Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда създаване на устойчива заетост за 8 безработни лица до 29 години и неактивни лица на пазара на труда - две лица на длъжност "Фризьор", две лица на длъжност "Маникюрист", две лица на длъжност "Козметик" и две лица на длъжност "Практикуващ, неконвенционални методи за благоприятно въздействие върху индивидуалното здраве". Осигуряването на устойчива заетост включва и допълнителни дейности с цел постигане целите на проекта и операцията, а именно:
Дейност №1 Организация и управление;
Дейност №2 Избор на изпълнители по реда на ПМС №118;
Дейност №3 Подбор на представители на целевата група;
Дейност №4 Назначаване на лицата и осигуряване на устойчива заетост;
Дейност №5 Обучение по ключова компетентност - английски език;
Дейност №6 Обучение по професиите "Фризьор" и "Козметик"- професионална квалификация;
Дейност №7 Закупуване на необходимото оборудване за новоназначените лица;
Дейност №8 Информиране и публичност. 
Дейностите ще обхванат период от 17 месеца. Проектът  има за цел да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от мерки за осигуряване на подходящи обучения на работното място - професионално обучение по професия "Фризьор" и "Козметик" и обучение по ключова компетенция - "Английски език".  Проектът ще постави акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработните и неактивни младежи до 29-годишна възраст в началото на своя трудов опит и стаж, които имат нужда от подходящо обучение, обвързано с последваща заетост с цел прилагане на придобитите знания и умения. Проектът ще се реализира на територията на град Стара Загора. Всички дейности по информиране и публичност ще отговарят на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014г.- 2020г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Подготвителен етап: 1.Изготвяне на подробен план за действие – Ръководителят на проекта, заедно с другите членове на екипа, ще подготвят и разпишат подробен план за действие и за изпълнение на заложените дейности. На предвиденото първо заседание членовете на екипа за управление ще се запознаят с конкретните задачи и отговорности, като се вземе конкретния опит, знания, умения и възможности да работят в екип. 2.Организиране на първа работна среща, на която ръководителят ще предложи за обсъждане разработения вече подробен план за действие. На тази среща ще се отдели специално внимание как ще се изпълняват подробно разписаните в плана дейности и плащания по тях, т.е уточняване на междинни срокове за отчитане на дейностите, изготвяне на междинни срокове за отчитане на дейностите и изготвяне на междинни отчети. Етап на изпълнение: Предвиждат се ежемесечни заседания на ръководителя по проекта с членовете на екипа за управление и всички ангажирани лица, които ще бъдат отразявани в протокол. Целта на заседанията ще бъде анализ на извършените към момента дейности, получаване на обективна реализация за хода на проекта, удовлетвореност на целевите групи, подготовка на вътрешни процедури за изпълнение на проекта, периодични инструктажи, подготвяне на междинни и окончателни технически и финансови отчети, както и набелязване на конкретни мерки за отстраняване на възникнали проблеми. В хода на изпълнение на проекта се предвижда периодично провеждане на анкети с бенефициентитe относно получаване на обективна информация за качеството на предоставеното обучение, удовлетвореност и възможност за последващо участие в обучения. 9 504.15 9 502.95
Избор на изпълнители по реда на ПМС №118: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по ЗОП и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. В зависимост от стойностите на услугите и доставките, които ще бъдат възложени по проекта, ще бъдат сключени директни договори с изпълнител или ще се проведе необходимата процедура чрез публична покана. Документацията за избор на изпълнителите и техническите изисквания към кандидатите ще бъдат разработени от екипа за управление на проекта с цел спазването на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация 0.00 0.00
Подбор на представители на целевата група: Дейността е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене и подбор на 8 лица, които да бъдат назначени в салона за красота на длъжностите "Фризьор", "Козментик", "Маникюрист" и "Практикуващ, неконвенционални методи за благоприятно въздействие върху индивидуалното здраве". Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „Корио Капилис” и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни и неактивни младежи до 29-годишна възраст в изключително атрактивна за младите хора сфера - козметични и фризьорски услуги и процедури, влияещи благотворно върху здравословното състояние. 0.00 0.00
