Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към наемане на нови работници и служители във фирма "Тотал Вини - ГР. ЛЯСКОВЕЦ" ООД и закупуване на специализирано оборудване за ново-разкритите работни места, с което се подобрява качеството на работните места, повишават се ефективността, ефикасността, качеството и производителността на предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Фирмата ще наеме 20 безработни и неактивни лица на длъжности както следва: Работник производство на вино (код по НКПД - 93290021) - десет души; Работник, производство на вино и високоалкохолни напитки (код по НКПД - 81601091) - десет души. Основният код на икономическа дейност на предприятието, по която се назначават новонаетите лица и който се води счетоводно, е 10.82 - Производство на какао, шоколадови и захарни изделия. Разходите за заплати и осигуровки на новонаетите лица са съобразени с този код. От наетите 20 безработни и неактивни лица 4 /четири/ от тях ще бъдат младежи до 29 години включително и 8 /осем/ ще бъдат на възраст над 54 години. 142 911.00 137 020.68
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: За изпълнение на дейностите по настоящия проект и пълно оборудване на новите работни места е идентифицирана нужда за закупуване на следното допълнително работно оборудване, дълготраен актив, който е изцяло съобразен с нуждите на фирмата и с новоразкритите работни места по проекта: Хладилна инсталация за охлаждане на вина - 1 брой/комплект. Закупуването на допълнителното оборудване ще допринесе за устойчивост на целите на настоящето проектно предложение, а именно разкриване на нови работни места и развитие на дейността на фирмата ни в дългосрочна перспектива. Инсталацията сваля температурата до 12-17 градуса при процеса на ферментация на бели вина, удължава се процеса на ферментация и по този начин се подобрява качеството на произведеното вино. 72 666.00 0.00
Информиране и публичност: При изпълнението на дейностите за информираност и публичност ще се спазват всички изисквания, заложени в Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. Предвижда се доставката и монтирането на информационна табела на входа на административната сграда на Дружеството по време на изпълнението на проекта. В допълнение се предвижда публикуването на две прес съобщения в пресата – първото в началото на проектните дейности, а второто при приключването им, с които да се информира обществеността и заинтересованите страни за планираните дейности и постигнатите резултати. Проектът предвижда и идентифициране по подходящ начин на всички документи създавани в резултат от изпълнението на дейностите в проекта. Фирмата ще закупи минимум 5 броя стикери за визуализация на новозакупения актив. Тези документи ще бъдат публикувани и на интернет страницата на Дружеството, така че всички заинтересовани страни да имат свободен достъп до резултатите от проекта. Ще бъде изработена и отпечатана информационна брошура, която ще съдържа информация за дейностите в проекта, постигнатите резултати и свободния достъп до тях. Брошурата ще бъде отпечатана в 100 бр. и ще бъде разпространена до: • Контрагенти на фирмата – 50 бр. • Бюро по труда –50 бр. Брошурите ще бъдат предадени в лични срещи от екипа на проекта на представители на посочените заинтересовани страни. На тези срещи ще се представят резултатите от проекта и ползите от тях за всички предприятия от сектора на икономическа дейност на дружеството - контрагенти на фирмата, които биха могли да се възползват от реализацията на дейностите по проекта и постигнатите резултати. 2 422.00 1 890.00
Организация и управление на проекта: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график; - Подготовка на документите за процедури за възлагане на изпълнители на дейности по проекта; - Контрол по изпълнението на договорите; - Контрол на разходите; - Изготвяне на месечни справки за напредъка на проекта; - Подготовка на доклади за напредъка на проекта; - Подготовка на междинни и заключителни доклади по проекта. В екипа по проекта ще бъдат включени Ръководител проект, който има над 10 години опит в организация, управление и изпълнение на проекти, финансирани от национални, европейски и други донори, Координатор по проекта с опит в изготвянето и управлението на европейски проекти и счетоводител по проекта. 24 222.00 16 041.56

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.