Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез настоящия проект "Благоустрояване на градската среда в град Кюстендил" ще се реализират заложените в Инвестиционната програма на община Кюстендил мерки по отношение на група дейности "Градска среда". Реализирането на проекта ще е едно естествено надграждане над постигнатите резултати в предходния програмен период 2007-2013 г. Чрез реализирането на проектното предложение ще се изградят и възстановят зони за обществен отдих в това число паркове, зелени площи, детски площадки, градски площади. Също така ще бъдат изградени нови и възстановени износените физически елементи на градската среда, като ще се акцентира на подобряване на връзките над реката минаваща през централната градска част на града. В обновените участъци ще бъде рехабилитирана уличната мрежа и ще се монтира енергоспестяващо улично осветление и системи за охрана и борба с престъпността. Чрез подобряването на средата за градски отдих ще се подобри и културно-туристическия продукт, което от своя страна ще подобри възможностите за семейното хотелиерство, което се явява традиционен отрасъл в района. Реализирането на проекта "Благоустрояване на градската среда в град Кюстендил" е в съответствие със стратегията на ЕС за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж заложена в Европа 2020.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени шест експерта: Ръководител на екип, координатор, счетоводител, юрист и двама експерти отговорни за инвеститорски контрол . Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 189/ 28.07.2016 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи; - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; -Времеви графици на задачите; -Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи; - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Кюстендил; Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване. 72 898.39 71 175.57
Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, изготвени от Управляващия орган на ОПРР. За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: визуализация; информационни събития; и информационни материали за популяризиране на проекта. Изработване и монтаж на обяснителни табели (3 бр.), които ще бъдат постоянно монтирани на видно място, на обектите. Информационни събития. Начална пресконференция (1 бр.); Заключителна пресконференция (1 бр.) Публикации в печатни издания (общо 3 бр., в местните вестници); Излъчвания по местното радио (3 бр.); Дипляни (500 бр.). Заснемане на дигитална разходка, която да бъде качена на интернет страницата на общината (1 бр.) 44 279.85 9 396.00
Дейност 3:Подготовка на документацията за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители, сключване на договори.: Всички процедури за възлагане на обществени поръчки за строителство или услуги, свързани с изпълнението на проектните дейности ще съблюдават равнопоставеността на всички заинтересовани лица, независимо от техния пол, раса и националност. Ще бъдат строго съблюдавани принципите на прозрачност и необвързаност при избора на изпълнители. Експерт от администрацията, член на екипа за управление на проекта, ще подготви тръжните документации за избор на изпълнители, в рамките на проекта. Редът по който ще бъдат избрани изпълнителите ще бъде съгласно Закона за обществените поръчки. Тази дейност ще е една от първите дейности, които ще стартират в рамките на проекта. За изпълнение на дейността е предвиден срок от 6 месеца, в рамките на проекта. Това е така защото е възможно да има обжалване при провеждането на процедурите за избор на изпълнители. 0.00 0.00
Дейност 4: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за обект "Обновяване на физическата среда по поречието на река Банщица " : В обхвата на инженеринга са включени следните основни дейности: 1.Работно проектиране Проектирането ще включва следните основни етапи: Етап 1 Предоставя се на проектантския колектив на избрания Изпълнител и цялата друга налична техническа документация за обекта като: обследвания за установяване на техническите характеристики, чертежи схеми и др. на обекта. Предоставяне на Възложителя одобреният план-график за посещение на обекта от проектантите, за безпроблемно осигуряване на достъп на проектантите до обекта. Оглед и проверка на наличните архитектурни и конструктивни заснемания. Етап 2 Разработване на работен инвестиционен проект. Проектиране по част "Архитектура". Проектиране по всички останали части – изготвяне на проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности Етап 3: Съгласуване и одобрение на работния инвестиционен проект и издаване на разрешение за строеж. 2.След издаване на разрешение за строеж ще започне строителството. Изпълнението на строителството ще включва следните основни етапи: Етап 1: Изпълнение на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа. Етап 2: Законосъобразно предаване на строежа и въвеждане в експлоатация при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка в т.ч.: приключване изпълнението на строежа със съставянето на всички актове съгласно Наредба № 2/31.07.2003г.; издаване на Разрешение за ползване. 3. В рамките на инженеринга ще бъде осъществяван авторски надзор на изпълнението на проекта. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. 1 195 547.04 1 176 335.77