Назначаване на лицата и осигуряване на устойчива заетост: От началото на пети проектен месец във фирмата ще бъдат назначени осем нови служители на следните длъжности за 12-месечен период, разпределени според потребностите на компанията и нуждите на пазара - две лица на длъжност 5141-2001 "Фризьор"; две лица на длъжност 5142-2002 "Козметик"; две лица на длъжност 5142-2003 "Маникюрист"; две лица на длъжност 3230-0004 "Практикуващ, неконвенционални методи за благоприятно въздействие върху индивидуалното здраве". За четири от лицата ще бъде осигурена устойчива заетост за 24- месец. С лицата ще бъде сключен трудов договор, съдържащ всички реквизити съгласно Кодекса на труда. По правило сключването на трудовия договор предхожда постъпването на работа. По тази причина датата на сключване на трудовия договор трябва да е преди датата на действителното постъпване на работа. Освен това в момента на постъпване на работа, работодателя трябва да връчи на работника/служителя копие от завереното уведомление и справката от НАП за прието-заверено уведомление по чл. 62 ал. 4 от КТ. Това не може да се случи, ако сключването на договора и постъпването на работа са на една и съща дата. Данни за страните – при изготвянето на трудов договор се използват лични данни на работника / служителя. Данните за лицето попълнени в трудовия договор се предоставят от работодателя на трети лица (НАП), в момента на регистрирането на сключения трудов договор. Като администратор на лични данни, работодателя трябва да поиска съгласието на работника за опериране с личните му данни и предоставянето им, от страна на работодателя, на трети лица. Тъй като за регистрирането на сключен трудов договор, работодателя предоставя данните на трети лица, е добре същия да се застрахова, като поиска от работника / служителя да подпише декларация за съгласие за опериране с личните му данни, още при сключването на трудовия договор. 46 599.69 46 599.69
Обучение по ключова компетентност - Английски език: Сформира се една група и за обучението по чужд език - английски език за осем лица. Провежда се входящо ниво по английски език с цел установяване на нивото на владеене на езика съгласно Европейската квалификационна рамка. Подготвя се учебната програма от избраната обучаващата организация. Подготвя се учебната програма и се закупуват учебните комплекти /учебник, учебна тетрадка и диск/, които да имат надграждаща функция. Провеждат се 300 учебни часа. Учебните занятия ще се провеждат в подходяща оборудвана зала. Лекторът, провеждащ обучението има необходимата квалификация и дългогодишен стаж като преподавател. След приключване на обучението ще се проведе изпит за установяване на постигнатите резултати за всички лица. Успешно положилите изпит ще получат документ за успешно завършено обучение. Обучението по английски език е важно за всички новоназначени лица и знанията по езика се прилагат ежедневно в работата на лицата - голяма част от уредите имат указания и изписват функции само на английски език; често се налага да се обслужват англоговорящи клиенти; събитията свързани с модата, коафьорството и козметиката често се провеждат на английски език. 5 520.00 5 520.00
Обучение по професиите "Фризьор" и "Козметик"- професионална квалификация: Ще се извършат два вида професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на вече наетите по проекта две лица като фризьори - професия 815010 "Фризьор", специалност 8150101 "Фризьорство"; професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на вече наетите по проекта две лица като козметици - професия 815020 "Козметик", специалност 8150201 "Козметика". След преминатото обучение по специалност "Фризьорство", новонаетите лица ще притежават следните умения и познания: хигиена, често срещани дерматологични заболявания на скалпа; практическа част със следните модули: подстригване, боядисване, обезцветяване, кичури и креативно оцветяване, къдрене, официална е еждневна прическа и други. Обучениепо по фризьорство ще се извършва основна на работното място /практическата част/ и така ще даде възможност на лицата да работят директно с обородудването и съгласно фирмената практика на работодателя. Неквалифицирани козметици могат да нанесат непоправими щети върху кожата и здравето на клиентите затова е важно тези лица да бъдат обучени. Обучението по спциалност "Козметика" включва основни и специфични познания за: козметични продукти и суровини, активни съставки, видове и приложения, класификация; организация на работното място: хигиена, дезинфекция и правила за дезинфекция, правилници, работно облекло и безопасност, вътрешен правилник, козметичен салон и оборудване; лифтинг масажни техники; мезотерапия, кавитация; йонофреза; озон терапия; суровини - нови активни съставки, крем бази. 4 800.00 4 800.00
