Дейност 1:Организация и управление - създаване на организационен механизъм на договора за БФП и изпълнението на дейностите по проекта в съответствие на Насоките за кандидатстване, приложимото законодателство и принципите на прозрачност и добро финансово управление, Оперативното ръководство и др.: Управлението е дейност, съпътстваща всички останали и по своята същност е подготвителна и заключителна част на всяка една задача. Управлението има за цел да следи за изпълнението и спазването на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите.
В подготвителния етап ще се актуализира проектния график с точно фиксиране на датите на стартиране начало на проектните дейности.
Ще се сформира екип, притежаващ експертен опит и необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта, който ще участва в подбора на изпълнители/ доставчици на стоки и услуги съгласно действащата нормативна уредба; ще осъществява мониторинг и вътрешна оценка; ще изготвяне на текущи вътрешни отчети; ще осигурява необходимата публичност по проекта.
Непосредствено след одобрението на проектното предложение ще се разпределят ясно задълженията на всеки един от членовете на екипа и ще се предприемат мерки за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, както и мерки за избор на изпълнители.
Екипа ще се състои от:
Ръководител на проекта
Счетоводител
Координатор
Сформираният експертен екип ще работи за ефективно организиране, управление и изпълнение на дейностите по проекта, ще следи за точното спазване на графика и ще изпълнява задачите си.
Задачите пред екипа са:
1. Организиране на работни срещи между членовете на екипа, между представителите на целевата група, между обществеността и медиите;
Всички срещи ще бъдат документирани, като действията, произхождащи от взети решения по време на тези срещи, ще бъдат съгласувани и одобрявани съответно от ръководителя на проекта.
2. Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДПФП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в ПМС № 119/20.05.2014г.
3. Провеждане на процедура по ПМС 118 / 2014г. за изборът на изпълнител за реализираните дейности (услуги и/или доставки е извършен в съответствие с действащото нац. и с европейското законодателство; Предвидени са процедури за избор на:
* Доставчици на оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места
* Изпълнител за провеждане на Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”
* Специализирана фирма за изготвяне на информационна табела и стикери
4: Мониторинг
Механизмът за наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно и дефинираните индикатори за изпълнение включва:
- определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността
- определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението – връзка с изпълнителите по проекта, събиране на необходимите документи по изпълнението: предварителни и междинни доклади, счетоводни документи, премо-предавателни протоколи
- съгласуване на всички приключени етапи по изпълнението с ръководителя на проекта преди приемането на дейността
- изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението
- комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност
|
9 282.00
|
9 868.00
|
Дейност 2: Доставка на оборудване и ДМА, необходимо за новите работни места.
: В изпълнение на проекта е предвидено да бъде доставено оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места, които ще бъдат разкрити в резултат от изпълнението на проектното предложение. Предвижда се да бъде закупена техника, която е необходима за всекидневното изпълнение на работните задължения на новопостъпилите служители, целева група по настоящата схема.
При осъществяване на обичайната си дейност на новозаетите и поради естеството на тяхната длъжност са необходими:
* 2 /два/броя Компютърни конфигурации /компютър, монитор, мишка и клавиатура/за следните длъжности: компютърен аниматор - 3D генералист;
Мотивът да да се придобият 2 работни станции, с напълно функционален професионален софтуер, вместо 6 станции, колкото са предвидените в проектното предложение позиции за аниматор -3D генералист, е че Кандидатът има възможност да осигури ниско-производителни машини за новонаетия персонал за времето на обучение и въвеждане в работния процес (от 6 месеца до 1 година ) До този момент такава е била практиката. Кандидатът приема , че това не е оптималния подход, но е продиктуван единствено от финансови разчети. Несравнимо по-добре е новите хора, поне част от времето, да работят на високопроизводителна машина, за да могат да експериментират и усвояват високо-технологични и ресурсоемки техники и технологии. Работните станции, предвидени за закупуване по програмата са в горната част на пазарния оптимум, като съотношение цена/производителност.
* Специализиран софтуер :
1. Към компютърна конфигурация 1. Функционални възможности не по-малки от:
с възможност да смесва, наслагва, врязва изображенията едно с друго, импортира 2Д и 3Д обекти, да манипулира яркостно и цветово всеки един обект, да представя целия проект в 3Д среда, да поддържа 3Д камери и системи от частици, автоматично проследяване на движещи се в изображението региони и прикачане за тях на обекти в 3Д пространство.
2. Към компютърна конфигурация 2.Функционални възможности не по-малки от:
- компютърно скулптиране. Това е средство за изграждане на 3Д обекти и персонажи по технология близка до скулптирането с глина, което художници и аниматори са изучавали в художествените училища. Ползата от такъв софтуер е, че е интуитивен, интерактивен и надгражда над умения вече придобити и тренирани от кандидатите.
- софтуерен пакет за манипулиране на графични и векторни изображения, видеомонтаж и събиране, наслагване и раздвижване на слоеве от видеоматериали, изрязване по цвят, създаване на маски, анимиране на растерни изображения, конвертиране на видеоматериали и обработка на звук. Това са базови манипулации, които всеки 3Д аниматор-генералист използва в ежедневната си работа.
Предвижда се дейността да се извърши чрез избор на доставчик след проведена процедура по ПМС 118/2014г., сключване на договор, извършена достава при наличието на всички необходими разходо-оправдателни документи. Приемо-предавателни протоколи.
