Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 050 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

БМТ 2013 ЕООД е базирана в град Шумен фирма с основна дейност производство на метални конструкции и изделия, главно за строителния бранш.  Оперираме основно на регионално ниво, но имаме изпълнени обекти и на територията на общините Девня, Варна и Разград. От създаването си до сега производствените обеми постоянно нарастват, което е атестат за качеството на произвежданите изделия и за прилагания от ръководството мениджмънт и маркетинг. Непрекъснато инвестираме в нова и съвременна техника и персонал, за да сме конкурентни и да разширим пазарното си покритие. Гъвкави сме и бързо се адаптираме, което е важно предимство пред конкурентите ни.  Компанията ни вече има изградени трайни партньорства с големи строителни фирми и предприемачи, които регулярно увеличават обемите на възложената работа.  За да отговорим на нарастващото търсене ще назначим нови работници. Ще се включим активно в борбата с трайната безработица и социалното изключване, като назначим безработни и неактивни на пазара на труда лица. За тези лица сме планирали провеждането на професионално обучение от специализирана за съответните длъжности обучаваща организация. За да обезпечим работата на тези лица ще закупим автоматизирана машина за производство на безконечни метални улуци, която поддържа и двата стандартни размера 300мм и 381мм. Фирмата разполага с удобна база, транспортни средства и лека механизация, които също ще се използват при работата на новоназначените лица. Уверени сме, че екипът на фирмата ни ще се увеличи с качествени хора и специалисти, получили знания и квалификация в процеса на изпълнение на проекта. Политиката на фирмата ни е непрекъснато да повишава квалификацията на служителите си, което се отразява на качеството на работата като цяло и съответно на заплащането на самите работници.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 6 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Като част от дейността е да наемем 6 лица, представители на целевите групи, а именно: безработни младежи до 29 г. и безработни или неактивни лица над 30 г. Забелязва се раздвижване на строителството след продължилата 5 години криза в сектора. Довършват се започнати обекти и се стартира строителството на нови жилищни сгради и промишлени обекти. Възобновените възможности за реализиране на проекти, финансирани със средства от Европейските фондове, осигуряват потенциал за работа в сферата на енергоспестяващите дейности в гражданското строителство и в инвестиционното строителство на промишлени обекти. Дейността на фирмата ни е в пряка зависимост от развитието на строителния сектор, защото сме се специализирали в производството на метални конструкции, ламаринени обшивки и изработката и монтажа на покривни отводнителни системи. В тази връзка ние искаме да назначим 6 нови служители, които ще подсилят екипа ни основно за дейности по изработката на водосточни улуци, тръби и аксесоари за тях. Ще назначим 3 безработни или неактивни лица на възраст до 29 години със следната длъжност: Трима безработни млади хора до 29 години на длъжност "Тенекеджия" Код по НКПД 72131002 Ще назначим 3 безработни или неактивни лица на възраст над 30 години със следната длъжност: Трима безработни над 30 години на длъжност "Работник производство на метални конструкции" Код по НКПД 72142009 Минималният осигурителен доход за тези длъжности е 400 лева. Сумата на заплатите на тези лица / назначени за 12 месеца / е 28800 лева - 6х12х400 лева. Но ние знаем, че от началото на 2016г. ще влязат в сила нови прагове за минимален осигурителен доход и поради тази причина предвиждаме увеличение на сумата за заплати за новоназначените лица прогнозно с 10% и така получаваме обща сума за заплатите в размер на 31680 лева. Сумата за осигуровки за сметка на работодателя е 5639,04 лева и се формира като процент / 17,8%/ от общата сума за заплати - 31680 х17,8% = 5639,04 лева Общата сума за "Разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост при работодател в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими осигурителни вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца" е 37319,04 = сумата за заплати 31680 лева + сумата за осигуровки 5639,04 лева. Тази сума от 37319,04 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 18659,52 лева за 3 новоназначени млади лица до 29 години. 18659,52 лева за 3 новоназначени лица над 30 години. 37 319.04 36 848.64
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на квалификационна степен на 6 новоназначени лица.: Поради факта, че при избора на лица за назначаване се акцентираме върху хора, които вероятно няма да имат стаж и квалификация по специалността, сме предвидили да извършим професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен на новоназначените лица. Това обучение ще бъде извършено от външна организация, притежаваща лицензия от НАПОО за съответните професии. Обученията, които планираме да организираме, са следните: Провеждане на професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен на трима безработни млади хора до 29 години на длъжност "Тенекеджия" Код по НКПД 72131002, обучение по специалност "Строително тенекеджийство" код 5820311 Провеждане на професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен на трима безработни над 30 години на длъжност "Работник производство на метални конструкции" Код по НКПД 72142009, обучение по специалност "Метални конструкции" код 5820402 Хорариум на обучението: 300 учебни часа - Теория - 150 учебни часа - Практика - 150 учебни часа с продължителност на учебните часове - 45 минути. При успешно издържан изпит лицата ще получат документ, доказващ завършено обучение - Удостоверение за професионално обучение. Цената на професионалното обучение за част от професия по втора квалификационна степен е 600 лева за 1 обучаем. Заложената стойност е в съответствие с максимално допустимата стойност в ПМС 251/21.10.2009 за един обучаем за придобиване на професионална квалификация - за професия с продължителност не по-малка от 300 учебни часа. Общата сума за професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен на работниците ще бъде 3600 лева и така изборът на външен изпълнител за тази дейност според ПМС №118/20.05.2014г. не изисква провеждането на процедура. Тази сума от 3600 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 1800 лева за шест новоназначени млади хора до 29 години. 1800 лева за шест новоназначени лица над 30 години. 3 600.00 3 600.00
