Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат организирани и проведени обучения в областта на дигиталните компетенции, с цел да  се повиши способността на заетите лица в Ейч Пи Инк България ЕООД да посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда в условията на диниамични глобални процеси по преструктуриране, аутсорсинг  и  развитие на информационните технологии. Обученията са насочени към конкретните нужди на целевите групи, като за целта представителите на целевите групи - заети лица в Ейч Пи Инк България ЕООД ще бъдат включени в обучения, с оглед на спецификата на тяхната работа и техните потребности за повишаване на знания и умения.
За постигане на максимално добри резултати, водещо при избора на дейностите са идентифицираните проблеми и потребности на целевите групи по проекта, както и целите на настоящата процедура.  Предвидените дейности са по   Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” за работа със специализиран софтуер. Дейностите са подбрани така, че да осигурят постигане на целите, резултатите и индикаторите, заложени в проектното предложение, респективно да допринесат за постигане на целите на процедурата за безвъзмездна финансова помощ - BG05M9OP001-1.021 „Обучения на заети лица“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г."
Чрез реализирането на проекта са предвидени да бъда постигнати следните резултати:
 - Повишени знания и умения на 405 заети  лица - служители на Ейч Пи Инк България ЕООД, в областта на дигиталните компетенции,  чрез участието им в обучения за работа със специализиран софтуер;
- Подобрена  адекватност на уменията на заетите в  Ейч Пи Инк България ЕООД, с оглед на нуждите на дружеството и бизнеса като цяло;
- Повишена възможност за кариерно развитие на представителите на целевата група;
- Повишена производителност на служителите в  Ейч Пи Инк България ЕООД и създаване устойчива заетост;
- Подобрено  качество и бързина на предлаганите от дружеството услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Обучение за Работа с ИТ базирани решения и апликации (специализиран софтуер) за обработка на статистически и база данни: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията по КК 4 „Дигитална компетентност”, на обучаемите - представители на целевата група по проекта, в областта на апликациите за възпроизвеждане, обработка и анализ на данни и управление на информацията. Обученията в обхвата на дейността са пряко свързани с повишаване знанията, уменията и експертиза на обучаващите в сферата на ИТ апликациите за възпроизвеждане, обработка и анализ на база данни, съхраняване и управление на информацията, и ефективната комуникация на резултатите пред различните управленски нива. Чрез обученията, представители на целевата група ще придобият знания и умения за работа със специализиран софтуер, включително и работа с MS Excel по отношение на обработка и анализ на база данни, съхраняване и управление на информацията. Обученията са ориентирани пряко към постигане на заложените в проекта цели, описани по-горе в проектното предложение. Дейността е насочена към необходимостта и потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството. Обученията са предвидени за служителите, работещи в Отдела за анализ и репортинг, Отдел по управление на принтерни технологии, Отдел по управление на сделки, Отдел Финанси. Придобитите знания и умения ще подобрят значително работата на служителите в посочените звена по отношение на тяхната ефективност и ефикасност, респективно и по отношение на тяхната професионална реализация, вкл. и възможността им за развитие в рамките на компанията и на пазара на труда като цяло. Компетентността е ключова за ролята на бизнес анализаторите, агент поддръжка ниво 1, както и координатори на бизнес процеси. В тази връзка, изпълнението на дейността ще допринесе за повишаване на знанията и уменията на обучените лица, подобряване на качеството на тяхната работа, респективно ще окаже положително влияние върху производителността на служителите и качеството на предоставяните услуги. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 10-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 10-ти месец Лицата успешно завършили обучението ще получат сертификат. За успешно завършило обучението лице ще се счита всяко лице, което: има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпити (под формата на тест) и на съответното лице е предоставен документ удостоверяващ завършеното обучение. Ефектът върху целевата група ще бъде положителен в краткосрочен и дългосрочен план, а именно: - В краткосрочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на използването и прилагането ИТ базирани решения и апликации (специализиран софтуер) за обработка на статистически и база данни; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще повишат ефективността на своята работа, ще подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 22 500.00 22 500.00