Закупуване на необходимото оборудване за новоназначените лица: По проекта се предвижда назначаване на фризьори, козметици, маникюристи и лица, практикуващи неконвенционални методи за въздествие върху здравето. За двете лица на длъжност фризьор не се закупува оборудване, тъй като за тези дейности, фирмата разполага с всичко необходимо като оборудване и обзавеждане. С цел изпълняване на служебните задължения на двете лица на длъжност "Козметици" ще бъде закупен мултифункционален уред със следните функции: ултразвук - за "лифтинг" ефект и масаж за тъканите на клетъчно ниво. Процедурата активира обмяната на веществата, усилва регенерацията на тъканите и стимулира производството на колаген и еластинови фибри; йонофрезата е процедура, която осигурява полезни йони в клетките на организма и подобрява ефективността на кожата; Д'арсонвал - токът на дарсонвала дразни нервните окончания в кожата и по рефлекторен път причинява кратко свиване на кръвоносните съдове, последвано от продължително им разширение. По този начин се засилва притока на кръв в кожата. Това води до подобряване на обмяната на веществата в нея; четков пилинг - уред за ексфолация на мъртвите клетки от кожата; спрей - използва се след останалите терапии за освежаване с ароматизирана вода или етерични масла; вакуум - изсмуква дълбоките замърсявания и премахва акнето; електрическа игла за премахване на петна по кожата; лампа-лупа за петорно увеличение; лампа за диагностика на кожата; UV стерилизатор за инструменти; кутия за затопляне на кърпи; озоновата терапия почиства и стерилизира като унищожава бактериите, с които влиза в контакт; парата почиства и прониква в порите, омекотява кожата и почиства мазнините, черните точки и остатъците от грим; фотон терапия - светлинните вълни имат способността да проникват дълбоко в подкожните слоеве. Благодарение на своето активно действие, те регулират пигментацията, стимулират генерирането на колаген и подобряват еластичността, изглаждат бръчките. Цялостното видимо и здравословно състояние на кожата се подобрява значително; био електростимулация - за пасивна електростимулация на мускулите на околоочния контур; ултразвуков пилинг - действа в дълбочина, отстранява мъртвите клетки и комедони - кожата се регенерира, освежава и омекотява. Той дава възможност за по-дълбоко почиствае, без зачервявания и белези. Другият уред, който ще се закупува е козметичен уред за мезотерапия - това е иновативен уред, който предоставя възможността за прилагане на мезотерапия. Благодарение на специално разработената технология, апаратът позволява процедурата да бъде извършвана безиглено. Щадяща кожата безопасна алтернатива на класическите процедури като мезотерапия и в същото време не по-малко ефективна. Принципът на действие се основава на електропорация и електроосмоза. Ще се закупи и система за радиочестотен лифтинг - въздейства върху кожата чрез радиочестотни вълни. Радиочестотната вълна е електромагнитна вълна, която при употреба върху епидермиса загрява колагеновите върна до температура между 45 и 64 градуса по Целзий. Само при такава температура колагеновите нишки се активират и започва тяхното постепенно прегрупиране. Това дава възможност на кожата да възвърне еластичността си, контурира овала на лицето, заличава финните линии и повърхностните бръчки. Предвижда се и комбиниран уред за кавитация за третиране на дълбоки мазнини и ултразвукова лазерна липолиза - използва се и за стягане на кожата - стимулира образуването на колаген и прави кожата по-еластична. За двете лица на длъжност "маникюрист" ще бъде закупена електрическа пила с прахоуловител. По проекта ще бъде закупен и вертикален солариум, който ще бъде обслужван от лицата практикуващи неконвенционални методи и ще разшири обхвата на предоставяните от фирмата услуги. 28 740.00 28 740.00
Информиране и публичност: Задължително по проекта се изготвя плакат, който да информира участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата, който ще се постави на видно място на входа на централния офис ня "Корио Капилис". Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емлбемата на ЕС и упоменяването "Европейския съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 със сътветното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейско и национално съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Размерът на плаката ще бъде А3. По проекта ще бъдат изготвени 100 броя чадъри и 100 броя конферентни чанти със следната визуализация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 със съответното наименование на Оперативната програма - "Развитие на човешките ресурси". Ще бъдат извършени и осем публикации /рекламни карета/ в печатни медии относно напредъка на проекта с минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 със съответното наименование на Оперативната програма - "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020; наименованието на бенефициента - "Корио Капилис" . 1 873.40 1 873.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.