Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда – младежите до 29 г. вкл. и продължително безработните/неактивни лица над тази възраст, е едно от най-големите предизвикателства за работната сила в нашето съвремие - равнището на безработица в страната продължава да бъде над средното за ЕС-28. Целите на настоящия проект адресират основните проблеми на тези групи – липсата на висококвалифицирани и ресурсно осигурени работни места на пазара на труда, предлагащи възможности за устойчиво и дългосрочно развитие. 
Общата цел на настоящото проектно предложение е създаване на 6 устойчиви работни места за представители на целевите групи. Специфичните цели на проекта са:
- Създаване на условия и реално повишаване на производителността на труда чрез закупуване на ново технологично оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на 6 работни места;
- Интеграция на представителите на целевите групи на пазара на труда чрез наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
- Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.
Целеви групи на проекта са: 2 безработни лица до 29 г., 1 продължително безработнио и неактивно лице на възраст 30 – 54 г., 1 продължително безработно и неактивно лице на възраст над 54 г. и 2 безработни или неактивни лица на възраст 30 – 54 г.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
Дейност 3: Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 4: Информиране и публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта. Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми. Дейността включва: • Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта; • Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа: Етап 1 – Подготвителен (м. 1-5), включващ: • Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение (м. 1-13), включващ: • Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност; Етап 3 – Заключителен етап (м. 13), включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. 9 193.50 9 193.50
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи. Дейността включва: - Ангажиране на целевите групи в субсидирана заетост, на длъжността (съгласно НКПД) “2431600 Експерт, маркетинг”, със следните индикативни изисквания: притежаване на висше образование с образователна степен "бакалавър" по специалност маркетинг, социология или друго приложимо образование и/или специализирано обучение и/или обучение по ключова компетенция в сферата на маркетинговите, политическите и/или социологическите проучвания; компютърна грамотност. Новонаетите служители ще извършват дейности по анализ на данни, работа на терен, програмиране на въпросници и други услуги, свързани с изготвянето на маркетингови, политически и социологически проучвания; - Предоставяне на възнаграждения на лицата в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Подбор на лица, които да бъдат наети на посочените длъжности. Селекцията ще се осъществи на база анализ на индивидуалните профили на лицата от целевите групи и провеждане на интервюта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-13): Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевите групи, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. 55 246.80 48 146.70
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване и обзавеждане за обезпечаване на новите работни места. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за ресурсно осигуряване на новите работни места. Предвид спецификите на оборудването / обзавеждането, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в рамките на първия месец. Дейността включва: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1-5): - Избор на изпълнители за доставка на офис обзавеждане и оборудване: Директно възлагане на дейността за изпълнение на външен изпълнител съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договор с изпълнителите; 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 6): - Доставка на обзавеждане: 6 бр. столове; 6 бр. бюра; - Доставка на оборудване: 6 бр. персонални компютри; 6 бр. мобилни телефони (смартфони); 1 бр. сървър; 1 бр. мултифункционално устройство. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 6): Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими. 26 200.00 31 600.00
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. Дейността включва: - Поставяне на 1 бр. банер-стойка (с минимални размери 100 х 50 см) в офиса на Кандидата за осигуряване на видимост на полученото финансиране; - Поставяне на 26 бр. стикери (пълноцветен печат, гланц) на всеки от закупените активи (където е възможно); - 2 бр. публикации за стартирането, напредъка и резултатите от проекта, качени на официалната страница на Кандидата; - Изготвяне на информационни брошури за проекта, размер А5, пълноцветен печат – 200 бр.; - Изготвяне на информационни плакати за проекта, размер А3, пълноцветен печат – 5 бр. за популяризиране; - Изготвяне на 1 бр. информационна табела, която ще бъде поставена в офиса на кандидата и ще дава информация за полученото финансиране. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: избор на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. Провеждане на процедура по избор съгласно изискванията на ПМС118 и УО и сключване на договор. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез поставяне на информационни банер и табела; разпространение на информационни брошури и плакати; публикуване на информация за проекта; 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – публикация за приключването на проекта и постигнатите резултати. 1 780.00 1 780.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.