Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е иновативен за община Антоново.
Той е интеграционен, включващ допустими партньори - ДГ "Шестте ястребинчета" гр. Антоново, Сдружение "Център за междуетнически диалог и толерантност "АМАЛИПЕ", НЧ"Христо Ботев -1921" и ПК "Крепост" с. Стеврек. 
В проектното предложение е предвидено реализиране на дейности за активиране на икономически неактивни лица, психологическо подпомагане, социална и професионална интеграция на лица от целевите групи с фокус върху ромската общност насърчаване участието им на пазара на труда и създаване на умения за успешно справяне на работното място и адаптиране към работните условия при включването им в заетост.
Предвидено е обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, което ще предостави възможност на обучените  за бъдеща реализация на пазара на труда. С оглед развитието на информационните и комуникационни технологии и нарастването на обема на наличната информация в Интернет възниква необходимостта от притежаване на специфични знания и умения за работа със съществуващата технологична инфраструктура от всеки един от нас. 
Ще бъде осигурена заетост на:
 23 души, от които:
    • 20  души от Общината;
    •   3 души ще бъдат наети от ПК"Крепост".
 2 трудови медиатори от Общината;
 2 Образователни медиатори от АМАЛИПЕ.
Друга основна дейност е повишаване информираността относно социалните и здравните права на маргинализираните групи,чрез провеждане на информационни кампании. Насърчаване семейното планиране промяна на практики, имащи негативно влияние върху социалното включване на младите хора от маргинализираните общности, повишаване на здравната култура.
Предвидено е подпомагане на деца и ученици от етническите малцинства в община Антоново в сферата на образованието, както и работа с родителите  от ромската общност и от мнозинството за повишаване на интереса към образованието и въвличането им в образователния процес, с цел постигане на по-добри резултати.
Проектът е с продължителност 31 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Развитие на местните общности и преодоляване на негативните стереотипи (Направление 4): ЦЕЛ  Повишаване толерантността и доверието между гражданите от различните етноси, осъзнаване ползите за всички от образователната интеграция и преодоляването на антиромските стереотипи.  Активизиране на обществеността за подкрепа на образованието и дейността на образователната структура. Инициативи за преодоляване на негативните стереотипи и популяризиране културната идентичност на етнически общности. Дейността е насочена към ромските родители, родителите от други етнически малцинства и родителите от мнозинството. В дейността ще участват хора от всички етноси, което е предпоставка за формирането на доверие и толерантност между тях. Дейността ще се осъществи от партньора Сдружение "Център за междуетнически диалог и толерантност "Амалипе"", който има богат опит в провеждането на кампании за преодоляване на негативни стереотипи и създаване на подкрепяща обществена среда и ще бъде подпомаган от НЧ "Христо Ботев -1921" . Участие ще вземат активни родители, членове на Родителския клуб, обществените съвети, образователните медиатори. 0.00 28 236.00
Активиране на икономически неактивни лица (Направление1) : Към момента в общината са налице признаци на „съживяване на икономиката” и местния бизнес изпитва нужда от работна ръка. Наемането на роми е затруднено от липсата на професионална квалификация, липса на трудови навици и пасивност на безработните. Дейността е насочена към цялостното „отваряне” на местната икономика за ромите и останалите уязвими групи. За преодоляване на проблемите ще бъдат предприети стъпки както следва:  Поименно определяне на съответния представител на целевата група, който не учи, не работи или пък не е регистриран като търсещ работа в дирекция „Бюро по труда” (ДБТ), заедно с адрес за осъществяване на контакт с него.  Достигане до представители на ромската общност, хората в риск и хората от слабо населени райони, които не работят, не учат или не са регистрирани в ДБТ, което практически представлява намирането и осъществяването на контакт с представител от целевата група по процедурата. Основните предизвикателства и причини за високата безработица и неактивност сред ромската общност, хората в риск и хората от слабо населени райони наред с общото свито търсене на работна сила по време на кризата, включват: • Липса на професионален опит, ключови умения и трудови навици. • Преждевременно напускане на училище, ниско образование. • Ниска степен на професионална квалификация или липса на квалификация. • Ограничена и/или липсваща мобилност. • Недостатъчна и непостоянна активност за търсене на работа и загуба на трудова мотивация поради невъзможност