Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Подкрепата ще бъде насочена към улесняване достъпа и до здравни услуги и към развитие на социални услуги в общността, в подкрепа на социалното включване на хората с увреждания, както и до улесняване
достъпа им до заетост. В резултат на изпълнение на дейностите ще се подобри качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. Чрез реализацията на операцията ще се предоставят интегрирани услуги за хората с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане, като ще се съчетават комплексни действия в посока осигуряване на дългосрочна грижа, вкл. и социални и здравни услуги в общността или в домашна среда. Осигуряване на заетост на безработни лица в трудоспособна възраст и
възможност на хората с увреждания да избират желания и необходимия асистент и ще им вдъхне увереност за контрол на средата. Всеки човек с увреждане, съобразно нуждите си, може да ползва различни услуги,
според необходимостта и вида помощ. Възможно е всеки един от предоставящите услуги да отговаря за различни по вид дейности. Това е в зависимост от решението на потребителя. Целта е да се осигури на
представителите на целевата група достъп до дългосрочна здравно-социална грижа, включително и достъп до заетост, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение на основата на индивидуална оценка на потребностите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Да се гарантира доброто управление на проекта и респективно успешното му реализиране. Дейността е организационна и е основополагаща за осигуряването на успешната реализация на проекта. Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок през целия период на проекта с обща продължителност на дейността 21 /двадесет и един/ месеца. Екип от: ръководител-1 бр. счетоводител-1 бр. координатор-1 бр; специалист договориране с изпълнители / ЗОП/- 1бр; Детайлизиране на плана за изпълнение на дейностите по проекта; разпределение на конкретни задачи и отговорности между членовете на екипа; Членовете на екипа за организация и управление на проекта са служители на кандидата- община Годеч. 29 103.44 411 512.77
Дейности за информиране и публичност: Съгласно Регламент на Комисията (EО) № 1828/2006 бенефициентите имат ясни задължения по отношение на изискванията за информация и публичност. Те следва да предоставят информация на широката общественост и да осигурят публичност на изпълняваните от тях проекти, като използват подходящи комуникационни средства. Всички информационни и комуникационни материали ще съдържат информация за финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ) и ОП „РЧР”. 3 312.00 2 049.00
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Обучението цели да запознае обучаващите се с философията и целите на предоставяната услуга, с организацията на работа и функциите на всеки служител, с обхвата на услугата и основната документация.Разходи за обучение на персонала за предоставяне на услугите . Максимално допустимата цена за обучение на персонала е в размер до 10 лв. на лице на ден. В тази цена са включени всички необходими разходи за провеждане на обучението, в това число възнаграждението на обучителя, материали за обучението и др. разходи свързани с неговото провеждане. Обучението ще се осъществи съгласно правилата на ЗОП 2 230.00 1 200.00
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността на съществуващо Звено за предоставяне на услуги в домашна среда, в т. ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги; Подбор на персонал на Звеното : Осигуряване на ефективност и качество на предоставяната услуга чрез ангажиране на достатъчно квалифициран персонал работещ с хора с увреждания и техните семейства; и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Потребителите на услугите по процедура "Нови алтернативи" ще бъдат включени след приключване на процедурата и направена нова оценка на техните нужди. Наетия персонал на Звеното ще оказва помощ на потребителите и ще бъде подбран по следните принципи: професионалност, придобита квалификация, социални и лични качества, умения и компетентности и т.н., а тези , които нямат необходимата квалификация ще преминат курс на обучение. Броят на наетите лица ще бъде в такова съотношение, като за целта да бъде постигната ефективност и ефикасност при обслужването и разпределението на човешкия и финансов ресурс. Функционални умения на персонала: Персонал за управление на Звеното: Администратор на звеното със следните задължения: Изготвя и поддържа цялостната техническа документация свързана с Звеното, отнасяща се до персонала за предоставяне на социалните услуги, както и личните досиета на потребителите; ежемесечно и/ или по- често/ при възникване на проблем/ информира ръководителя на проекта за качеството на предоставяните услуги; извършва мониторингови посещения в домовете на потребителите като се отчита на ръководителя на проекта. Персонал на Звеното: Медицинска сестра, която ще осъществява медицински прегледи на потребителите: ще следи за общото здравословно състояние; ще дава първа помощ при необходимост; ще провежда здравословни консултации- здравословен начин на живот, вреда от употребата на алкохол и други. Участва в мобилната социална работа. Лични асистенти и социални асистенти, който ще обгрижват потребителите като предоставят качествено социалните услуги предвидени в проекта и разпределени по видове почасови дейности. 436 526.65 22 966.46
Предоставяне на психологична подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала предоставящ услугите: Супервизията е един от важните фактори за професионализиране на социалната работа и за нейното развитие като дейност, осъществявана в интерес на подобряване на благосъстоянието на хора от уязвими групи. В този контекст от съществено значение са нагласите на членовете на екипа и за провеждане на супервизия и активното им участие в нея. Супервизията е дейност с ключово значение за практикуващите социални работници и се реализира като споделена отговорност на супервизор и супервизиран, чрез което се осигурява ефективност на подкрепата и насърчаване на компетентната практика. Посредством нея супервизираните имат възможност да усвояват знания, умения и опит, да получават съвети и подкрепа, да анализират своите и на клиентите мисли, чувства и преживявания, за да се изправят пред предизвикателствата на професионалната среда и да постигнат промяна и развитие по отношение на себе си и клиентите. От съществено значение в тази насока са нагласите на социалните работници към провеждането на супервизия в социалната работа. В страните с определен опит в супервизията за студенти и за социални работници, особено в началото на професионалния им път, този въпрос се дискутира и се работи за създаване на условия за формиране на позитивни и устойчиви нагласи. Осъществява се при наличието на специалист за провеждане на супервизия и ще допринесе за подобряване на качеството и ефективността на обслужването на потребителите на социални услуги и ефективното функциониране на социалните услуги и формираната от тях система на местно, регионално и национално равнище. Осигуряването на интегриран достъп до здравни, социални и други услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение се основава на индивидуалната му оценка. Супервизията като форма на планирана помощ, предоставяна от експерт със сходна практика и професия. Целта е да се проследи и провери работата на супервизирания професионалист, с оглед предоставяне на качествена грижа на уязвимите групи. СУПЕРВИЗИЯТА е процес на подкрепа на работещите в социални услуги с цел подобряване на работата по отношение на качество на услугите, на професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне. Супервизиите могат да бъдат индивидуални (обсъждане на работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, справяне с емоциите на клиента, справяне с личните емоции по отношение на клиента или колега, взаимоотношения с външни институции по случай, нормативни затруднения в конкретен случай), групови (за обсъждане на случай).Включва теоретична рамка, основни характеристики – цели и целеви групи, основни стъпки, техники и умения за супервизиране, условия и прилагане на модела, работа със съпротиви и др. Работи се усилено върху изграждането и формирането на положителни навици и поведение сред потребителите в Звеното. 9 553.35 5 237.39
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;: Анализ на техните нужди и проблеми, както и към решаването, на кои от тях е насочен проектът. Представителите на целевата група, включени в проектното предложение, трябва да бъдат описани с техните конкретни характеристики, както и да се посочи колко лица от целевата група ще бъдат включени в проекта. 9 553.35 4 189.27

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.