Основната цел на проекта е постигане на устойчиво икономическо развитие на предприятието.
Специфичните цели на проекта са:
- Повишаване на конкурентоспособността чрез закупуване на машини и оборудване
- Създаване на ресурсна обезпеченост чрез създаването на нови работни места
Основната дейност по проекта е: Развитие на дейността в сферата на услугите по обществено пране в селските райони
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
- Закупени нови машини и оборудване
- Създадени нови работни места
Потребността, която ще бъде удовлетворена с изпълнението на проекта е развитие и подобряване на качеството на услугите по обществено пране като подкрепящи услуги в сферата на туризма.
Целевите групи на проекта са фирмите в сферата на туризма - хотели, къщи за гости, ресторанти и др.
Изпълнението на проекта ще спомогне за постигане на целите на целите и приоритетите на Стратегията на МИГ и по-конкретно:
- Постигане на устойчиво икономическото развитие на територията на МИГ „Хисаря” и създаване на нови работни места;
- Подкрепа за сектора на услугите на територията на МИГ „Хисаря”;
- Подкрепа на потенциала за развитие на туризъм, съчетаващ природните, културни и исторически дадености на територията на МИГ „Хисаря”.
Резултати, които ще бъдат постигнати в принос на Стратегията на МИГ "Хисаря" са:
- Подпомогната нова дейност в предприятието
- Създадени нови работни места
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Развитие на дейността в сферата на услугите по обществено пране в селските райони: В рамките на настоящата дейност ще бъдат извършени две основни под-дейности:
1. Избор на Изпълнител за подготовката и управлението на проекта, който подготвя проектното предложение и в случай на спечелването му предоставя консултантски услуги за неговото правилно управление и отчитане
2. Избор на Изпълнител и доставка на оборудването за дейността на новата пералня
Под-дейност 1: Подготовката и управлението на проекта
Тази под-дейност се реализира на два етапа: преди подаването на проекта и след одобрението му за финансиране. След проведена процедура е избран консултант, ангажиран с подготовка и управление на проекта - преди подаване на проектното предложение (подготовка на проектно предложение, изработка на бизнес план, включващ предпроектни изследвания и маркетингови стратегии, извършване на предпроектни проучвания и окомплектоване на пакета от документи и по време на изпълнение на проекта - отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта и по време на изпълнение на проекта - подготовка на заявки за плащане, включително отчитане и управление на проекта. Консултантът ще предоставя пълно съдействие на бенефициента за успешното изпълнение на предвидената дейност.
Под-дейност 2: Доставка на оборудване
Предвид технологичния процес за работата на обществената пералня и след проведена процедура е избран изпълнител, който ще достави оборудването, което ще служи за извършването на дейността на пералнята - професионални пералня и сушилни машини. Те ще бъдат доставени след стартиране на проекта, в случай на неговото одобрение, ще бъдат монтирани, тествани и пуснати в експлоатация.
На база на предвидените две под-дейности предприятието ще разполага с напълно изградена и оборудвана обществена пералня, която ще може да подобри веднага дейността си.
97 754.00
97 391.70
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN