Закупуване на хранителни продукти: Община Чипровци е провела открита процедура за доставка на хранителни продукти по реда на Закона за обществените поръчки. Процедурата е открита с Решение № 3/25.08.2014 г. и Изпълнителят е определен с Решение № 8/27.10.2014г. на кмета на общината. Срокът на сключения Договор № ЗД – 245/29.12.2014 г. е една година от дата на сключването му – 29.12.2014 г., т.е договорът е в сила за периода на извършване на дейността по операция 3 – Закупуване на хранителни продукти – до 29.12.2015 г.. Типове доставяни хранителни продукти: Варива, мляко и млечни продукти, яйца, месо, месни продукти, захар, захарни изделия, зеленчуци и консерви.
При провеждане на същата процедура по обособена позиция – „ Хляб” е сключен Договор № ЗД -233/12.11.2014 г. със срок на действие до 12.11.2015 г.
Изискванията към изпълнителя са да извършва доставките на хранителни продукти със специализирани транспортни средства, притежаващи удостоверение за регистрация от БАБХ за превоз на хранителни продукти, доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията за качество, съгласно БДС, което се удостоверява със сертификат за качество, доставяните хранителни продукти да са със срок на годност не по-малък от 70% от остатъчния срок на годност, доставяните продукти да бъдат придружени с необходимите сертификати и документи. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната, документ за качество и безопасност. В договора е предвидена и възможност за рекламация от страна на общината, относно годността, количеството и/или качеството на доставените стоки. В случай на рекламация, Изпълнителят следва да достави хранителни продукти в срок от 3/три /часа – да отговарят на заявеното количество, качество и годност. В случай, че рекламираните стоки не са доставени в този срок, общината може да удържи стойността на недоставените стоки от гаранцията за добро изпълнение.
При доставката на хляб се изискват сертификат за качество, с дата на доставка и срок на годност, доставените количества хляб да произведени в деня на доставката и всеки хляб да е опакован отделно. При изпълнението и на този Договор са предвидени идентични възможности за рекламация и съответно – връщане на изцяло получена доставка за сметка на изпълнителя, ако хлябът не отговаря на едно от посочените по –горе изисквания.
Количеството и вида на приеманите храни, съответстват на капацитетните възможности на обекта за осигуряване на правилното съхранение, при спазване на определените от производителя условия и срокове на съхранение.
При получаване на стоката в обекта, се проверява съпътстващата хранителните продукти документация, следи се за състоянието на приеманите храни и продукти, състоянието на опаковките (цялост, съответствие със съдържанието и др.), етикетирането им. В обекта не се приемат храни със съмнителен външен вид или пък видими признаци на развала, както и такива с изтекъл срок на годност. В обекта не се приемат замърсени или с нарушена цялост на черупката яйца.
|
16 090.80
|
15 923.07
|
Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя в гр. Чипровци, бул. „Петър Парчевич” № 45 в кухненския блок на Домашен социален патронаж и ще се транспортира до пунктове за раздаването й на бенефициентите от цялата община – с. Мартиново, с. Железна, с. Бели мел, с. Превала, с. Горна Лука, с. Митровци, с. Челюстница, с. Горна Ковачица и с. Равна.
Бенефициентите живеещи в гр. Чипровци ще получават храната си в съдинки в кухненския блок на ДСП.
|
804.54
|
294.88
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътващитете мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за:
• Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г.;
• Ползване на административни общински услуги;
• Подпомагане достъпа до здравни услуги
• Подпомагане достъпа до образователни услуги;
• Насочване на лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството.
Съпътващите мерки ще се реализират чрез консултиране на бенефициентите на социалната услуга и съдействие, като ще бъдат изпратени писма и оказано съдействие на всички ползватели на услугата, съдържащи информация за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г. – през целия период на договора – 01.05.2015 г. – 30.09.2015 г.
- При ползване на общински услуги ще бъде оказвано съдействие за попълване на формуряри, подаване на молби и заявления и получаването им – през целия срок на договора – от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.;
- ще бъде направена анкета за доспъпа да здравни услуги, вкл. дали лицата имат личен лекар и в зависимост от отговорите ще се предприемат съответните индивидуални мерки и съдействие на всеки потребител поотделно – през целия срок на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.;
- ще се извърши служебна проверка за посещаемостта на децата на бенефициентите в училище и ще бъдт предприети действия, за постоянното им посещение в училище - м. май 2015 г., м. септември и при всеки нов бенефициент за срока на договора.
- ще се подготвят писма до лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството и ще бъде оказано съдействие– през целия период на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.;
Честотата на реализиране на съпътващите мерки е отразена при описанието на начина на реализирането им. |
0.00
|
0.00
|