Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение представлява всеобхватна програма за подобряване качеството на професионалния живот на заетите в „Булмаркет ДМ" ЕООД лица, посредством подобряване на трудова организация и адекватни здравословни и безопасни условия на труд, с приложение на територията на базите на компанията в град Пловдив, град Бяла и офис в град Русе. Проектното предложение включва широк набор от мерки насочени към подобряване условията на труд на работното място и качеството на живот на хората, повишаване на производителността и конкурентоспособността на предприятието като:
1. Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в компанията насочена към оптимизация на работни процеси, гъвкави форми на заетост, практики за удължаване на професионалния живот на служителите над 54г.;
2. Осигуряване на организиран превоз за служители на компанията от и до работното им място по маршрут гр. Русе - гр. Мартен на сменен принцип съобразен с работното време на офиса. 
3. Осигуряване на социална придобивка за работещите в "Булмаркет ДМ" ЕООД в офис град Русе - спортна фитнес зала и текущ ремонт на съблекалня; 
4. Закупуване на лични предпазни средства и специално/ защитно работно облекло  с по-добри защитни характеристики от досега използваните за служителите в компанията;
5. Надграждащо обучение на заети лица за специфични рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта : Изпълнението на тази дейност е ключова за създаването на условия за качествено и навременно изпълнение на проектните дейности в съответствие с изискванията и условията на Насоките за кандидатстване, Договора за безвъзмездна финансова помощ и Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата процедура. Описаната дейност е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. Обхвата на работата по тази дейност включва: провеждане на процедури за избор на изпълнител съгласно ПМС 118 от 20.5.2014г., управление, координиране и администриране на заложените в проекта дейности по време на тяхната организация и изпълнение, управление на бюджета, детайлно планиране и изготвяне на график за провеждане на дейностите по проекта, изготвяне на необходимите текущи документи за всяка дейност за целите на отчитането на проекта, изготвяне на целия набор от документи, необходим за текущото отчитане на проекта и при извършване на междинни плащания и изготвянето на финалния технически и финансов отчет. 9 000.00 9 000.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в "Булмаркет ДМ" ЕООД , фокусирана върху удължаване професионалния живот на заетите над 54 години и оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот;: Важен елемент от проектното предложение е разработването на система за управление на човешките ресурси, която да постави стратегически приоритети пред компанията в области, по които към момента е липсвала стратегия и механизъм за работа. Ръководството на "Булмаркет ДМ" ЕООД цени служителите си и активно работи за подобряването на техните условията на труд и повишаването компетенциите им. В същото време положителното развитие на бизнеса и увеличението на заетите изисква постоянно оптимизиране на процесите и използването на систематичен подход при работата и развитието на служителите, което налага разработването на подобна система и въвеждането и в процесите по управление на човешките ресурси в компанията. Очакванията на ръководството са разработената система да бъде концентрирана около два компонента, които се приемат като ключови свери на бъдещо развитие, а именно: - удължаване професионалния живот на заетите над 54 години: Удължаването на професионалния живот на заетите над 54 години е актуален въпрос в "Булмаркет ДМ" ЕООД, тъй като тези служители са важна част от екипа на компанията. Това са 14 човека, които са доказали своя професионализъм и лоялност към организацията, на който тя разчита за различен тип оперативни процеси. В същото време, "Булмаркет ДМ" ЕООД като водещ търговец на едро и дребно с горива прави постоянни инвестиции в ново оборудване, за да запази водещата си роля на този пазар. Това развитие повишава изискванията и към опериращите в различните газови и петролни хранилища и складови бази. Необходимо е постоянен процес на адаптация и учене от страна на работещите, който процес е труден за заетите над 54 години, тъй като се преминава все повече към работа с дигитални и компютърни системи и устройства, смарт приложения и други, в резултат на което липсата на дигитална култура затруднява тяхната адаптация към новите условия. Тези обстоятелства изискват от мениджмънта на компанията нов подход при работа с