за започване на първа работа или продължителен престой без работа. • Предлагане на нерегламентирана работа с ниско възнаграждение и без осигуровки и оттук ограничаване на правата за обезщетения и помощи при безработица. Целта е ромската общност, хората в риск и хората от слабо населени райони без работа да заемат своето място на пазара на труда чрез осигуряването на тяхната заетост и конкурентоспособност. Сформиране на целева група с участието на Асоциираните партньори. Асоциираните партньори ще:  Предоставят информация за целевите групи;  Участват в рамките на своите компетенции, съгласно Закона за насърчаване на заетостта;  Участват в рамките на своите компетенции, съгласно Закона за социално подпомагане. В целевата група приоритетно ще бъдат наети роми и хора населяващи територията на община Антоново - община включваща 59 населени места в т. ч. 1 град и 58 села с ниска гъстота на населението, селски и изолиран район, в голяма част от населени места е налице концентрация на проблеми, създаващи риск от бедност, социално изключване и маргинализация (висока безработица, ниски доходи, ограничен достъп до публични услуги, териториална сегрегация и пространствена изолация). При работата с идентифицираните неактивни лица експертите ще ги активират, насърчават и подпомагат да изберат от следните възможни „пътеки” за активиране:  Връщане в образователната система: отпадналите от образователната система трябва да бъдат насочвани към образователни институции и структури на Министерството на образованието и науката на регионално и местно ниво за продължаване на образованието.  Регистриране в дирекция „Бюро по труда”  Насочване към включване в обучение във връзка с възможност за работа.  Насочване към реализация на пазара на труда.  Насочване към включване в социални и здравни услуги. Очакваме минимум 20 души да бъдат активирани, които с още други представители на целевата ще бъдат включени в дейности за психологическо подпомагане, мотивационно обучение и заетост. Ромската общност и хората в риск, които не учат и не работят и не търсят активно работа, ще бъдат включени на пазара на труда, съобразно техните характеристики по пол, възрастови подгрупи, наличие или липса на трудов опит, образование, притежаване на ключови умения, местоживеене с цел бъдеща трудова реализация. 13 000.00 12 768.00
Наемане на трудови медиатори (Направление 1): Във връзка с по-ефективното осъществяване на контакти и комуникация с целевата група е предвидено да бъдат назначени 2 лица от ромски произход на трудов договор на длъжност: „Трудов медиатори“ с цел да се насърчи и да се развива на местно ниво сътрудничеството по въпросите на заетостта с акцент ромското включване. Лицата, които ще бъдат назначени следва да:  Познават и се ползват с уважение от представителите на ромската общност в населеното място;  Имат опит в решаването на проблеми сред общността, съвместно с местни структури от неправителствения сектор;  Притежават добри комуникативни и организаторски умения;  Притежават способност за планиране и организиране на дейността си. Чрез избраните лица на длъжност „Трудов медиатори“ общността ще бъде непрекъснато информирана за изпълнение и възможността за включване в дейностите по Проекта. Трудовите медиатори ще извършват и мониторинг на дейностите по проекта. 23 753.69 23 033.69
Психологическо подпомагане (Направление 1): Психологическото подпомагане включва основно техники за справяне със стреса и повишаване самооценката на включените в дейността представители на целевата група. Ще бъдат провеждани индивидуални консултации със всяко едно от лицата и предоставяне на групови консултации. Индивидуалното психологичното консултиране е работа с едно лице с конкретни жизнени проблеми, чрез регулярно изследване и обсъждане. На съответното лице се предоставя възможност да говори свободно за своите важни поведенчески и емоционални проблеми с квалифицирано и независимо/обективно лице по начин, който е различен от доброжелателния светски разговор на обичайната социална ситуация. Психологическата консултация е насочена към уязвими хора, изпитващи трудности и мотивирани да преодолеят негативни, мъчителни преживявания. Участниците в груповото консултиране се включват в групата, за да добият повече знания или умения за решаването на даден проблем - обществен, образователен, професионален, превантивен. Консултативната група борави със съзнавани проблеми и е ориентирана към разрешаването на краткосрочни въпроси или подготовка на умения за определени социални роли, професионално ориентиране. В тази връзка са предвидени провеждане на индивидуални и групови психологически консултации. Голяма част от ромската общност и другите уязвими групи изпитват големи затруднения да се интегрират професионално, поради това, че не притежават изискваните в трудовите среди социални компетенции. Оказва се, че е необходимо да се работи за развитието на тези компетенции. В по-голямата част от случаите, нито семейната среда, нито традиционно действащото училище не са успели да изградят у тези групи умения и способности, необходими за социалното и професионалното интегриране. Целта на дейността е да се развият посочените по долу умения на социалните компетенции необходими за по-лесното интегриране. 1. Самостоятелност •Умения за съобразяване с някои социални норми • Умения за изпълнение на задача или дейност в предвидените срокове- търсене на работа или предаване на свършена работа или административни документи • Умения за организиране на придвижването си в заобикалящата ги среда 2. Себеутвърждаване • Умения за изразяване • Умения за представяне на самия себе си в добра светлина • Умения за откритост • Умения за преминаване към действие: Да останеш активен въпреки трудностите Да поемаш отговорности Да поемаш инициативата • Умения за прилагане в действие на образователен или професионален проект 3. Общуване • Умение да разбираш и да бъдеш разбран: Умение за декодиране на съобщение Умение за изразяване по разбираем начин Умение за предаване на преживяно събитие • Умение да изслушваш останалите и самия себе си: Умение да оставиш другите да се изкажат Умение да изслушваш другия Умение да имаш предвид мнението на другите, за да разшириш собствените си представи • Толерантност и уважение по отношение на другите: Приемане на различията Спазване на правилата и кодовете на групата, колектива, в който се намираш • Работа в екип Умение да приемаш работа в екип Активно участие при работа в екип 4. Адаптиране към живота в предприятието •Опознаване на живота в предприятието •Интегриране в живота на предприятието Инвестиране в работата в предприятие Умения за интегриране в групата, в бригадата Уважение към труда на другите • Изпълнение на поставена задача: Умение за успешно изпълнение на дадена задача Умение за организиране на работата Правила за живот и работа в групата (които всеки се ангажира да спазва) • Отговорност- Аз съм отговорен за това, което ми се случва или не в групата. •Дискретност - Думите на членовете на групата са само за тях.Аз не трябва да ги разпространявам извън групата. •Действие. Реакция - Осмелявам се да заемам позиция според мнението си. Поставям си цели. •Уважение към този, който говори в момента - Не прекъсвам говорещите,не монополизирам думата. 31 300.00 30 816.00
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” (Направление 1): Дейността включва организиране и провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” на 60 души от целевата група, част от обучените ще бъдат включени в заетост. С оглед развитието на информационните и комуникационни технологии и нарастването на обема на наличната информация в Интернет възниква необходимостта от притежаване на специфични знания и умения за работа със съществуващата технологична инфраструктура. Да сме дигитално компетентни в днешния свят изисква не само достъп до и боравене с ИКТ, но и подходящи познания, умения и нагласи свързани с тях. Базисните компютърни умения са свързани преди всичко с обработката на текст и ползването на Интернет. Тези умения би трябвало да се придобият още по време на училищното обучение, като основните проблеми на придобиването на тази грамотност се свързват преди всичко с липсата на материална база и проблема с Интернет-връзката и най-вече, че голяма част от целевата група няма достъп до компютър, поради което са неконкурентоспособни на трудовия пазар. Интернет стана неразделна част от ежедневния живот, място за обяви за свободни работни места, бизнес, обучение и извличане на разнообразна информация. В резултат на това се налага хората в съвременното информационно общество да притежават умения за търсене, анализиране, синтезиране и оценяване на информацията. Овладяването на необходимите знания и умения за работа с информационните технологии се превърна в един от основните фактори за ефективно използване на съществуващата технологична инфраструктура. Днес дигиталната компетентност е част от ключовите компетентности и се счита за основен фактор за развитие на дигитална култура и информационно общество в световен мащаб. Изборът на хора за включване в обучение за съответната ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/ институция за определяне на нивото. Участниците следва да бъдат разпределени по групи за постигане на максимална ефективност.  Наименование на ключовата компетентност: • 4 „Дигитална компетентност”  Хорариум на обучението: • 45 учебни часа при 8 /осем/ учебни часа дневно. Продължителността на един учебен час е 45 минути.  Брой на обучаваните: • 60 души.  Документ, доказващ завършеното обучение: • Сертификат за придобита ключова компетентност Дигитална компетентност – Компютърна грамотност. Цената за обучението на едно лице е 250,00 /двеста и петдесет лева/ лева. 15 000.00 15 000.00
