Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение има за цел да осигури създаването на 4 работни места за безработни и неактивни лица в сферата на техническо обслужване на автомобили. За тази цел ще бъдат наети по трудово правоотношение четирима души на длъжност „Работник поправка на джанти и гуми”. Лицата ще бъдат назначени  на 8 часов работен ден за срок от 12 месеца. Новооткритите работни места ще бъдат оборудвани с нужните за работа на новонаетите лица  машини – машина за демонтаж и монтаж на гуми на леки автомобили и машина за демонтаж и монтаж на гуми на товарни автомобили, трактори и друга  селскостопанска техника, както и работно облекло и индивидуални предпазни средства, съобразени с условията и спецификата на труда. Тези машини гарантират пълна окомплектованост на работните места в дългосрочен период. С реализирането на проекта ще бъде подпомогнато активното включване на четирима души на пазара на труда, както и ще се повиши тяхната конкурентноспособност и последваща реализация. На новооткритите работни места ще бъдат назначени четири лица,  две от които ще са от следните специфични категории – безработни лица с ниска степен на образование и/или продължително безработни и неактивни лица, и/или безработни лица на възраст над 54 години, и/или безработни младежи до 29 години включително, а при избора на останалите две лица, с приоритет ще бъдат лица от специфичните категории.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Проектното предложение предвижда „ВИТАН ВИТАНОВ - ВИТРАД” ЕТ да сключи трудови договори с четири безработни и неактивни лица, две от които ще са от следните специфични категории – безработни лица с ниска степен на образование и/или продължително безработни и неактивни лица, и/или безработни лица на възраст над 54 години, и/или безработни младежи до 29 години, а останалите две лица, с приоритет ще бъдат избрани от специфичните категории. Лицата от целевата група ще бъдат активно търсени с помощта на ДБТ, образователни структури и други организации притежаващи информация за безработни и неактивни лица. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори на длъжност „Работник поправка на джанти и гуми” с код по НКПД 72311015, за срок от 12 месеца, на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа. Ще бъдат взети мерки по осигуряването на безопасни условия на труд, съгласно разпоредбите на ЗБУТ, като новонаетите лица ще бъдат обслужвани и консултирани от служба по трудова медицина. 34 235.72 34 185.72
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: По проекта ще бъдат назначени 4 безработни и неактивни лица на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа на длъжност „Работник поправка на джанти и гуми” с код по НКПД 72311015, за срок от 12 месеца. За работата си на длъжността, новонаетите лица по проекта, трябва да разполагат с оборудване. За 4-те новооткрити работни места ще бъде осигурено оборудване за работа – машина за демонтаж и монтаж на гуми на леки автомобили и машина за демонтаж и монтаж на гуми на товарни автомобили, трактори и друга селскостопанска техника. Ще се осигурят и индивидуални предпазни средства за новонаетите лица, съобразени с условията и спецификата на труда - гащиризони, работни обувки и ръкавици за всеки един новоназначен . По този начин ще се гарантира пълна техническа окомплектованост на новоразкритите работни места в дългосрочен период. Закупените дълготрайни активи ще са целево определени за дейността демонтаж и монтаж на гуми само на новоназначените лица и ще бъдат изцяло използвани само от тях. За срока на изпълнение на проекта оборудването ще бъде застраховано. 17 927.00 17 489.55
Организация и управление на проекта: Целта на дейността по организация и управление на проекта е да се постигнат заложените цели по проекта. Дейността включва ръководене и координиране на изпълнението, контролиране, техническо и финансово отчитане на дейностите по проекта, за което е необходимо професионално отношение към спецификата на проекта. Ще се сформира качествен и високоефективен екип, който да създаде организация за изпълнение на заложените в проекта дейности. Лицата участващи в управлението и организацията на проекта ще са с дългогодишен опит в управление и реализация на проекти финансирани от ЕС. Работата по организация и управление ще се изпълнява през цялото времетраене на проектните дейности, като за това дейността им е разписана в целия период от проекта – 13 месеца. Управленския екип на проекта ще координира и контролира цялостната организация, ще осъществява комуникацията между бенефициента и Управляващия орган, ще проследява изпълнението на предварително определените цели и дейности и др. Управленският екип на проекта ще е съставен от ръководител, координатор и счетоводител. Ръководител по проекта ще е Емилия Йорданова Апостолова-Константинова. Ръководителят на проекта ще извършва дейности по управление на проекта (подготовка на отчети, избор на външни изпълнители и т.н.) и осигуряване на публичност и прозрачност. Той ще координира и контролира цялостната организация, провеждане и управление на проекта, ще комплектова документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Координаторът по проекта ще подпомага работата на ръководителя на проекта, ще следи за спазване на предвиданите срокове за изпълнение на отделните задачи и дейности. Ще съдейства за комплектоване на документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Счетоводителят по проекта е лицето което ефективно и своевременно ще организира, координира, контролира и отчита цялостната финансова дейност на проекта. Ще контролира правилното съставяне на първичните разходооправдателни счетоводни документи, спазването на финансовата дисциплина и отчетност. Ще съставя всички счетоводни операции, ще осъществява контакти с Данъчна администрация, РУСО и др. Ще изготвя данъчни и осигурителни декларации. Ще изготвя междинни и финалния финансови отчети по проекта. Системата на синергия на екипа за управление на проекта и своевременното отчитане на дейностите ще са гарант за прозрачност при вземане на решения за реализиране на проекта. 5 927.56 5 834.33
Информиране и публичност: Дейността ще бъде извършвана съгласно насоките и изискванията на Единният наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. На всички изработени материали във връзка с дейността ще бъде указано финансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС с упоменаване на ЕС, упоменаване на фонда, който указва подкрепа на проекта и общото лого за програмен период 2014-2020г., в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. Ще бъдат поставени стикери - надписи върху дълготрайните активи и част от материалите закупени със средства предоставени от ЕС по проекта (чанти за документи, папки, класьори и др.) За успешното информиране и публичност на проекта ще бъдат предприети всички необходими стъпки за популяризиране на обстоятелството, че проекта се финансира от ЕСФ по ОП „Развитие на човешките ресурси”. 1 185.50 1 148.06

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.