Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 707 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение се състои от провеждане на мерки за улесняване на достъпа до бизнес услуги за развитие на социално предприятие в Шелтърс България ЕООД с цел укрепване на дейността му, по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес-развитие.
Социалното предприятие, което извършва дейности по търговия, доставка, брандиране и монтаж на шатри и оборудване за частни и корпоративни клиенти е създадено и извършва своята дейност чрез подкрепа по операция "Развитие на социалното предприемачество" на ОПРЧР 2014-2020. Целта на настоящия проект е да се надгради и стабилизира новата бизнес структура. 
За целта ще бъдат проведени консултации в областта на дигиталния маркетинг, като ще се работи за оптимизиране на интернет сайта на компанията. Маркетинговия експерт ще сподели своите знания и умения за SEO оптимизация и за различни маркетингови похвати, чрез които да се подобри позиционирането на дружеството на пазара.

С настоящия проект ще се укрепи и развие предприятие, осъществяващо дейност със социално въздействие, ще се създаде по-благоприятна среда за успешно продължаване на дейността, като се повиши достъпа до бизнес услуги. 
Всички проектни дейности ще бъдат съпроводени задължително със заложени мероприятия по информираност и публичност, които да дадат гласност на получената от кандидата подкрепа и безвъзмездна финансова помощ от ЕС чрез ЕСФ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в областта на дигиталния маркетинг: Дейността има за цел да повиши възможностите на кандидата за намиране на нови клиенти и разширяване на пазарите, чрез получаване на консултации в областта на дигиталния маркетинг и като резултат да бъде подобрена оптимизацията на интернет сайта на дружеството. SEO оптимизацията на интернет сайта ще спомогне да се достигне до нови клиенти, да се разширят пазарите и да се оптимизират разходите на дружеството за реклама. При оптимизацията ще се постави цел за повишаване на позициите, на които интернет страницата излиза в популярните интернет търсачки, за достигане на рекламите до нови аудитории, ще се разшири обхвата на хората, които посещават интернет сайта и други. За постигането на добро маркетингово позициониране ще се анализират първо компонентите на сайта, като статии, снимки, външни връзки и ще работи за тяхното подобряване. Ще се наблегне и за популяризиране на социалната кауза на кандидата. Шелтърс България ЕООД и социалното предприятие, създадено в структурата на компанията се занимават търговия, доставка, брандиране и монтаж на шатри и оборудване за частни и корпоративни клиенти. Организацията работи чрез директни продажби наживо и онлайн чрез интернет страница https://shelters.bg/, като в периода на пандемичната обстановка, продажбите са основно онлайн. Компанията е след секторите, които са най-силно ударени от икономическата криза. В настоящата обстановка на свити пазари, на понижена покупателна способност и на нарастваща икономическа криза е от изключителна важност да бъдат потърсени алтернативи за представяне дейността на фирмата и по този начин да бъде създадена възможност за повишаване на продажбите й, за повишаване на печалбата или поне за задържане на нивата й и не на последно място, за запазване на съществуващите работни места и за възможностите за тяхното увеличаване. Консултациите ще се осъществяват на два етапа: 1. Провеждане на консултации и представяне на възможностите, които маркетинга предлага за повишаване на популярността на интернет сайта; 2. Провеждане на маркетингова кампания и оптимизация на позиционирането в интернет на компанията – ще се проведат минимум 5 кампании, състоящи се от съставяне и публикуване на по минимум 5 статии, в които ще се съдържат таргетирани думи, въведени в модула за оптимизация на самия сайт за конкретната кампания, намиращ се на адрес: https://shelters.bg/ За осъществяване на консултациите ще бъде нает специалист по маркетинг и информационни технологии, с висше образование в областта и над 6 години релевантен опит, който първо ще проведе консултативни дейности и след това ще проведе маркетингова кампания. Служителите на кандидата ще се запознаят с възможностите на дигиталния маркетинг, за да бъде постигната устойчивост на резултатите от проекта, на служителите ще бъдат предоставени лекторски/учебни материали. Разширяването на дейността на кандидата е част от стратегията за развитие на фирмата, като процесът по правилно маркетингово позициониране на продуктите ще се води от потребностите на потенциалните, нови клиенти с цел задоволяване на техните потребности и повишаване нивата на продажби на дружеството и завладяване на нови пазари. При получаването на консултантска помощ и провеждането на маркетингова кампания ще бъдат реализирани по-устойчиви модели, които ще спомогнат за развитие на социалното предприятие, създадено в структурата на кандидата, ще бъде подпомогнат процеса по повишаване на конкурентостта, което ще доведе до създаване на предпоставки за успешното бизнес развитие в бъдеще. Чрез настоящия проект ще се работи за постигането на зададените стратегически цели на кандидата, а именно разширяване на пазарите, оптимизиране на параметър разходи-ползи от всеки клиент. Ще се изследва възможността за получаване по-голям доход за социалното предприятие от всяка услуга, която предлага и възможностите за оптимизиране на разходите му и увеличаване на приходите му. 4 945.00 4 945.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.