Подобряване достъпа до образование , чрез активно включване на родители от ромската общност (Направление 2): Дейността е насочена към родителите на ромските деца, включени в дейностите по ОП НОИР по Проекта с цел превенция на ранното отпадане от училище и редовно посещение на детската градина. Преждевременното напускане на училище е сложно явление, което оказва сериозно влияние върху индивидуалните съдби на пряко засегнатите и благосъстоянието на ромските семейства, върху възможностите за развитие на техните общности и върху цялостното социално-икономическо развитие на страната ни. Превенцията и преодоляването на проблема изисква интегрирана политика и ангажираност на всички сектори и институции, свързани с образованието и с личностното и професионалното развитие на децата и младите хора, поради което е необходимо да се работи с ромските родители колкото може по-отрано. В тази връзка е предвидено провеждане на 3 мероприятия на тема „Активни родители“. Основните теми в мероприятията ще бъдат:  Базови познания за ранното детско развитие;  Стъпки за успешна интеграция в образователната система на ромски деца и младежи;  Ролята на детската градина и училището за социалната и професионалната реализация на личността; Работата с родителите е основна част от превенцията за ранно отпадане на децата от училище. Дейността има за цел подкрепа за семейства от уязвими етнически малцинства и семейства в неравностойно положение за редовно посещение на децата им в детски градини от 3-годишна възраст с оглед:  Ранната им социализация;  Насочване участието на родителите във възпитателния процес;  Работа с родители за разясняване ползите от образователната интеграция и приемане на различието. Дейността е ориентирана към активно и пълноценно включване на родителите в дейностите на детската градина, която посещава детето за подпомагане процеса на обучение, развитие, толерантност, интеграция и социализация на децата. 5 600.00 5 520.00
Включване в заетост в община Антоново (Направление 1): Цел Създаване на предпоставки за последваща заетост, формиране активно поведение на пазара на труда у лицата от целевата група, придобиване на професионални и трудови умения, подобряване условията на живот чрез решаване на проблема за трудова заетост. Активиране на участниците в целевата група и създаване на възможности за професионално развитие. Първоначално ще бъдат сключени трудови договори с 20 души от преминалите мотивационно обучение и осигурена заетост за срок от 9 месеца на длъжност "Работник поддръжка", като се предостави възможност да се удължи заетостта им с още 3 месеца, съгласно изискването на УО за изпълнение на опеацията. На по-късен етап, от групата на обучените лица, ще бъде осигурена заетост на нови 9 лица за период от 12 месеца. Работодател ще бъде Общината. Изборът на длъжността е направена от община Антоново при отчитане на няколко фактора и спазването на хоризонталните принципи:  Равни възможности и недопускане на дискриминация;  Равенството между мъжете и жените;  Интегриране на принципа за равенство, устойчиво развитие. Длъжността е съобразена така, че да е подходяща и за мъже и за жени, което ще допринесе за повишаване качеството на живот и насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото на ромската общност, както и на други уязвими групи. Заетост за 12 месечен период предполага, че задачите с които наетите лица ще бъдат натоварени следва да бъдат краткосрочни, за да могат да се изпълнят. Дейностите, с които ще бъдат ангажирани наетите лица ще бъдат от компетенциите и подпомагащи дейността на общината. 264 662.31 255 993.51
Включване в заетост в ПК „Крепост“ село Стеврек (Направление 1): ПК „Крепост“ село Стеврек разполага със собствена сграда и развива търговска дейност. Община Антоново ще провежда мониторинг и координира дейността на партньора – работодател ПК „Крепост“ село Стеврек. ЦЕЛ Подпомагане интеграцията на пазара на труда на маргинализирани групи. ЦЕЛИ  Включване в заетост на 3 души и създаване на предпоставки за последваща заетост.  Формиране на активно поведение на пазара на труда у лицата от целевата група;  Придобиване на професионални и трудови умения, подобряване условията на живот чрез решаване на проблема за трудова заетост. От преминалите мотивационно обучение на 3 души ще бъде осигурена заетост за срок от 9 месеца в ПК „Крепост“ село Стеврек, на длъжност "Работник поддръжка". Ще бъдат сключени 6 трудови договора. 26 289.00 26 301.49
