консултиране за персонала, предоставящ услугите. В рамките на дейността/12 месеца/ всяко лице, предоставящо социална или здравна услуга ще бъде включена в минимум 2 индивидуални сесии по оказване на прихологическа подкрепа, консултиране/по 2 часа всяка/. Предвиждат се също така и провеждането на 3 групови сесии/ по 6 часа всяка/. Продължителност на дейността е 12 месеца. Разходите за предоставяне на услугите са планирани за период от 12 месеца. Ще бъдат осигурени също така работно облекло, включително и лични предпазни средства за персонала на услугата, както и материали и консумативи за предоставяне на услугата/вкл. медицински изделия/. 0.00 57 471.68
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности/НАПРАВЛЕНИЕ 2 /: Целта на дейността е да се осигури подкрепа за адаптиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности, във връзка с разпространението на COVID-19. Дейностите/услугите и мерките, които община Съединение ще изпълнява за превенция на COVID-19 включват осигуряване на ЛПС, въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности и тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. Община Съединение е доставчик на 2 социални услуги/ДДД/ - *Център за обществена подкрепа*, който обхваща 20 потребители по капацитет и *Асистентска подкрепа*, която обхваща 34 потребители. Същата е разкрита като делегирана от държавата социална услуга на територията на общината от 01.03.2021. В ЦОП- Съединение са заети 5 лица/диспечер, психолог, социален работник, педагог/на 4 часа/ и чистачка/на 4 часа//. В Асистенската подкрепа ще бъдат ангажирани 12 лица/доставчици на услугата/. В условията на глобалната пандемия, предизвикана от разпространението на COVID-19, персоналът на услугите е изложен на огромно натоварване, причинено от усложнените условия на работа. Превантивните мерки за ограничаване на заразата в социалните услуги ще бъдат финансово обезпечени по проекта, което ще допринесе за опазване здравето както на ползвателите на социалните услуги/ДДД/, така и на служителите, предоставящи тези услуги. Община Съединение ще сключи ТД по реда на КТ на база МРЗ с минимум 2/две / лица на 8 часов работен ден и 1 /едно/лице на 2 часов работен ден или повече при пропорционалната заетост на непълно работно време на длъжност Дезинфектатор, с код по НКПД: 53291003 По този начин ще се въведат допълнителни мерки за дезинфекция с цел предоставяне на защитена среда за лица в риск/доставчици на услуги и потребители/. Персоналът и потребителите на услугите ще бъдат тествани при нужда за COVID-19. Предвижда се дейността да бъде подсигурена с хигиенни материали и дезинфектанти, необходими за обезпечаване на противоепидемичните мерки.За всички служители, предоставящи услуги и потребители на услуги в ДДД ще бъдат осигурени лични предпазни средства, вкл. маски, ръкавици, калцуни. 0.00 20 729.83

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.