тази група служители, който трябва да бъде по-плавен за тях и в същото време съобразен с новите реалности по отношение на работния процес. До момента компания не е работила целенасочено по посока точно идентифициране на потребностите на тези хора и обособяването на по-специфичен подход при тяхното развитие и адаптиране. Настоящата процедура дава възможност този процес да се анализира и превърне в политики, които да залегнат в управлението на човешките ресурси в "Булмаркет ДМ" ЕООД. - оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; Ръководството на "Булмаркет ДМ" ЕООД подхожда много отговорно към служителите си и ги поставя в основата на своя успех. Пазарът на труда и постоянният стремеж към оптимални оперативни процеси поставя сериозно изискване от ръководството да оптимизира работата, че в максимална степен да даде възможност на служителите си за ефективно оползотворяване на техния потенциал и производителност на труд. Мерки за по-ефективно съвместяване на личния и професионален живот са възможно решение, което е валидно за всички служители на "Булмаркет ДМ" ЕООД, в това число все още учащи или развиващи своята професионална квалификация. Към момента подобни практики не съществуват в "Булмаркет ДМ" ЕООД, не е правен анализ, за кои позиции подобен подход е приложим и как реално да се превърне в практика подобно нещо. С оглед на това, ръководството на компанията с настоящото проектно предложение си поставя за цел да внедри разработени политики и практики в тази насока, които да залегнат при управлението на човешките ресурси в компанията. 14 000.00 14 000.00
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в "БУЛМАРКЕТ ДМ" ЕООД лица, за период до 12 месеца.: В настоящия проект е планирано изпълнението на интегрирана социална програма за осигуряване на съобразен с работното време и местоживеенето на заети лица в "БУЛМАРКЕТ ДМ" ЕООД транспорт до и от работното място им място. В конкретната програма са планирани общо 2 маршрута, които обезпечават превоза на 38 служители до офиса на компанията находящ се на ул. Тутракан №100 попадащ в административните граници на град Мартен, както следва: 1. Маршрут №1 планиран е, за да отговори на нуждите от транспорт на 19 служители живеещи в град Русе и работещи в град Мартен, ул. Тутракан №100. Поради тази причина е необходимо изминаването на маршрута 1 път (от и до работното място) за едно денонощие, 254 дни в рамките на 12 месеца. Общ пробег от 9144 км. Детайлна транспортна схема: Начална точка: „Цветница" (ул. Плиска), град Русе, спирка 1 Братя Миладинови (1км.), спирка 2 "Механотехникум" (1км), спирка 3 "Сердика" (1км.), спирка 4 "Централна ЖП Гара" (2км), спирка 5 "Симова Мелница" (1км), крайна точка бул. Тутракан 100, гр. Мартен (12км.). Общо дължина на маршрута 18 км. в посока. 2. Маршрут №2 – планиран е, за да отговори на нуждите от транспорт за 19 служители живеещи в град Русе и работещи в град Мартен, ул. Тутракан №100. Поради тази причина е необходимо изминаването на маршрута 1 път (до и от работното място) за едно денонощие, 254дни в рамките на 12 месеца. Общ пробег от 10668км. Детайлна транспортна схема: Начална точка: „Авко", град Русе, спирка 1 "Трета Поликлиника" (0.5км), спирка 2 "Подстанция" (0.5км), спирка 3 "Олимп (чипровци) (0.5км), спирка 4 "Жорела" (1км.), , спирка 5 "ул. Сърнена Гора" (0.5км), спирка 6 "Кооп. пазар" (1.5км), спирка 7 "Печатни платки" (2км.), спирка 8 "Дружба 3" (обръщало) (1км.), спирка 9 "АОНСУ" (0.5км), крайна точка бул. Тутракан 100, гр. Мартен (13км.). Общо дължина на маршрута 21 км. в посока. Обща дължина на маршрути 1 и 2 е 19812км за период от 12 месеца. Услугата по превоз на служители напълно отговаря на следните условия: - местонахождението на работното място е извън населеното място, където лицето е регистрирано по настоящ адрес, но на не повече от 100 км. в едната посока; - лицата не са командировани по смисъла на Наредбата за командировките в страната; - трудовата им дейност не е обичайно свързана с пътуване; - не са наети да осъществяват дейности в сферата на селското стопанство, рибарството и аквакултурите; - не са заети на служебно, трудово или приравнено на него правоотношение в държавната администрация, администрацията на органите за местно самоуправление, системите на народната просвета, Министерство на вътрешните работи и Министерство на отбраната и предприятия, ползващи преференции за организиран транспорт по чл. 57а от Закона за насърчаване на заетостта. 9 906.00 9 516.00
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло : В рамките на изпълнение на тази дейност се предвижда закупуването на висококачествени лични предпазни средства и работно облекло за работниците в "БУЛМАРКЕТ ДМ" ЕООД, съгласно утвърден списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС, както следва: 1. 33 броя лятно антистатично работно облекло комплект - яке и панталон за предпазване от прах, замърсяване, студ, защита от механични удари и пробиване, по-висок клас от наличните поради заздравената олекотена, дишаща, антистатична и противо замърсяваща материя, с допълнителни сигнални елементи. 2. 33 броя зимно антистатично работно облекло комплект - яке, панталон и шапка за предпазване от прах, замърсяване, студ, защита от механични удари и пробиване, по-висок клас от наличните поради заздравената олекотена, дишаща, антистатична и противо замърсяваща материя, с допълнителни сигнални елементи. 3. 66 броя чифта защитни работни обувки (летен и зимен сезон по 1 брой) и гумени ботуши (2бр.) за предпазване от намокряне, прах, химически и други агресивни вещества, механични наранявания, удари, пробиване, по-висок клас от наличните поради обезпечената допълнителна защита на ходилото от пробождане, гъвкавостта на ходилото, дишащите и антистатични стелки. 4. ЛПС за предпазване на главата и лицето, състоящи се от предпазна каска (33 бр.), защитни очила (33 бр.), предпазна маска/противогаз (25 бр.) с комбинирани филтри (25бр.) предпазващи от прах, органични и неорганични газове и изпарения, серен диоксид и киселинни газове и изпарения, амоняк и органични съединения производни на амоняка. Посочените предпазни средства са по-висок клас от използваните до момента по отношение на защитата от механични наранявания и ергономия, като маските и филтрите има по-добри предпазни характеристики за химически и прахови агенти и т.н. 5. 33 бр. предпазен дъждобран за защита от влага с по-висока защита (по-висок воден стълб) от настоящите. 6. Защитни ръкавици (чифт) срещу механични наранявания (396бр. или по 12бр/човек годишно). Предвидените за закупуване защитни ръкавици от различните типове ще разполагат с по-добри защитни и ергономични характеристики от дишаща материя и с ластичен маншет спрямо досега използваните. 16 025.65 16 025.65
Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.: Настоящата дейност предвижда изпълнение на обучителна програма относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. Мащабната технологична модернизация на предприятието през последните години и въведени нови продукти, съпътстващи технологии и работни процеси доведе до повишаване на производителността на труда, респективно на конкурентоспособността на предприятието, която трябва да бъде следва да бъде подкрепено с адекватни действия за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, неизменна част, от които е провеждането на обучения, които да актуализират и подобрят на компетенции на работещите по отношение на специфични рискове за здравето им, които излизат извън обхвата на задължителните инструктажи. Ръководството на „БУЛМАРКЕТ ДМ” ЕООД счита, че нормативно изискуемите инструктажи са недостатъчни по отношение на специфичните рискове на работното място. Следователно са необходими комплексни надграждащи обучения за безопасна работа и минимизиране на специфични работни рискове, които да бъдат и пряко обвързани и интегрирани със система за осигуряване на ЗБУТ в компанията. Тези обучения ще допълнят знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място. На база спецификата на производствения процес в „БУЛМАРКЕТ ДМ” ЕООД, а именно производство на биодизел и други химически продукти са идентифицирани най-значимите специфични рискове свързани с индивидуалните работни места. Формулирани са следните обучителни теми, които ще бъдат включени в програмата: 1. Работа с леснозапалими и горими течности и газове – пропан-бутан, безин, дизел, метанол и биодизел - характеристики, мерки за предотвратяване на риска от възпламеняване. 2. Мерки за безопасност и предпазни средства при работа със съдове под налягане; Целевата група касаеща тази дейност е от 33 човека, които са системно застрашени от посочените по-горе рискове и работят пряко по места с горива в базата на компанията в град Бяла и в гр. Мартен (ул. Тутракан №100). 9 900.00 9 900.00
