Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

С проектното предложение се цели да се осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа. Ще бъдат разширени възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации. 
Проектното предложение предвижда следните дейности:
-Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 
-Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите);
-Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост;
-Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижи в дома: Дейността включва цялостната организация и изпълнение на социлано-здравни услуги. Целевите групи са : възрастни хора с ограничения или невъзможност за обслужване, хора с увреждания. Това са хора, които нямат близки и роднини на територията на общината и за които е установена социална необходимост от почасови услуги. Всички потребители ще бъдат информирани, че услугите са безплатни по проекта, но доставката на заявените продукти и лекарствени средства, заплащане на битови сметки и т.н. се извършват с личните им финанси и не са обезпечени по проекта. Ще бъде назначен екип по проекта, които ще отговаря за цялостната организация и изпълнение на проекта, както и управлението на услугата. За реализацията на услугите ще бъдат назначени 15 домашни помошници, медицинско лице и психолог, които ще извършват предоставяне на мобилните интегрирани социлано-здравни услуги. Назначените 15 лица ще сключат трудови договори с Община Мизия в съответствие и при условията на българското трудово и осигурително законодателство за срока на продължителност на проекта, при спазване принципите за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите, от гледна точка на брой обслужени лица от едно наето лице. Предвижда се задължително провеждането на инструктаж на персонала като регламентирана обичайна дейност и задължение на Община Мизия в качеството на работодател, при назначаване на нов служител/работник, а също така ще преминат обучение и супервизия. По проекта ще бъдат включени минимум 51 потребители, на които ще им бъде изготвена социална оценка и взависимост от потребностите им, ще им бъде предоставена услугата. По време на изпълнението на проекта ще върви постоянен прием на заявления на потребители, изпаднали в невъзможност за самообслужване. Назначените домашни помощници ще извършват социалните услуги, които ще включват задоволяване на основни жизнени потребности от битов характер, подкрепа на потребителя при изпълнение на ежедневните му потребности, оказване на съдействие при извършване на административни, правни и информационни услуги/попълване на формуляри, декларации, подаване на молби и др./, оказане на съдействие за пазаруване, заплащане на такси за консумирана ел.енергия, вода, телефон и др. Медицинското лице ще предоставя почасови здравни услуги съгласно изготвен график в дома на потребителя. Психологът ще оказва психологическа подкрепа и консултиране на потребители за справяне с психологични проблеми, съгласно изготвен график. На всички потребители, включени в услугата, ще бъде изготвен психологически профил в началото на проекта, както и междина оценка на тяхното психично състояние по време на проекта. С изпълнението на тези дейности се цели да се осигури социално - здравна и психологическа подкрепа на лица изпаднали в социална изолация, нуждаещи се от подкрепа. По проекта ще бъдат осигурени необходимите материали за изпълнение на служебните задължения. По проекта, освен домашни помощници, ще бъдат наети координатор и шофьор. Община Мизия разполага с наличен лек автомобил, който ще се използва за нуждите на проекта. Осигуряването на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, ще позволи да се достигне до по-голям брой потребители от различни населени места на община Мизия. Мобилността на услугите, която дава осигурения транспорт, е ключова предпоставка да бъде задоволен по-голям брой потребителите. Осигуреният транспорт е ключова предпоставка да се достигне до повече потребителите, тъй като се очаква те да бъдат в широк спектър като вид и не без значение ще бъде и фактора време за тяхното изпълнение. При стартирането на услугите с потребителите ще се сключат договори за предоставянето на социалната услуга. В хода на изпълнението на дейността ще се използват ясни, прозрачни процедури и инструкции, с което ще се гарантира качеството в представяне на мобилни интегрирани социлано-здравни услуги. Изпълнението на мобилната интегрирана социална - здравна услуга ще бъде възложена на Дирекция ХДОКМП при община Мизия. 408 774.69 273 704.89

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.