Закупуване на оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: За обезпечаване на работата на работниците ще закупим машина за изработка на безконечни улуци с диаметри 300мм и 381мм. на стойност 19980 лева с ДДС. Сериозна част от дейността ни е изработването на метални обшивки, улуци и водосточни тръби и аксесоарите към тях. Към момента голяма част от производствения процес се извършва ръчно. Необходимата дължина на улуците и тръбите се постига, като се съединяват отделни модули с дължина 1м., 2м. или 3м. Ограничението в дължината на модулите произтича най-вече от възможностите на производственото оборудване и от начина на транспортиране до обекта. От своя страна постигането на големи дължини чрез монтажа на много на брой модули води до големи монтажни разходи и до повишен риск от течове на местата на сглобките. Машината за улуци, която искаме да закупим, дава възможност да се произвеждат улуци с неограничена дължина от алуминий, мед, поцинкована ламарина или ламарина с полиестерно покритие. Самата машина е с компактни габарити и е съобразена с възможността да се използва на мястото на строителния обект, като по този начин се решава проблемът с транспортирането на по-дългите улуци. Със закупуването на тази машина ще можем да предложим улуци с по-ниски разходи за монтаж и с практически нулев риск от възникването на течове. С подаването на ламарината от рулона, машината автоматично оформя улука в необходимата форма. Така ще можем да гарантираме максимално качество на предлаганите от нас улуци. Тази машина ще се използва основно от новоназначените работници. Освен професионалното обучение, което предвиждаме да преминат, те ще бъдат специално обучени от фирмата доставчик за работа с тази машина. Сумата за закупуване на машината за производство на улуци от 19980 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 9990 лева за трима новоназначени млади хора до 29 години. 9990 лева за трима новоназначени над 30 години. Ще направим застраховка на закупената техника за сумата от 400 лева за най-разпространените рискове - кражба, природни бедствия, наводнения, пожар и др. Тази сума от 400 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 200 лева за новоназначените млади лица до 29 години. 200 лева за новоназначените лица над 30 години. 20 380.00 20 210.32
Дейности за организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като се ангажират да осигурят постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът по управление на проекта, който включва: Ръководител и Финансист/счетоводител. Всеки член на екипа има конкретни разписани ангажименти. За качественото изпълнение на проекта, екипът поема следните задължения и отговорности: 1. Ръководител екип - 1 брой. Ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта. Следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. Координира отношенията с другите членове на екипа, ангажирани с изпълнението на отделни дейности. Следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа и координира изготвянето на отчетите по проекта. Осъществява официалната комуникация с представители на програмата и ДО. Извършва текущо ежемесечно отчитане на изпълнението на проекта на всеки етап от реализирането му . Следи за навремената комуникация с управляващия орган. Води архив на документацията. Следи за извършването и провеждане на процедури по реда на ПМС №118/20.05.2014г. за доставки и услуги. Възнаграждение на ръководителя на проекта: 4900 лева - 14 месеца х 35 часа х 10 лева. 2.Финансист/счетоводител - 1 брой. Води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта. Осъществява контрол върху финансовите операции като следи за целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата по проекта. Осъществява контрол по разходването на средствата, съгласно утвърдения бюджет на проекта. Съхранява счетоводните документи. Води аналитично счетоводство по проекта, изготвя финансови отчети и необходими финансово-счетоводни справки. Възнаграждение на Финансист/счетоводител на проекта: 1260 лева - 14 месеца х 15 часа х 6 лева. За администрирането на проекта не се нуждаем от отделно помещение или компютърна и периферна техника. Залагаме разходи единствено за основни канцеларски материали и консумативи Офис консумативи необходими за изпълнение на дейността: Рециклирана копирна хартия А4 - 15 пакета по 500 листа = 10 х 6 лв. = 60 лв. Тонер касети - 2 х 120 лв. = 240 лв. Пликове - 9 х 1 лв. =9лв. Класьори - 5 х 4 лв. = 20 лв. PVC папки - 20 х 0,35 лв. =7 лв. Общата сума за канцеларски материали и консумативи е 336 лева. Общата сума за организация и управление на проекта е 6496 лева. Тази сума от 6496 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 3248 лева за новоназначени млади хора до 29 години. 3248 лева за новоназначени лица над 30 години. 6 496.00 6 481.97
Дейности по информиране и публичност: В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ще предприемем следните мерки за осъществяването на информираност и публичност за получената подкрепа: -На Интернет сайта на фирмата ще публикуваме кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като представим получената финансова помощ. -Изработване на 1 бр. постоянна обяснителна табела с цел информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата . Табелата ще съдържа информация за проекта / всички задължителни реквизити за публичност и визуализация/ и ще бъдат поставени в офиса на бенефициента и в базата му. Сумата за изработка на табели е 120 лева. -Всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще съдържа информация за името на проекта и безвъзмездната помощ, получена като финансиране по проекта. - Изработване на пакет информационни материали - цветни информационни брошури, папки и CD носители. Информационните брошури ще съдържат пълната информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и възможностите за реализация на пазара на труда на целевите групи, към който е насочен проектът. Информационните брошури ще бъдат разпространявани на широко достъпни обществени места – Бюро по труда, Информационен център към Община Шумен, контрагенти и др. Общата сума за изработка на пакетите с информационни материали е 1080 лева - 100бр. х 10,8 лева. Общата сума за информиране и публичност е 1200 лева Тази сума от 1200 лева се разпределя на базата на област на интервенция по следния начин: 600 лева за новоназначени млади хора до 29 години. 600 лева за новоназначени лица над 30 години. 1 200.00 1 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.