Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е създаването на нови работни места  във фирма „Хой и Юст” ООД, на които да бъдат назначени основно младежи до 29 години с необходимата минимална квалификация за заемането на откритите длъжности.
Специфичните цели на проекта са: 
1) Закупуване на необходимите оборудване и обзавеждане за създаването на устойчиви работни
места; 
2) Подбор на целева група за участие в проекта и избор на лица за наемане от нея;
3) Наемане на 10 младежи до 29 години на новоразкритите длъжности във фирмата.
Дейностите по проекта се състоят в:
1. Организация и управление
2. Дейности за визуализация и публичност
3. Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места
4. Наемане на безработни и/или неактивни лица
Изпълнението на тези дейности ще спомогне за постигане на следните резултати:
- Наемане на 10 безработни и/или неактивни младежи до 29 години за срок от 12 месеца
- Закупуване на 10 бр. оборудване и 10 комплекта обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места
- Осигуряване на разходите за трудова медицина, на новоназначените по проекта
- Осигуряване на публичност относно финансирането на дейностите от ЕСФ и приносът на ОП РЧР
С изпълнението на проекта предприятието ще има възможност да осигури необходимия персонал за разширяване капацитета на своята дейност и утвърждаването му на пазара, което да осигури неговата стабилност и създаването на устойчиви работни места и ще резултира в превръщането му в благоприятно и желано място за работа. В допълнение с резултатите, постигнати по проекта, ще се допринесе за намаляване на безработицата чрез създаване на нови работни места за младежи до 29 години, в съответствие с потребностите и изискванията на местния пазар на труда и с оглед прилагането на Европейската стратегия за заетост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление : Целта на дейността е осъществяване на управление, мониторинг и контрол на дейностите, отчитане и постигане на предвидените по проекта резултати. Дейността ще се извършва през целия период на реализация на проекта от назначения Ръководител проект в екип със счетоводител по проекта. Дейността включва следните основни етапи, необходими за изпълнението на проекта: - Мобилизиране на Ръководителя, Счетоводителя и служителите на бенефициента, определяне на задълженията и отговорностите и провеждане на регулярни срещи – вътрешни и с подизпълнителите; - Провеждане на процедури за избор на подизпълнител на отделните дейности по проекта; - Мониторинг и контрол върху реализацията на отделните дейности по проекта; - Спомагане изпълнението на дейностите за осигуряване на информация и публичност; - Подготовка на техническите доклади за изпълнението на проекта; - Финансово отчитане и подготовка на финансовите отчети и исканията за плащане по проекта; При изпълнение на дейностите по проекта на всеки етап, ще бъде прилагана следната методология: - Процедурите за избор на изпълнител/и от страна на бенефициента ще бъдат осъществени в съответствие с изискванията на ПМС 118/2014 и при спазването на условията на договора и Оперативното ръководство за изпълнение на договори, финансирани по процедурата. Ръководителят ще се следи за пълното, правилното и навременно оформяне на документацията. - Механизми за наблюдение - всички дейности ще бъдат изпълнени в тясно сътрудничество между избраните изпълнители и екипа по проекта. Ще се съблюдава за правилното и прецизното им изпълнение, като ангажираността на екипа ще гарантира необходимото наблюдение на това, че те се изпълняват в съответствие с изискванията, предвид нуждите на предприятието и с цел постигане на точно заложените резултати. Методът на изпълнение на този процес ще бъде вертикален, т.е. от една страна екипът по проекта ще следи за правилното изпълнение дейностите от страна на изпълнителите съобразно очакваните резултати, а от друга – ръководството на предприятието ще следи за това екипа по проекта. - Механизми за контрол – контролът ще бъде осигурен чрез ясното и стегнато организационно структуриране на екипа по проекта, с ясни задължения, отговорности и планиране на изпълнението. Ръководителят по проекта ще следи за точното изпълнение на дейностите и постигането на очакваните резултати на оперативно ниво, а счетоводителят ще е ангажиран с със следене за правилното и коректно техническо и най-вече финансово отчитане на проекта. За изпълнението на дейностите по проекта ще бъдат привлечени и други служители на кандидата. Контролът ще бъде осигуряван от ръководството на предприятието, което ще следи за правилното и пълно приложение на изведените от тях правила, процедури и препоръки. - Вътрешна оценка – при реализацията на дейностите ще се следи постигането на заложените в проекта цели и индикатори. За изпълнението на всяка дейност ще бъде следван конкретния график, задължения и очаквани резултати. По този начин ще се гарантира, че изпълнението е в срок, оптимално, дали са налице обстоятелства по забавяне или трудности при изпълнението и дали са постигнати очакваните резултати. Така ще се даде възможност и за управление на риска и навременно предприемане на мерки за неговото елиминиране. - Отчетност при изпълнение на дейностите – ще се следи за стриктно съставяне и следене на документацията, съгласно договора и Оперативното ръководство, постигането на заложените индикатори и очаквани резултати. Ще се следва принципа на вярно и точно документиране и финансово отчитане. - Визуализация – освен предвидените за изпълнение дейности за информираност и публичност съгласно регламентите на ЕС, информираност и публичност по отношение на проекта, неговите цели и очаквани резултати ще бъде осигурявано и през целия период на проекта. Това ще се извършва при обичайното оперативно изпълнение на дейностите. 11 056.00 11 056.00