Повишаване на здравната култура на целевата група (Направление 3): Дейността ще се реализира на територията на община Антоново със съдействието на Регионална здравна инспекция -Търговище. ЦЕЛ Образователна подкрепа на граждани от етнически малцинства, включително роми относно заболявания, представляващи здравен и социален проблем сред малцинствени групи и хора в неравностойно социално положение. Възпитанието в здравната култура е сложен целенасочен процес на формиране на субективна култура, основана на определени знания, убеждения, мотивация, придобити навици и поведенчески модели. То е съвкупност от целенасочени педагогически въздействия, чрез които хората първо се информират за ползите и рисковете от определени поведенчески модели и отделно действие (знания), изграждат нови убеждения и навици, и на базата на повишената мотивация променят поведенческия си статус. Навикът е затвърдено с времето умение, убеждение или поведенчески модел, повтарящ се автоматично при ежедневни дейности или решаването на сходни проблеми. ЦЕЛИ  Информиране представителите на ромската общност за влиянието на социалните, икономическите и други условия на средата върху здравето, за индивидуалните рискови фактори и поведение, за наличието на подходи и възможности за решаване.  Мотивиране и насърчаване представителите на ромската общност в избора на поведение, начин на живот и стимулиране личното им развитие.  Предотвратяване на рисковете и неблагоприятните състояния чрез убеждаване на представителите на ромската общност да придобият доказани правилни модели на поведение и навици, които ще им помогнат за справяне.  Повишаване чувствителността на обществото за необходимостта от съответната политика насочена срещу рисковете и увеличаване на обществения контрол върху факторите на средата. Висока информираност и лична здравна култура, съчетани с добра организация на здравеопазването е най-надеждната гаранция за добър здравен статус и качествено здравеопазване на населението в дадена страна. Това е най-важният отличителен признак за високо развита и цивилизована държава. 6 600.00 6 480.00
Повишаване информираността относно социалните и здравните им права. Насърчаване на семейното планиране. (Направление 3): Дейността е насочена към повишаване информираността относно социалните и здравните права, както и насърчаване на семейното планиране. Предвидено е провеждане на 3 кампании в община Антоново за разясняване на социалните и здравните права и 3 кампании в същите населени места на тема семейно планиране и начини за избягване на забременяване (контрацептивни методи). Промяна на практики, имащи негативно влияние върху социалното включване на маргинализираните общности, като кампании в общността за:  Семейно планиране и начини за избягване на забременяване (контрацептивни методи), преодоляване на ранните бракове и други патриархални практики, имащи негативно влияние върху социалното включване на младите хора от маргинализираните общности;  Информиране относно социални и здравни права. 17 600.00 17 460.00
Преодоляване на негативните стереотипи чрез тренинг обучения на служители (Направление 4): ЦЕЛ • Преодоляване на негативните стереотипи чрез развитие на потенциала на служители и специалисти чрез повишаване на преносимите умения и компетентности при обслужване на ромско население. • Повишаване на капацитета и компетентността на служители и специалисти в община Антоново чрез адекватни, актуални и качествени обучения насочени към работа със специфични групи. Фундамент за защита от пряка и непряка дискриминация, и расизъм във всичките му форми е изграждане на капацитет за интеркултурна комуникация на служители и специалисти, обслужващи специфични групи. Именно поради тази причина планираме 2 двудневни обучения за служители и специалисти обслужващи хора от уязвими групи. Предвиждаме по настоящата дейност да бъдат включени служители и специалисти от областта на здравеопазването, образованието, социалните дейности и др. работещи на територията на Общината обслужващи ромско население. Те ще имат възможност да се включат в двете обучения, както следва:  Тренинг-обучение „Работа със специфични групи“ 16 учебни часа за 40 служители и специалисти, разпределени в две групи.  