Дейност 5:Изпълнение на строително монтажни работи за обекти: -Благоустрояване на паркова зона – озеленяване, осветление, алейна мрежа и настилки, фонтан. / РС№119/09.06.2015 - Изграждане и възстановяване на зона за отдих парк Галерията - "Проектиране и изграждане на улица и парцел за озеленяване (УПИ XVIII /VII) в квартал 270" : Парк „Галерията" е част от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Кюстендил /ИПГВР/ . Разположен е в зона за въздействие от интегрирания план „с публични функции с висока обществена значимост". Чрез реализирането на дейността се предвижда: • Подобряване на достъпността • Благоустройство на зелените площи включително нова дървесна, храстовидна и тревна растителност • Подчертаване на сградата на художествена галерия „Владимир Димитров - Майстора", както и паметника на и художника • Оформяне на комуникационна и визуална ос - от входа на областна администра¬ция -Кюстендил към паметника на Владимир Димитров-Майстора • Съобразяване с контактната зона от границите на УПИ XIV, кв. 294 по плана на гр. Кюстендил при изпълнението на комуникационните връзки • Определяне на места за паметници Озеленяването и благоустрояването на УПИ XVIII, кв. 270, ЦГЧ на гр. Кюстендил, чрез изграждането на зона за отдих и площадка за детски игри предвижда следните дейности: • изграждане на оградена детска площадка за деца – 27м2 в северната част на терена с цел максимално възползване на ослънчаването от юг; • полагане на нови настилки; • парково обзавеждане за местата за отдих - пейки, кошчета за отпадъци и информационни табели; • изпълнение на рампа за достъп на хора в инвалидни колички. • изграждане на ново озеленяване, съобразено с изискванията на Наредба №1 от 12.01.2009г. - за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра (бр.10/2009г. на Държавен вестник). • изграждане на парково осветление с енергоспестяващи лампи. Обектите на интервенция вече имат изготвени работни и технически проекти, както и издадени разрешения за строеж. Ето защо веднага след провеждане на процедурата за избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности и сключване на договор със същия се предвижда да стартира изпълнението на дейността. Дейността се предвижда да стартира през 5-ия месец като ще продължи 15 месеца. Дейността ще премине през два етапа: Етап 1: Изпълнение на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа. Етап 2: Законосъобразно предаване на строежа и въвеждане в експлоатация при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка в т.ч.: приключване изпълнението на строежа със съставянето на всички актове съгласно Наредба № 2/31.07.2003г.; издаване на Разрешение за ползване. При изпълнението на проекта са предвидени непредвидени разходи в рамките на 4%, като стойността им е предвидена и включена в бюджета на проекта. 3 206 223.58 3 162 179.34
Дейност 6: Извършване на авторски надзор: Контрол за точното спазване на изработените технически проекти за озеленяване и благоустрояване на двата обекта предмет на СMР оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. • Консултантът, осъществяващ авторския надзор ще представлява и защитава интересите на Възложителя през целия инвестиционен процес. Той ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство, свързано с изпълнение на строителни дейности, а също така ще проверява дали строителната фирма извършва строително-монтажните работи в съответствие с техническите норми и изисквания на законодателството. 31 448.20 31 080.00
Дейност 7: Упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект и въвеждане на обектите в експлоатация: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие при реализацията и изпълнението на проекта, по отношение на: Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на оценка за съответствието със съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект. Оценката обхваща проверка за съответствие със: - предвижданията на подробния устройствен план; - правилата и нормативите за устройство на територията; - изискванията по чл.169, ал.1 и ал 3, в т. ч.: механично съпротивление и устойчивост; безопасност в случай на пожар; достъпност и безопасност при експлоатация;опазване на защитените зони и т.н. - и др., описани в чл. 142, ал. 5.за обект Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за обект "Обновяване на физическата среда по поречието на река Банщица " Упражняване на независим строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. Ангажиментите по строителния надзор ще приключат с успешното въвеждане на обектите в експлоатация. 103 419.35 47 942.85
Дейност 8: Извършване на финансов одит на проекта: Тъй като настоящият проект надхвърля 200 000лв. дейността е задължителна съгласно насоките за кандидатстване по настоящата процедура.Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане; При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. 34 934.81 3 842.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.