Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 674 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение описва идеята на ЕТ "СТОДЖА-МС - СТОЯН ДЖАДЖЕВ" за вътрешно преустройство на магазин в „Магазин за хранителни и нехранителни стоки с кухненски блок и топла точка“, разположен в УПИ I, кв. 62-2218 ,по ЗРП на гр. Гоце Делчев. С реализацията на проекта ще се извърши вътрешно преустройство и реновиране на съществуващите помещения.  Дейността на предприятието ще бъде производство на продукти, които не са включени в Приложение I от Договора за функционирането на Европейския съюз - производство на готови ястия (кулинарни изделия). Произведените кулинарни изделия ще се предлагат както в магазина, така и като кетъринг доставки до адрес на клиента. 

Предвижда се извършване на СМР и закупуване на необходимото технологично оборудване. 
Посредством планираната за закупуваене "СИСТЕМА ЗА ОНЛАЙН И ЛОКАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ", произведените кулинарни изделия ще се предлагат както в магазина, така и като кетъринг доставки до адрес на клиента. Целта на ЕТ "СТОДЖА-МС - СТОЯН ДЖАДЖЕВ" е да отговори на нуждите на пазара, като предлага висококачествени продукти на конкурентни цени.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на Строително-монтажни работи (СМР) за вътрешно преустройство на магазин в „Магазин за хранителни и нехранителни стоки с кухненски блок и топла точка“, разположен в УПИ I, кв. 62-2218 ,по ЗРП на гр. Гоце Делчев. : Дейността е свързана с преустройство на съществуващ магазин. Целта е да се добавят нова дейност в обекта - производство на готовия ястия. Ще се подменят и осъвременят всички инсталации и проводи , както и ще се въведат по-високо ефективни и енергоспестяващи уреди, ще се намали шума и да се въведе по-ефективна климатизацията, както и ще се подобри интериора и фасадите. Преустройството включва: Премахват се част от съществуващите зидове и се оформя кухня за производство на кулинарни ястия. Предвидена е реорганизащия на витрините и обособоявне на кулинарен щанд . Пода ще се изпълни с гранитогрес. Съществуващата настилка е амортизирана и се демотира. Ще бъде монтиран нов окачен таван с допълнителна топлоизолация и звукоизолация. Външно се предвижда да бъде облицована фасадата с PHL плоскости и термопанел, както и минерална мазилка и цокъл към задния двор. Предвижда се изцяло ново интериорно и екстериорно осветление. Подробно разположението, обзавеждането и оборудването са показани на чертежите към проекта и нарочните спецификации по отделнте специалности. 182 850.89 0.00
Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване: Дейност 2 е свързана със закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване, необходимо за цялостното функциониране на обекта. Предвижда се доставка на оборудване ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОРУДВАНЕ - закупуване и инсталиране на нови машини и оборудване - по спецификация на технологичен проект Основната дейност на предприятието ще бъде производство на готови ястия. Произведените кулинарни изделия ще се предлагат както в магазина, така и като кетъринг доставки до адрес на клиента. Целта е: 1. Производство на кулинарни изделия( готови ястия) които да се продават, както в магазина, така и чрез онлайн поръчки и доставки на адрес; - Предлагане на готова кулинарна продукция на витрина в обекта, т.н.“топла точка“; - Въвеждане на нов метод на обслужване: „доставка до клиент“ на заявени предварително храна и продукти, опаковани на место. - Подобряване организацията на съхранение, влагане, оползотворяване и предлагане на доставените хранителни продукти; - Подобряване методите на обслужване на клиентите в обекта; - Редуциране на получаваните хранителни отпадъци 170 403.59 0.00
Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на СИСТЕМА ЗА ОНЛАЙН И ЛОКАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ : "СИСТЕМА ЗА ОНЛАЙН И ЛОКАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ" е цялостна система са продажби, управление и мониторинг. Включва: Софтуер “STORE” – система за онлайн продажби, софтуер “STORE” – система за локално управление на продажбите, FRONT OFFICE, МОБИЛНИ ТЕРМИНАЛИ, Комуникационна инфраструктура и аварийно захранване, EAS-система за защита на стоките против кражба Checkpoint. 53 812.70 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.