Тренинг-обучение „Европейско гражданство и работа в интеркултурна среда“ 16 учебни часа за 40 служители и специалисти, разпределени в две групи. ЗНАНИЯ ЗА: • Представителите на основните целеви групи, ползватели на административни услуги – уязвими групи, хора в неравностойно положение, хора с увреждания. • Същността на приложението на интегрирания подход на равнопоставеност на специфичните групи граждани; • Основните теории на мотивация на членовете в екипа; • Основните стресори на работното място и техники за справяне с тях; • Нормативните документи защитаващи равенството между половете и толерантното отношение спрямо специфичните групи граждани. УМЕНИЯ: • Успешно прилагане на интегриран подход на равнопоставеност на специфичните групи граждани; • За изграждане на ново различно отношение към неравнопоставените групи за създаване на условия за постигане на равнопоставеност и равен достъп до обществените ресурси; • Преодоляване на стереотипите и предразсъдъците при работата със специфични групи граждани; • Ефективна комуникация с членовете в един екип; • Творческо решаване на проблеми и методи за вземане на екипни решения; • Въздействие и мотивиране на членовете на екипа; • Превенция от възникване на конфликтни ситуации в екипа, както и преодоляване на евентуално възникнали такива; • Ефективна работа в екип. ЦЕЛИ НА ОБУЧЕНИЕТО ДА СЕ: • Развие свой инструментариум за водене на интеркултурен диалог в работна среда; • Запознаят със същността на интеркултурното общуване и интеркултурната комуникативна компетентност; • Запознаят с особеностите на мултикултурното общество; • Овладеят техники за успешна водене на делови преговори; за делегирането на правомощия; за управление и поведение по време на срещи; • Повиши личната ефективност и продуктивност на служителите; • Овладее моделът на Кора Агатучи за „преход в интеркултурна компетентност”; • Запознаят с принципите на Европейското гражданство и основните права на европейските граждани; Програмата на обучението включва разнообразни теми, свързани с ролята на интеркултурното общуване и особеностите на мултикултурното общество, техники за водене на ефективен диалог на работното място, целите, резултатите и конкретните предимства от воденето на интеркултурен диалог, както и практически примери за приложението интеркултурната комуникативна компетентност в административна среда. ОСНОВНИ ТЕМИ:  Умения за работа в интеркултурна среда;  Принципи на Европейското гражданство;  Техники за ефективен диалог и включване на всички заинтересовани страни;  Стилове на поведение при преговори. „Мека” и „твърда” линия на поведение. 28 400.00 0.00
Доставка на материали и консумативи, обзавеждане и оборудване необходими за изпълнение на дейностите по Проекта: Община Антоново разполага със сграда с подходяща зала за провеждане на обучения, конференции и други мероприятия. Към момента на кандидатстване с проектно предложение залата не е обзаведена и оборудвана. Предвижда се закупуване на обзавеждане и оборудване с цел създаване на подходяща среда за обучения, консултации , семинари и други мероприятия с участниците в целевата група. Осигуряване на необходимите и достатъчни предпоставки за безопасни и здравословни условия на труд и материално-техническо обезпечаване на дейностите. Провеждане на процедура по ЗОП в т. ч. изготвяне на документация през първия и втория месец и избор на изпълнител през третия и четвъртия месец от стартиране на Проекта. За изпълнението на Дейността е отговорна община Антоново, ще бъдат включени 23 души в т. ч. ( 20 души от Дейност 8 и 3 души от Дейност 9).  За материално техническо осигуряване и безопасни условия на труд ще бъде: • Сключена застраховка - смърт/трайна загуба на работоспособност за 23 души в т. ч. ( 20 души от Дейност 8 и 3 души от Дейност 9) - 1760.00 лв. • Сключена застраховка - смърт/трайна загуба на работоспособност за 9 души за 12 м. - 693.00 лв. • Закупено работно облекло по 1 комплект на човек лятно и зимно - Светлоотразителна жилетка, шуба, панталон, обувки/ботуши, ръкавици - 46 компл. за 23 души в т. ч. ( 20 души от Дейност 8 и 3 души от Дейност 9) - 15 000.00 лв. • Закупени инструменти (Права лопата, крива лопата, търмъци, ръчна коса, лопати за сняг, търнокоп, мотика, метли с къси и дълги дръжки, лопати за смет общо до 100 броя за 23 души от Дейност 8 и Дейност 9) - 2560.00 лв. Обща сума работно облекло, инструменти - 17 560.00 лв. Застраховка -2453,00 лв.  Закупуване на оборудване за зала за провеждане на обучения, конференции и други мероприятия и др., както следва: • Бързоскоростен скенер 1 х 1400.00 лв. • Офис шкаф с плъзгащи се врати от стомана 1830х915х458, три рафта – 3 х 570.00 лв. - 1710.00 лв. • 2 бр. климатик х 1800.00 - 3600.00 лв. • Конферентна маса - 1х 520.00 -520.00 лв. • Столове 60 х 25.00 - 1500.00 лв. • Маси за обучаемите 20 х 80.00 - 1600.00 лв. • Моторна коса 2 броя - 3000.00 лв. Аргументация за необходимостта от закупуване на посоченото оборудване.  Залите за провеждане на мероприятия (обучения, семинари, конференции) са в реновирана общинска сграда без обзавеждане и оборудване (до момента не е закупувано обзавеждане и оборудване), което налага закупуване на необходимите мебели, столове, шкафове и техника.  В сградата има осигурен достъп до интернет. Обща сума оборудване 13 330.00 лв. Общо разходи за дейността : 33343.00 лв. 33 343.00 26 335.97

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.