Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проектното предложение е създаване на 5 нови работни места на територията на Република България за период от 12 месеца, като избраните кандидати ще бъдат наети на трудов договор, след като се извърши двумесечен подбор.
Работните места, които ще бъдат осигурени са в сферата на телекомуникациите и мрежи данни, като търсим кандидати за следните позиции:
1. Специалист телекомуникации и мрежи данни - 1 брой
2. Оператор/координатор на мрежа данни - 4 броя
Новоназначените лица ще се подбират въз основа на следните критерии: безработни/неактивни младежи във възрастовия диапазон до 29 години, които да разполагат с подходящо за длъжността образование.
Ще се ценят качества като - дисциплинираност; умение за динамична работа и работа в екип; коректност; колегиалност и отговорност. С откриването на работните позиции, ние ще доразвием знанията и уменията на младите хора и ще им помогнем да развият нови такива; ще им помогнем да придобият увереност, чрез подобряване на практическите им умения във връзка с комуникационните технологии и мрежи през период на тяхната заетост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на 5 нови работни места на безработни/неактивни лица до 29 г. вкл.: Преди изпълнението на тази дейност, ще заложим период от 2 проектни месеца, през които да направим необходимия подбор на лицата, които ще наемем за запълване на новите работни позиции. След сключване на договор между Управителния орган и бенефициера, ще изпълним заложената по-горе дейност по подбор на кандидатите. През този период, ръководителят и координаторът на проектното предложение ще се ангажират със създаването на обява за свободните работни позиции; подбора на самите кандидати и последващата комуникация с тях. Фактическото изпълнение на дейността се състои в създаването на пет нови работни места за следните позиции: специалист телекомуникации и мрежи данни и оператор/координатор на мрежа данни. Основните задължения на операторите се състоят в постоянна комуникация с клиенти, чрез отговаряне на техни запитвания и спомагане за разрешаване на възникнал софтуерен проблем, като обслужването на клиентите изцяло ще се състои от офиса на фирмата, чрез IP централата. Специалистът телекомуникации и мрежи за данни, ще следи за качественото изпълнение на работния процес; ще контролира екипа; ще се ангажира с разрешаването на възникнал проблем от страна на служители или телекомуникационните системи. В основните задължения ще влизат и постоянното обогатяване на знанията на специалиста с нови технологии и апаратури, които излизат на пазар; ще подпомагат процеса на работа, давайки насоки и координирайки IP централата. Лицата ще постъпят в трудово правоотношение на съответните длъжности и ще оперират в офиса на фирмата в област Варна, община Провадия, с. Житница, който ще бъде предварително оборудван за ефективен и ефикасен работен процес. От наетите лица ще се очаква да имат мотивация за кариерно развитие и придобиване и развиване на знания в областта на телекомуникациите. Ще бъдат спазени хоризонталните принципа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", а именно - равенство между половете, недопускане на дискриминация и устойчиво развитие. При създаването на работните места, подбора и наемането и включването в заетост на кандидатите няма да се допуска никакъв на вид дискриминация към и между кандидатите, както и ще бъде даден равен шанс, права и капацитет работа между половете (кандидатите). 45 903.11 36 443.73
Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за създаването на новите работни места.: Оборудването, необходимо за качественото изпълнение на работата на новонаетите служители, което следва да се закупи е следното: 1. IP телефонна централа - 1 брой 2. UPS - 1 брой 3. Разклонители - 3 броя 4. Персонални компютри - 5 броя 5. Периферно устройство за компютър- мишка- 5 броя 6. Компютърни аксесоари- слушалки с вграден микрофон - 5 броя 7. Мултифункционално копирно устройство- 1 брой 8. Маршрутизатор (рутер)- 1 брой 9. Офис обзавеждане- бюро - 3 броя 10. Офис обзавеждане- стол - 5 броя 11. Офис обзавеждане- шкаф - 1 брой Дейността по търсене, закупуване и внедряване на оборудването ще се осъществи в рамките на първите два проектни месеца. Тази продължителност е съобразена с набирането на подходящи оферти; доставката и монтажа на оборудването и техниката, като отговорността за тези дейности ще бъде разпределена между ръководителя и координатора на проекта. Заложеният период от 2 месеца, съвпада и с времетраенето на дейността по подбор на кандидати, като тук основната идея е до края на втория месец, работните места да бъдат напълно пригодени; техниката внедрена; екипът- напълно сформиран и от началото на третия месец да стартира встъпването им в трудово правоотношение. 12 713.00 12 713.00
