Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Специфични цели, към които е насочено проектното предложение: 
- Намаляване броя на икономически неактивни и/ или безработни младежи извън образование и обучение на възраст от 15 до 29-годишна възраст, чрез придобиване на професионалнаквалификация, необходима за заемане на постоянни работни места - живеещи на територията на община Лом. Постигането на комбинация от знания, умения, трудови навици и опит на включените в проекта младежи, съответстващи на изискваниятана пазара на труда, ще даде възможност за наемане на включените в Проекта младежи за постоянна работа след приключване на дейностите на работа при работодател. Проектното предложение предвижда с помощта на предоставената Безвъзмездната финансова помощ по настоящата процедура, предоставена по ПРСР, ОП"РЧР"2014-2020 чрез подхода ВОМР и МИГ-Лом: Да насърчи и реализира на пазара на труда целева група от 16неактивни и/ или безработни младежи извън образование и обучение на възраст от 15 до 29-годишна възраст, живеещи на територията на община Лом (гр. Лом и селата от общината) ,които да преминат Професионално обучение и Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност. 
Ще бъдат обучени 6 лица по професия "Продавач- консултант"(код 341020), по специалност "Продавач- консултант"( код3410201) за придобиване Втора квалификационна степен и 10лица по професия " Хлебар - сладкар" (код 541030), по специалност "Производство на хляб и хлебни изделия" (5410301)- Втора квалификационна степен.
 Всички лица ще преминат обучение по ключова компетентност КК4 Дигитална компетентност- Обща компютърна грамотност. След успешно положен Изпит на обучаваните ще се връчат Свидетелства за професионална квалификация и Сертификати. По време на дейността ще се гарантира редовно изплащане на стипендиите на обучаемите лица за всеки присъствен ден. След приключване на обучението всички лица ще бъдат назначени на работа в рамките на проекта, а поне за 8 от тях ще се осигури устойчива заетост и след приключване на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ДЕЙНОСТ 1: Провеждане на професионално обучение: Дейността цели определяне на конкретните участници в проекта.Чрез тази дейност ще се предостави възможност за 16 лица от целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица да се включат в дейностите по проекта, като по този начин ще имат възможност да повишат своята професионалнаквалификация, да придобият необходимите компетенции, да се реализират професионално. Ще бъдат избрани участници - 16 безработни/неактивни лица, на възраст от 15 до 29 г.,които имат интерес от квалификация и заетост в производството на хляб и хлебни изделия , но липсата на знания, умения и опит ги възпрепятстват за това. Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи ще бъде направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на Кандидата ЕТ"МАК - ДОЙФЕ - ФРОСА ИЛИЕВА ДИМИТРОВА" . Екипът по организация и управление на проекта ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат включени в обучителните дейности по проекта. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на младежи до 29 г. , които са и безработни и/или неактивни лица, като те ще бъдат 100 % от всички участници в обучителните дейности. За набиране на безработни/неактивни лица ще се използватразлични методи: - Изискванията за безработните/неактивните кандидати ще бъдат подадени на представителите на ДБТ- Лом, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове за набиране на кандидатив Интернет мрежата; - ще се разпространи информация сред други фирми с подобна дейност и/или ресторанти и хотели, осигуряващи гъвкава заетост и отличаващи се с висока степен на текучество; - ще се използват услуги при необходимост и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда Етапите през които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; -Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати, отговарящина задължителните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и сключване на договори за включване в обучение по професионална квалификация. „ОБУЧЕНИЕ 1:Професия "Продавач- консултант" (код 341020), Специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) Степен на обучение: Втора квалификационна степен Брой обучаеми: 6 бр. Брой часове: 660 часа + 6 часа предвидени за изпит, разпределени по следния начин: 54 дни Х 7 часа дневно = 378 часа и 47 дни Х 6 часа дневно = 282 часа. ОБЩО 660 часа + 6 часа за изпит за 101 дни + 1 ден предвиден за изпит. Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА Изпълнител: Външен изпълнител след направен избор, отговарящ на изискванията и притежаващ лицензия за обучение по специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) ОБУЧЕНИЕ 2:Професия : " Хлебар- сладкар" (код 541030), Специалност "Производство на хляб и хлебни изделия" (код5410301) Степен на обучение: Втора квалификационна степен Брой обучаеми: 10 бр. Брой часове: 660 часа + 6 часа предвидени за изпит, разпределени по следния начин: 54 дни Х 7 часа дневно = 378 часа и 47 дни Х 6 часа дневно = 282 часа. ОБЩО 660 часа + 6 часа за изпит за 101 дни + 1 ден предвиден за изпит. Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА”.Изпълнител:Външен изпълнител след направен избор, отговарящ на изискванията и притежаващ лицензия за обучение поспециалност "Производство на хляб и хлебни изделия" - код5410301 ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБУЧЕНИЯТА:19200,00 ЛВ. ОБУЧЕНИЕ: 6 бр. лица обучение по ВТОРА КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН"Продавач- консултант"( код 3410201) 6 х 1200.00= 7200,00 10 бр. лица Обучение по ВТОРА КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН"Производство на хляб и хлебни изделия" (код 5410301) 10 х 1200,00 лв-= 12000,00 лв. СТИПЕНДИИ:: 22 220.00 лева. 12 лица ПО 15,00 ЛВ.= 180 лв. на ден по 101 учебни дни=18180,00лв. 4 лица по 10,00 -=40 лв. на ден по 101 учебни дни=4040,00 лв. ОБЩ РАЗХОД ЗА ДЕЙНОСТТА: 41420,00 лв. 41 420.00 0.00
ДЕЙНОСТ 2: Обучение по Ключова компетентност КК4: Необходимост от провеждане на обучение по КК"4: Преките трудови задължения на предвидените за обучение ипоследващо назначаване на работа по трудови договори 16 лицаизисква отлична компютърна грамотност. цялата дейност на фирмата с доставка на материали запроизводство - брашна, захар, сол, олио и др.-се заприходяват чрезвкарване на данни по електронен път. по време напроизводствения процес се използват различни електроннисистеми за размерване на продуктите. Търговските обекти и обслужването на клиентите - граждани ифирми, също налага добри компютърни умения от бъдещите Продавач консултанти и заетите в производството. Добрите компютърни умения, с последващо фирмено обучение от по-възрастните служители, ще позволи и бърза взаимозаменяемост на работните места, когато това е необхдимо. По ключова компетентност ще бъдат обучени всичките 16 лица. ОБУЧЕНИЕ:КК4- ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ Курс "Обща компютърна грамотност" Брой лица : 16 човека. Продължителност на обучението: 8 учебни дни -45 часа Начин на изпълнение на обучението: ПРИСЪСТВЕНА ФОРМА Документ за завършено обучение: Сертификат СТОЙНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО: 4000,00 ЛВ. 16 х 250.00 лв. = 4 000,00 СТИПЕНДИИ: 1540,00 за 12 лица за 7 дена по 15 лв.=1260,00 лева, за 4 лица за 7 дена по 10 лв.= 280,00 лв. ОБЩО ЗА ДЕЙНОСТТА: 5540,00 лева 5 540.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3: Назначаване на работни места лицата от целевата група.: Успешно завършилите лица от целевата група и получилидокументите за професионална квалификация, ще бъдат назначенина трудов договор за 3 месеца по професията. . Работодателят щеизготви трудови досиета с необходимата по Кодекса на труда идруги изисквания на Българското законодателство документация,ще включи всички новонаети лица към Службата по трудовамедицина, където ще им бъдат проведени инструктажи, ще бъде закупено работно облекло и лични предпазни средства и проведено обучение за правилното използване. На новоназначените лица работодателят ще направи и съответните професионални застраховки. Екипът на ЕТ "МАК - ДОЙФЕ - ФРОСА ИЛИЕВА ДИМИТРОВА"ще инвестира собствено време и усилия, за да получат новоназначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има и Работодателят, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите им задължения. - Завършилите обучение по :професия " Хлебар- сладкар" (код541030), по специалност "Производство на хляб и хлебни изделия"(код 5410301) ще бъдат назначени на длъжност "Майстор,производство на хлебни изделия" НКПД: 75122003 -Завършилите обучение по :професия " "Продавач- консултант"(код 341020), по специалност "Продавач- консултант"( код 3410201) ще бъдат назначени на длъжност"Продавач- консултант"НКПД: 52232001 ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Назначаване на 10 бр.лица на длъжност: "Майстор, производство на хлебни изделия" НКПД: 75122003 МОД за 2021 г. 650 лв. с осигуровките общо за работодателя разход за 1 човек за 1 месец = 772,98 лв.(изчислени с ТЗПБ 0,4%, колкото е допустимо по схемата) 772,98 лв. по 3 месеца по 10 човека= 23 189,40 лв. 2. Назначаване на 6 бр. лица на длъжност: "Продавач консултант" НКПД: 52232001 МОД за 2021 г. 650 лв. с осигуровките общо за работодателя разход за 1 човек за 1 месец = 772,98 лв.(изчислени с ТЗПБ 0,4 %, колкото е е допустимо по схемата) 772,98 лв. по 3 месеца по 6 човека= 13 913,64 лв. При приключване на проекта ще бъдат освободени 8 бр. лица. За тях предвиждаме изплащане на обезщетение за неизползван отпуск в размер на 1476,00 лв.( за полагащите им се 5 дни платен отпуск) ОБЩ РАЗХОД ЗАПЛАТИ: 38 579,04 лв. за заплати за 16 лица за 3 месеца, определени на база МОД и осигуровки за сметка на работодателя - планираните разходи месечно на лице са в рамките на разходи за възнаграждения, посочени в стандартната таблица. 38 579.04 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.