Дейности за визуализация и публичност: Целта на дейността е информиране на обществеността относно проекта, неговите цели, дейности и резултати и финансовия принос на ЕС чрез Европейския социален фонд за реализацията му. За постигане на тази цел дейността включва следните поддейнсоти: - Извършване на 2 публикации относно проекта, целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос на ЕС за реализирането му на интернет сайта на фирма „Хой и Юст” ООД (1 в началото на проекта и 1 в края на проекта); - Изработване и поставяне на 1 информационна табела, която ще бъде разположена на мястото на изпълнението на проекта; - Изготвяне и поставяне на стикери върху предвиденото за закупуване по проекта оборудване и обзавеждане – 30 броя самозалепващи стикери; - Дизайн и отпечатване на дипляни с информация за проекта – 200 броя; - Дизайн и отпечатване на плакат с информация за проекта – 1 брой. Дейността ще бъде подготвена от екипа по проекта, като в съществената си част ще бъде изпълнена от външен изпълнител, избран в съответствие с изискванията на ПМС 118/20.05.2014 г. Всички мерки за информация и публичност, както и всички документи във връзка с изпълнението на проекта ще бъдат разработени и изпълнени съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информация и публичност по ОП РЧР. Тези мерки ще бъдат изисквани от екипа по управление към външните изпълнители на дейности по проекта. Всички действия при изпълнението на кампанията по визуализация и публичност ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С този набор от средства се предвижда Кандидатът да осигури необходимото разгласяване относно финансирането на проектното предложение, неговите цели и целеви групи, напредък и постигнати резултати. Продължителността на дейността се предвижда да бъде 15 месеца, като първият от тях ще е подготвителен. 1 190.00 1 190.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: С настоящата дейност се цели да се осигури оборудване и обзавеждане, които са необходими за изпълнението на служебните задължения на новонаетите лица. Компанията желае да увеличи броя на заетите в нея, като за новонаетите няма да има достатъчно оборудване и обзавеждане. Към момета на кандидатстване в офиса на фирма „Хой и Юст” ООД работят 11 човека като на тяхно разположение са с 2 копирни машини, телевизор, стая за срещи, 13 бюра, 11 компютъра и 11 монитора, оборудвана малка кухня. За новите 10 работни места на длъжностите Уеб дизайнер и Мениджър проекти ще са необходими 10 бр преносими компютри с цел обезпечаване на работата на новонаетите. Компютрите се предвижда да са мобилни, за да могат лицата да работят дистанционно, по време на командировки или при клиент. В допълнение за работата в офиса е необходимо и закупуването на стационарни монитори и комплект периферни устройства – клавиатура, мишка, слушалки и окабеляване. Стационарните комплекти ще осигурят по-голямо удобство при работа в офиса, като ще намалят натоварването при работа на компютър позволявайки по-голяма свобода на движение и по-голямо отстояние на работа от монитора. Благодарение на новото оборудване и обзавеждане не само ще се отговори на нуждите на фирмата от обезпечаване на работата на новонаетите лица, но и ще се осигурят здравословни условия на труд и работа. Предназначението на новозакупеното оборудване – преносими компютри, както и обзавеждането се предвижда да се запази от „Хой и Юст” ООД за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства, както е предвидено в Насоките за кандидатстване. В съответствие с изискванията на схемата, нновозакупеното оборудване ще бъде застраховано. Със закупуването на оборудване и обзавеждане ще се постигне следното: • Обезпечаване работата на 10 от новонаетите лица; • Повишаване на възможностите за предлагане на услугите на фирмата; • Гъвкавост при работа; • Осигуряване на устойчива заетост; • Подсигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; Дейността ще се реализира в началото на изпълнението на проекта, като продължителността й се очаква да бъде до 3 месеца – срок, в който повечето доставчици на активи като описаните извършват доставката. 28 952.95 36 561.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица: Дейността цели наемане на 10 безработни и/или неактивни лица – младежи до 29 години. Предвижда се наемането на поне 5 безработни лица до 29 години, които да бъдат търсени от ДБТ, а останалите лица ще се търсят по общия ред - с обяви в сайтове или агенции за подбор на персонал като предимство ще имат безработните и неактивните лица. След приключването на проекта се очаква поне 5 от работните места да бъдат запазени за период от минимум 12 месеца. Наетите лица ще бъдат на следните длъжности: - 2166 3006 Уеб дизайнер - 7 наети - 24215027 Мениджър проекти - 3 наети Всички те ще бъдат ангажирани с работа с предвидените за закупуване по проекта преносими компютри, периферни устройства и работни станции – работна маса/бюро и стол, като ще отговарят за създаването на продукти и предоставянето на услуги от фирмата. Работата на уеб дизайнерите ще бъде организирана и контролирана от предвидените за назначаване по проекта Мениджъри проекти. Етапите на изпълнение на дейността са: - Подготовка за изпълнение на дейността - Подбор на безработни и неактивни лица - Обучение, оборудване и осигуряване на услуги по трудова медицина на новооткритите работни места - Изпълнение на дейността - Контрол и отчитане на дейността. В рамките на дейността попадат и разходите за трудова медицина за новоразкритите работни места, тъй като работодателят е задължен да сключи договор със Служба по трудова медицина и да направи оценка на риска при работа. Тези разходи ще са включени по проекта, но само за новонаетите лица, както е посочено в Насоките за кандидатстване т.е. за общо 10 лица. Дейността ще се координира от екипа по проекта като ключова ще бъде ролята на счетоводителя, който ще следи за евентуални промени в МОД, коректното, точно и навременно изплащане на възнаграждения и осигуровките в съответствие с националното трудово и осигурително законодателство. Продължителността на дейността се предвижда да бъде до 12 месеца. 84 075.85 76 571.95

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.