Активите са предназначени за длъжностите компютърен аниматор 3D генералист. Предвиждаме да назначим 6 човека на длъжността, но да закупят само две мощни, съвременни работни станции. Целта на инвестицията е новите хора в процеса на обучение да имат достъп и на ротационен принцип да използват възможностите на високопроизводителни работни места, оборудвани с последните версии на специализиран софтуер. Към момента сме обезпечили другите 4 работни места, които по финансови причини са с по-ограничени параметри. По този начин се възползваме от възможността едно работно място да се използва от повече от един служител нает по програмата.
|
31 370.55
|
31 277.26
|
Дейност 3
Наемане на работа на безработни лица от целевите групи - Сключване на трудови договори със "Зографик филм" ЕООД за срок от 12 месеца и стартиране на изпълнение на служебните си ангажименти.: За осъществяването на тази дейност е необходим подбор на кадри и сключване на 10 броя трудови договори на 8-часов работен ден с представителите на целевата група на следните позиции:
25226001 - Системен администратор - 3 служители
21668001 - Компютърен аниматор - 3D генералист, 6 служители
26547005 - Филмов продуцент- 1 служител
Средствата за трудовото възнаграждение са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Допълнително е предвиден клас прослужено време и увеличение на МОД и осигурителната тежест. В случая ред 32, колона 2 от приложение 1 на чл.8 от ЗБДОО.
Новонаетите лица ще имат конкретни права и задължения.
25226001 - Системен администратор
Отговаря за плавната и непрекъсната работа на поверената му компютърна и периферна техника. Осигуряване на защитен непрекъснат достъп на потребителите до компютърната система, контролиране на работните параметри, диагностика и превантивно откриване на потенциални проблеми.
Необходимо образование/квалификация
1. Образование - Средно или висше техническо, или хуманитарно/с релевантни към длъжността квалификационни сертификати/ образование
2. Опит - не се изисква
21668001 - Компютърен аниматор - 3D генералист
Създава изцяло или отделни компоненти за анимационни филми, рекламни клипове, онлайн видео съдържание и статични изображения с помощта на специализирани софтуери за триизмерна графика и за обработка на векторни и растерни изображения. Създава и раздвижва компютърни триизмерни образи. Използва специализиран софтуер за създаване на компютърно генерирани образи и движещи се изображения. Умее да проектира герои, да ги текстурира и създава триизмерна околна среда. Привежда ги в състояние на движение, говор, танци, летене и др.
Необходимо образование/квалификация
1. Образование - Средно или висше техническо, или друго /с релевантни към длъжността квалификационни сертификати/образование
2. Опит - не е задължителен, при избора на кандидат ще се вземе предвид представеното портфолио.
26547005 - Филмов продуцент
1. Наблюдава и контролира техническия и артистичния аспект на филмови, телевизионни, филмови и рекламни продукции
Отговаря за всички дейности свързани с опредeлен проект, както и гарантира, че производството е приключило в срок и в рамките на бюджета. Наблюдава и контролира напредъка на продукцията
Контролира ежедневното планиране и протичане на работата по продукцията
По време на пред производствения процес, работи в тясно сътрудничество с режисьор, арт директор и други ръководители на отдели, за да се подготви
Организира и контролира снимачния процес и постпродукция
Организира финансирането на проекти, договаря се с инвеститори и отговaря за реализирането на продукцията в рамките на осигурения бюджет
Контролира бюджета и разпределянето на ресурсите
Участва в маркетинга и дистрибуция на проекта
Изгражда и развива мрежа от контакти
Необходимо образование/квалификация
1. Образование - Висше образование
2. Опит - не се изисква, предишен опит във филмовата индустрия ще се счита за предимство
Липсата на учебни заведения в България, които да подготвят професионалисти поне на входно ниво, налага обучението на наетия персонал да се поема от работодателя. Времето, през което новите хора стават адекватни на производствените нужди, е от 6 месеца до 1 година. "Зографик филм" ЕООД е в перманентен недостиг на квалифицирани кадри. Съществува стимул да се наемат нови хора и инвестирайки в тяхното обучение, и интегриране в производствения цикъл да се постигат дългосрочните цели. ДБФП ще намали финансовата тежест за заплати, осигуровки и езиково обучение ( изключително важно за нашия сектор – всички обучителни материали на английски ), като Кандидатът ще поеме специализираното обучение и въвеждането на добри практики. |
63 348.20
|
65 582.03
|
Дейност 4: Визуализация на дейностите по ДБФП:: С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБФП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 относно мерките за информация и комуникация, "Зографик филм" ЕООД ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект . При изпълнението на всички дейности по проекта екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация:
- Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта;
- Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че закупеното оборудване е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез ЕСФ. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна постоянна табела , която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС.
"Зографик филм" ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР 2014-2020. |
1 500.00
|
0.00
|
Дейност 5 : Обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Обучение по английски език: Предвидени са обучения за всичките 10 (десет) представители на целевата група по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Обучение по английски език.
При подбора на персонала, няма да се изисква от кандидатите да доказват езикови умения, защото е предвидено обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”.
Представителите на целевата група ще имат възможността да участват в обучение по английски език , което ще им предостави възможност за актуализиране на познанията си, в случаите, когато част от служителите притежават езикови умения по английски език, независимо от нивото на владеене, а на останалите ще предостави възможност за придобиване на нова ключова компетентност, която ще подобри комуникацията с клиентите на Бенефициента, с оглед на пазарната му/им реализация.
Включването в обучение за настоящата ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото.
Хорариум на обучението: Не по-малко от 300 /триста/ учебни /по 45 минути/ часа;
1.1. Теория: 270 учебни часа;
1.2. Практика: Езикова практика 30 учебни часа;
2. Брой на обучаваните лица - 10 лица;
3. Документ, доказващ завършеното обучение.
Обучението ще се организира съгласно работният процес като се извършва извън работно време. |
7 000.00
|
6 950.00
|