Дейности и разходи за организация и управление на проекта: Управлението на проекта е комбинация между постоянен обмен на информация; вземане на решения и привеждането им в действие. В този смисъл уменията на екипа, който управлява даден проект, са предопределящи успеха на реализацията. Управлението на проект включва в себе си следните етапи - анализиране, планиране, изпълнение, мониторинг и контрол и приключване. Следвайки последователността на етапите, прикрепяйки към тях необходимата обстойна информация и изследвайки възможните рискове, ще бъдат постигнати планираните резултати. Ръководителят на настоящото проектно предложение, премина през цялостните етапи при оформянето на бизнес плана, които са: 1. Анализиране и планиране на цялостния вид на проекта. 2. Събиране на подходящата и необходима информация и документация. 3. Изготвяне на бизнес плана/попълване на електронния формуляр за кандидатстване. 4. Кандидатстване по процедурата. Ключов фактор за успешното реализиране на всеки проект е неговото ефективно и ефикасно управление, което започва след подписване на договора за финансова помощ, а именно - фаза изпълнение. Управлението на проекта е ключова дейност за ръководителя и координатора, които ще извършват всяка последваща кореспонденция с Управляващия орган и ще следят за правилното изпълнение на заложените дейности, през периода на изпълнение на проекта. В техните задължения ще влиза: подбора и наемането на персонал; избор на изпълнител за осъществяване заложените дейности, чрез набиране на оферти; внедряване необходимото оборудване; изготвяне на необходима документация; верификация и отчети. Контрола на работата по изпълнението на проекта ще включва и вземането на превантивни мерки за предотвратяване на проблеми, преди да са се появили, или преди да са се развили в негативна насока; при невъзможност за предотвратяване на проблеми- предприемане на коригиращи мерки за решаването им. Контрол от страна на ръководителя ще се прилага и при отчитане изпълнението на дейностите и проследяване на отчетените резултати. 6 024.00 5 068.36
Разходи, свързани с дейности по осигуряване на публичност: Целта на публичността е да даде популярност на дейностите и проектите реализирани с подкрепата и финансирането от страна на Европейския съюз. Необходимо е да се наблегне на начините и възможностите за финансиране и кандидатстване, ефектите, добрите практики и постиженията, а не само върху усвояването на средства. Поради това, дейностите по осигуряване на публичност са насочени към информиране обществото за програмите и процедурите, които освен, че подпомагат организациите и предприятията, влияят позитивно и доставят ползи за обществото. Множество от процедурите са ориентирани към малкия и средния бизнес, а друга част от тях- към интегриране и администриране и подобряване качеството на живот на населението. Публичността може да бъде осигурена по различни начини - печатни информационни и промоционални материали, табели, статии и др.. Всички те целят лесно достигане на информацията до широката общественост, като предизвикват голям интерес. Фирмата-бенефициер ще осигури публичност по проекта, чрез: 1. Публикуване на статия в сайта на компанията, както и публикации в други подходящи медии. 2. Създаване на информационна табела с размери - 50х70 см. 3. Създаване на промоционални материали - химикалки, чаши, тефтери и флаш-памет. 4. Създаване на рекламни плакати. 5. Създаване на информационни стикери. Главно, чрез планираните дейности за публичност ще информираме обществото, относно процедурата и възможността за финансиране, както и пряко информиране на целевите групи по Програмата. Публичността на всеки етап от управлението на европейските средства е осъзната необходимост за сформиране на обществено мнение, а в последствие и надграждането му в обществено доверие. 1 252.00 1 188.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.