Дейност за подобряване на производствените процеси /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой;
Чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина се постига скъсяване на времето в процеса на поставяне на бие. Намалява се технологичния брак в продукцията и съответно се спестява време за отстраняване на дефектите, което подобрява производствения процес.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
2 880.00
|
2 790.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;
Поставянето на съединителен шев, който има страндартно зададена форма - например окръжност или дъга се постига трудно без шевен автомат. В момента такива шевове се изпълняват, но винаги има отклонение от стандартно зададената форма. Чрез използването на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове времето за изработване ще се съкрати и работния персонал ще бъде облекчен при изработването на тези детайли.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
45 581.00
|
45 480.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;
Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове позволява изпълнението на огромен брой съединителни или корективни шевове с различни характеристики. По този начин ще могат да се прикрепят към ортопедичните изделия стабилизиращи елементи със сложна, съобразена с анатомичните контури форма.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой;
Този тип машина позволява присъединяване на текстили с различни дебелини и еластичности. Това е необходимо за конструиране на ортопедични изделия - ортези и брейсове, прилягащи по контурите на крайниците. От медицинска гледна точка този тип съшиване е важен, защото се избягва формирането на обемни, изпъкващи към кожата шевове, което може да бъде причина за увреждане на кожата
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
18 727.00
|
18 620.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой;
Този тип ножица позволява разкрой на няколко ката от даден вид материал. В нашето производство често се кроят материи с дебелина на всеки кат - 4мм, 6мм., 8мм., затова вертикалният нoж увеличава скоростта на разкроя.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
2 240.00
|
2 240.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;
Машината за автоматично, студено рязане с различни форми ще подобри производствените процеси като увеличи производствения капацитет на този тип разкрой, ще се постигне стандартно оформяна на среза.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
9 300.00
|
8 890.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;
Изрязването на велкро елементи с елипсовидна форма, с форма на окръжност или придаване на камбановидна форма в края на лентата е възможно чрез закупуване и внедряване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми. Такива детайли ще позволят разнообразяване на функционалния /медицински/ и естетическия дизайн на продукцията на Ортотех ЕООД
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой;
Щанцоването на детайли със сложна форма и по няколко ката от материала ще оптимизира процеса на разкрой, като ще намали времето и ще увеличи прецизността му, което е важно при конструирането на медицински изделия.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) |
13 000.00
|
11 800.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой;
Чрез изпълнението на тази дейност се намалява разходната норма на материал за единица продукция, което резултира в повишаване на ресурсната ефективност
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуването на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;
Тази система позволява производство на някои видове индивидуални стелки в момента на медицинския преглед. Същевременно се осигурява запазване на 3D образ, както на произведената ортопедична стелка, така и на ходилото. По този начин значително се оптимизира целия производствен цикъл от диагностиката, през производството до създаването и съхраняването на база данни.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
40 000.00
|
16 540.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;
При възможност да се приложи тази система, тя оптимизира голяма част от производствените разходи - не се употребява ортопедична пяна, гипс, вода и електричество. Практически производството и мястото за консултация се намират в едно помещение, което оптимизира разходи за отопление, вентилация и електричество.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/
Полученият дигитален триизмерен отпечатък отчита при динамични и статични условия състоянието на ходилата. Въз основа на този образ произвежданите индивидуални ортопедични стелки ще бъдат с добавени нови корекционни зони. Ще се подобри ефекта от тяхната употреба
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
172 000.00
|
112 420.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварван- 4 броя;/
Получения дигитален триизмерен образ ще намали употребата на консумативи за производството - ортопедична пяна за ходилно отпечатване, строителен гипс, и вода. Дигиталният образ се запазва в системата и при нужда от втори чифт стелки няма да се повтаря отново гипсово отливане. Намалява и нуждата от складово пространство за съхраняване на ортопедична пяна.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой
Намалява се времето за производство на чифт индивидуални стелки. По зададените корекции милинг машината произвежда точно и без отклонения проектираният модел. Подобряват се условията на труд в производствените помещения по отношение на нивата на запрашеност и се постига оптимизирането на производствените площи.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
72 000.00
|
70 854.00
|
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой
Използването на милинг машина ще намали технологичния отпадък и използването на лепила за производство на индивидуални стелки.
Стъпки за реализация на дейността:
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
0.00
|
0.00
|
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване и внедряване на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен и внедрен Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;
Използването на този софтуер ще позволи по-висока прецизност на нанесените корекции. Той позволява разиграване на няколко възможни модела, без да се налага да се правят пробни гипсови отливки;
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
27 000.00
|
17 800.00
|
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване, внедряване и валидиране на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;/: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен, внедряван и валидиран Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;
Библиотеката от възможни корекции, налична в базата данни на софтуера е изключително широка. Това прави произвежданите ортопедични стелки с големи възможности за конструктивно разнообразие. По този начин изиксванията на медицинските специалисти и пациентите ще бъдат спазени в пълна степен.
1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец)
2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец)
3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец)
4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) |
0.00
|
0.00
|