Осигуряване на социална придобивка за работещите в "Булмаркет ДМ" ЕООД - оборудване за спортна фитнес зала и текущ ремонт на зала и баня: Дейността включва мерки за създаване на условия за подобряване здравето и тонуса на служителите на фирмата работещи в централния офис на фирмата на ул. "Тутракан" №100, както и служителите от останалите бази, които регулярно посещават централния офис. Работа на голяма част от заетите в централния офис е свързана с работа на компютър и не достатъчно движение, като при извършени медицински изследвания на служителите са наблюдавани негативни тенденции свързани с ортопедични изкривявания, форми на мускулна атрофия (недостатъчна мускулна маса) при някой служителите и лоша кардио форма. Предвидено е както следва: 1. Извършване на текущ ремонт на помещение/зала за спорт намиращи се в административния офис на "БУЛМАРКЕТ ДМ" ЕООД на ул. Тутракан №100 с площ от 200 квадратни метра. Към настоящия момента стените на помещението са с груба на места ронеща се мазилка и имат нужда от гибсова шпакловка (517.22кв.м.х6.2лв.=3206.76лв.с вкл. матер.), боядисване с латекс (517.22кв.м.х3.5лв.=1810.27лв.с вкл. матер.) и монтиране на метални ръбохранителите (137.82кв.м.х3.90лв.=537.50лв.с вкл. матер.) 2. Извършване на текущ ремонт на баня към определената за спортни занимания зала с площ от 17кв. метра. Към настоящия момент банята е в лошо общо състояние и се нуждае от замяна на плочките по пода (17.03кв.м.х42.62лв.=725.75лв. с вкл. матер.), циментова замаска (17.03кв.м.х12.3лв.=209.47с вкл. матер.) и стените (93.69кв.м.х43.11=4009.05лв.), замяна на тоалетните (2бр.х210лв.=420лв.) и мивките (2бр.х70лв=140лв.), душ батерии (8бр.х82.5лв.=660лв.) и доставка и монтаж на линейни сифони (6бр.х132лв.=792лв.). 3. Доставка и монтаж на специализирана винилена настилка (120кв.м.х38.8лв.=4656лв.) за фитнес зали с дебелина 5мм, която има ударо-поглъщащи свойства и осигурява необходимата стабилност на спортуващите. Предвидено е настилката да покрие зоните в залата с по-висока спортна интензивност около уредите. Обща стойност на СМР дейностите по текущ ремонт от точка 1, 2 и 3 е в размер на 17196.80лв. без ДДС 4. Закупуване и монтаж на шкафчета (16бр.х20.5лв.=328лв.) и пейки (4бр.х74лв.=296лв.), които да бъдат ползвани за преобличане на трениращите. Посоченото оборудване ще бъде монтирано в странична на залата стая, която ще бъде ползвана за съблекалня. 5. Закупуване фитнес оборудване за залата. Заложеното оборудване е планирано от гледна точка богат избор на трениращите по отношение на различни тренировки (фитнес машини/свободни тежести/кардио), като покрива всички задължителни мускулни групи. Оборудването е както следва (цени без ДДС): -Подвижна пейка 1 бр. – 450лв.; -Подвижна лежанка 1бр. – 1002лв.; -Пек-дек машина 1бр. – 1558лв.; -Смит машина (вкл. стойка клек и сгъваема пейка) 1бр. – 1578лв.; -Комбиниран скрипец 1бр. – 4600лв.; -Вертикална преса с плочки 1бр. – 1355лв.; -Раменна преса 1бр. – 1355лв.; -Комбиниран бедрен сгъвач (седеж+разгъвач) 1бр. – 1570лв.; -Глутеус машина 1бр. – 1230лв.; -Аддуктор 1бр. – 2340лв.; -Коремен флексор (вкл. висилка и успоредка) 1бр. – 670лв.; -Машина за хиперекстензия 1бр. – 370лв.; -Скотова пейка 1бр. – 370лв.; -Комбинирана лег преса (хакен) 1бр. – 1605лв.; -Римски стол 1бр. – 390лв.; -Калф машина 1бр. – 415лв.; -Хоризонтална пейка 1бр. – 180лв.; -Стойка дъмбели 1бр. – 280лв.; -Комплект дъмбели 350кг. Х 4.95лв./кг. – 1732.50лв.; -Дискове гумирани 515кг. Х 3.35лв./кг. – 1725.25лв.; -Олимпийски лост 1бр. – 123лв.; -S – образен лост 1бр. – 74лв.; -Стойка за дискове 1бр. – 192лв.; -Степер 1бр. – 1150лв.; -Пътека за бягане 2бр. х 3040лв. = 6080лв.; -Велоаргометър 2бр. х 822лв. = 1644лв.; -Крос тренажор 1бр. – 2466лв.; -Шкафчета за съблекалня 16 бр. х 20.5лв. = 328лв.; -Пейка за съблекалня 4бр. х 74лв. = 296лв. Обща стойност на фитнес оборудването и обзавеждане: 37128.75лв. без ДДС 54 325.55 54 325.55
Информиране и публичност: Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: - Два броя информационни табели. Табелите ще бъдат поставени на входа на офиса на ул. Тутракан №100 и на входа на базата в град Бяла. - Един брой информационен рол-банер, който да бъде използван за визуализиране на учебните зали, в които ще се провеждат предвидените в проекта обучения. - 900 броя стикери, които да бъдат залепени на личните предпазни средства/оборудване, които ще бъдат закупени по настоящата процедура. - 2 публикации в печатни издания, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи. - Публикуване на периодични информационни съобщения за напредъка по проекта на корпоративния сайт на „БУЛМАРКЕТ ДМ“ ЕООД с цел осигуряване на широка публичност на проекта и включените в него дейности, както и периодично обновяване на тази информация. Описаните по-горе мерки за осигуряването на публичност и визуализация при реализацията на настоящия проект са планирани въз основа на изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020" по отношение на графичния изглед и съдържание. 1 340.00 1 340.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.