Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

ЕТ "Инна Петрова" кандидатства пред ОПРЧР за субсидирана заетост на 2 безработни лица, които ще подбере от целева група над 30 години до 54 г. - 1 брой и над 54 г - 1 брой. Ще проведе обучение по една ключова компетентност: 2 лица по КК-5 "Умения за учене", във връзка с назначаване на обучените, регистрирани в Бюрото по труда в Лом по код НКПД-2011 г.: 52490001 Обслужващ, магазин -2 броя.
Дейностите по проекта включват: 
1.Провеждане на обучение по три ключови компетентности;
2.Наемане на лицата от целевата група на пълно работно време за период до 12 месеца;
След края на проекта ще бъде назначен един от наетите, на вакантното ново работно място при условия на конкуренция и равни възможности на кандидатите.
Целта на проектното предложение е да допринесе както за осигуряване на временна, така и на трайна заетост сред местното население и  ще доведе до подобряване качеството на живот на икономически неактивни и безработни лица на територията на МИГ-ЛОМ, чрез създаване предпоставки за устойчива заетост. Той изцяло отговаря на Приоритет 3 на СВОМР: “Развитие на човешкия капитал на територията на МИГ ЛОМ“ и Специфична цел 3.1 „Повишаване способностите и познанията на човешкия ресурс“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подкрепящи услуги за заетост чрез провеждане на обучение по ключовa компетентност КК 5 - "Умения за учене": Ключовите компетентности са знания, умения и нагласи, които помагат на обучаваните да постигнат личностна реализация и на по-късен етап от живота си, да намерят работа и да участват в живота на обществото. Те осигуряват свързаност между личната, социалната и професионалната изява на съвременния човек защото ключовите компетентности улесняват реализацията на пазара на труда, адаптацията към динамично променящия се свят и намаляват риска от социално изключване. В рамките на дейността ще се извърши определяне на конкретните участници в проекта. Чрез тази дейност ще се предостави възможност за 2 лица от целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица да се включат в дейностите по проекта, като по този начин ще имат възможност да повишат своята квалификация, да придобият необходимите компетенции.Обучението на всеки безработен ще е включен е *Ключова компетентности 5 "Умения за учене" - предвижда 30 учебни часа –140 лв. като като модулът е "Учене през целия живот" или "Управление на стреса и времето"- 2 лица Х 140 лв.= 280лв. Кандидатът избира обучаваща организация/институция за предоставяне на обучения по ключови компетентности по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. Обучението за придобиване на ключови компетентности на безработни лица се извършва в съответствие с установените, заявени от работодателите нужди, и с насоченост към изискваните компетенции за длъжността, която се предвижда да заеме лицето. Обучението по ключови компетенции ще бъде извършено от Доставчика на обучения (ДОб), отговарящи на изискванията на чл. 9 от ПМС № 280/2015 г. Целта на дейността е да предостави възможност на общо 2 човека (предимно със средно образование) да придобият ключови компетентности по учене през целия живот ще се обучават служителите, които са заети на длъжността: 52490001 Обслужващ, магазин . Това обучение ще даде възможност на бъдещите заети лица да получат знания по управление на стреса и времето, което е пряко обвързана с изпълняваните от тях задължения. Трайно безработните имат затруднения в общуването с хората и няма да могат качествено да контактуват с клиентите. При разписването на проектното предложение са взети под внимание нуждите на фирмата и специфичните идентифицирани потребности на представителите на целевата група: качествена и дългосрочна заетост, усвояване на знания, отговарящи на заеманата длъжност. 280.00 280.00
Наемане на лицата от целевата група на пълно работно време за период до 12 месеца.: Успешно завършилите лица от целевата група и получили документите за ключова компетентност КК-5, ще бъдат назначени на трудов договор за 12 месеца по професия 52490001 Обслужващ, магазин. Работодателят ще изготви трудови досиета с необходимата по Кодекса на труда и други изисквания на Българското законодателство документация, ще включи всички новонаети лица към Службата по трудова медицина, където ще им бъдат проведени инструктажи, ще бъде закупено работно облекло и лични предпазни средства и проведено обучение за правилното използване. Ръководителя на фирмата и проекта ще инвестира собствено време и усилия, за да получат новоназначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. ПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Назначаване на 2 бр. лица на 52490001 Обслужващ, магазин, работа с клиенти при МОД за 2020 г+-2021 г- . съобразено с МОД и минимална работна заплата за страната - с осигуровки за работодателя разход за 2 човека за 12 месеца 17409,84 лв. Работодателя е планирал и резерв от 1500,00 лева, който да бъде използван за покриване на: - Обезщетение за неползван платен годишен отпуск, съгласно чл. 224 от КТ; - Разлика във връзка с увеличаване на размера на МОД/МРЗ, съгласно националното законодателство; - Разходи за обезщетения, съгласно чл. 222, ал. 3 от КТ при прекратяване на трудовото правоотношение, след като работникът или служителят е придобил право на пенсия за осигурителен стаж и възраст (ако е приложимо). Обезщетението е допустимо в размер на брутното трудово възнаграждение на работника, определено по проекта, за срок от 2 месеца. Общо за дейността :18909,84 лева. 18 909.84 18 316.28

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.