Обучение за Работа с ИТ системи и методология (специализиран софтуер) за успешно управление на процеси и проекти: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по КК 4 „Дигитална компетентност”. Това са лица, заети в следните звена на дружеството: Центъра по обслужване на клиенти в сегмент Персонални компютри и системи и в Отдела по управление на принтерни технологии и решения. Обученията по използването и прилагането на утвърдените ИТ системи и методологии за управление на процеси и проекти чрез специализиран софтуер, ще подобрят ефективността на работата на използваните ресурси, като също така ще доведат до значително съкращаване на времетраенето на отделните етапи в процеса на предоставяне на определена услуга. Основно тези обучения, чрез усвояването на знанията и уменията за работа със специализирания софтуер целят подобряване ехективността на служителите, респективно нивото на оперативна работа в звената, отговорни по Управление на клиентски проекти, Отдел по планиране и управление на поръчките, Отдел Управление на качеството, Отдел по управление на ресурсите. Компетентността е ключова за ролята на Специалистите по предоставяне на услуги, Специалисти обслужване на клиенти и Инженери периферна техника. На лицата, работещи в посочените звена се налага ежедневно да изпълняват функции, свързани с управление и администриране на процеси и проекти (различни дейности), обхващащи голяма по обем и разнородна информация, чието ефективно използване и управление е практически невъзможно без използването на софтуер, които да улесни процеса на работа на служителите от една страна и от друга страна да гарантира по-бързо и качествено изпълнение на поставените им задачи. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-ви до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 12-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 12-ти месец Лицата успешно завършили обучението ще получат сертификат. За успешно завършило обучението лице ще се счита всяко лице, което: има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпити (под формата на тест) и на съответното лице е предоставен документ удостоверяващ завършеното обучение. Очакваните резултати са пряко свързани с индикаторите по проекта, а именно 195 лица ще повишат своите знания и умения в областта на ключовите компетенции и по-конкретно в областта на КК4 "Дигитална компетентност". Чрез реализирането на дейностите ще бъде постигнат ефект върху целевата група както следва: - В краткосрочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на използването и прилагането на ИТ системи и методология (специализиран софтуер) за успешно управление на процеси и проекти; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 48 750.00 48 750.00
Обучение за работа с ИТ (специализиран софтуер) за провеждане на ефективна електронна бизнес комуникация и решаване на бизнес казуси: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е придобиване на знания и уменя по КК 4 „Дигитална компетентност”. Обученията са свързани с подобряване уменията и компетентостите по комуникация на информацията и общуване посредством използването и прилагането на ИТ програми (специализиран софтуер) за изготвяне на презентации, доклади и отчети. Уменията, придобити на тези обучения са релеванти и отговарят на бизнес нуждите на по-голяма част от организационните звена в компанията. Приоритетно ръководството цели предоставянето им на заетите в Центъра по обслужване на клиенти в сегмента на Персоналните компютри и системи и Отдела по управление на принтерни технологии и решения. За лица заети в посочените звена е от изключително голямо значение да повишат своите знания и умения в областта на използваните ИТ програми (специализиран софтуер) за изготвяне на презентации, доклади и отчети, тъй като качеството и бързината на предоставяната от тях информация, както и начина й на комуникация са определящи за бизнеса и постигането на положителни резултати в дългосрочен план. Чрез успешното завършване на предвиденото обучение, работещите в Центъра за обслужване на клиенти в посочените звена ще могат по-добре и по-ефективно да комуникират, както с потребителите на услугата, така и в рамките на компанията. Предвидените обучения са пряко ориентирани към представителите на целевата група, предвид идентифицираните им нужди и с оглед изискванията на работните места, на които към момента са заети. Навременната и точна информация, както и нейната прецизна интерепретация ще гарантират на дружеството по-добри резултати и по-голяма удовлетвореност от страна на настоящите и бъдещите клиенти. От друга страна, служителите, които са придобили знанията и уменията по време на обученията, проведени в рамките на настоящата дейност ще подобряват своята производителност, респективно ще подобрят качеството на предлаганата от тях услуга, което ще допринесе за тяхната по-добра професионална реализация както в дружеството, в което работят, така и на пазара на труда като цяло. Дейността ще се реалзира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-ви до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (следва да се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 11-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 11-ти месец Сертификат за успешно завършено обучение ще получават само лицата, които имат присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение и са издържали заключителния изпит (под формата на тест). Само лицата получили сертификат, ще се считат за успешно завършили обучението. Ефектът върху целевата група е насочен както в краткосрочен, така и в дългосрочен план, а именно: - В краткострочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на работата си с ИТ (специализиран софтуер) за провеждане на ефективна електронна бизнес комуникация и решаване на бизнес казуси; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще допринесат за бързината и ефективност на своята работа, подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 30 000.00 30 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.