Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Направление 1 - дейност Патронажна грижа: Отговорност на Община Карлово е да осигури подходящи социални и здравни услуги за населението, както и неговата защита в ситуация на кризи, които са и приоритет на всеки план или програма. Основните цели при предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги са свързани с качествено предлагане на мобилни почасови услуги в домашна среда и разширяване обхвата на услугите. Почасовото предоставяне на тези услуги чрез патронажна грижа ще подкрепят и надградят дейностите по проект „Помогни на възрастни хора и лица с увреждания чрез патронажна грижа в О-на Карлово“ К-т 4 , чрез който се предоставя УОИИ ПГ до 01.02.2021 г.и осигуряване на предоставянето на услугата по Патронажна грижа + ще създадат условия за социална интеграция на потребителите, за индивидуална подкрепа на лица с трайни увреждания и възрастни хора, затруднени в самообслужването.Определянето на вида услуга за всеки конкретен потребител ще се извършва индивидуално, на базата на заявено желание, констатирани потребности и права за достъп до услугата. На база изготвена оценка на потребностите ще се разработва индивидуален план за предоставяне на услуги за всеки потребител. Индивидуалният план ще се изготвя от екип за управление на услугата.Предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги чрез ПГ включва: Мед.грижи - смяна на превръзки, следене на физиологичните показатели на потребителя, и др.; Предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещи се лица, които се изразяват в помощ за поддържане на лична хигиена, помощ при хранене;поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите на услугата; придружаване при консултативни прегледи и лабораторни изследвания, придружаване до болнично заведение; Предоставяне на почасови услуги в подкрепа на социалното включване на обслужваните лица като помощ в общуването и осъществяване на социални контакти, психологическа подкрепа и др., помощ при попълване на документи, заявления и подаването им до съответните институции, и всякаква друга дейност изразена в соц. работа с представителите на целевата група; Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на п-те или с др. средства), з-не на битови с-ки, заявяване и получаване на неотложни адм. и битови услуги; Ще бъде осигурен транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Д-та ще започне от 2-рия месец на проекта и ще продължи 12 месеца. Изпълнението на дейностите ще се координира от звено за управление на УОИИ ПГ, което ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Същите са служители по служебно правоотношение в община Карлово. Дейностите по проекта ще изпълняват извън установените им задължения и работно време по служебно правоотношение, със заповед на Кмета на Общината. Ръководител - 12 м. по 80 часа по 7,00 лв = 6720 + 2217,60 / осигуровки 33% за държавни служители/ Общо 8937,60 лв. Координатор - 12 м. по 80 часа по 7,00 лв = 6720 + 2217,60 / осигуровки 33% за държавни служители/ Общо 8937,60 лв. Счетоводител - 12 м. по 80 часа по 9,80 лв = 9408 +3104,64 / осигуровки 33% за държавни служители/ Общо 12512,64 лв. По трудово правоотношение ще бъдат назначени следните длъжности -Домашен санитар-патронажни работници - 16 лица на трудови договори с основна работна заплата 670 лв за 12 месеца= 12 8640 + осигуровки за сметка на работодател =153 364,61 След изготвяне на индивидуалните потребности на потребителите и вземайки в предвид, че услугата ще се предоставя и в 28 населени места в общината извън град Карлово, домашните санитари съответно ще бъдат назначени на непълно работно време - 2, 4, 6 часа, сумарно без да надвишаваме 16 щата по 8 часа. -Медицинска сестра- 1 лице на трудов договор с основна работна заплата 780 лв за 12 месеца + осигуровки за сметка на работодател = 11 199,86 лв. -Шофьор - 1 лице на трудов договор с основна работна заплата 670 лв. за 12 месеца = 8 040 + осигуровки за сметка на работодател =9 585,29 лв. 0.00 175 813.78
Направление 2 - дейност Превенция на COVID-19 в социални услуги, делегирани от държавата дейности: Пандемията с COVID-19 е ситуация, която не е предвидена при подготовка на разходните стандарти за социалните услуги, делегирани от държавата дейности. В същото време е необходимо да се предприемат мерки за ограничаване на разпространението на заразата в социалните услуги, а това води до възникването на допълнителни разходи, които няма възможност да бъдат поети в стандарта за финансиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. И така възниква необходимостта да се предоставят допълнителни средства за дейности, пряко свързани с опазване здравето както на ползвателите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности, така и на служителите на тези услуги. Дейността е насочена към осигуряване на подкрепа за приспособяване на социалните услуги, делегирани от държавата дейности към възникналите вследствие извънредната епидемична обстановка предизвикателства. С изпълненито на тази дейност и във връзка с мерките по превенция от заразяване с COVID-19 ще се даде възможност на социалните услуги, делегирани от държавата дейности, да продължат работа в нормални, защитени условия в извънредната обстановка, както и ще се осигури превенция на разпространението и справянето с последиците от COVID-19. В Община Карлово, всички социални услуги от резидентен и институционален тип се предоставят на различни адреси. Някой от тях са ситуирани извън град Карлово. Това обстоятелство налага изпълнение на дейностите по направление 2, свързани с предоставянето и превенция на разпространението на COVID-19 в социалните услуги, да са синхронизирани и точно разграфени, за да се постига максимален ефект при осъществяването им. Това координиране и проследяване ще се извършва от назначените техн. секретари, които ще следят за навременното и ефективно изпълнение и осъществяването на контрол, както за извършената работа, така и за препаратите, които се използват за дезинфекцията, тяхната концентрация и безопасност. Основните мерки са: - Осигуряване на лични предпазни средства; - Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на държавно делегираните услуги; - Тестване персонала и на потребителите на държавно делигираните услуги за COVID-19; - Въвеждане при необходимост на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения, допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд,осигуряване на компютърна техника, таблети, телефони, др. е допустимо с цел адаптиране и приспособяване на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на епидемична обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране, скайп връзка и др.) В Община Карлово всички социални услуги за деца, които са делегирани от държавата дейност, са предоставени за управление на външен изпълнител. Дейността ще започне от 2-рия месец на проекта и ще продължи 12 месеца. Лица които ще бъдат наети за изпълнение на дейната: - Технически секретар 2 лице на трудов договор с основна работна заплата 850 лв за 12 месеца =20 400 +3 920,88 /осигуровки 19,22%/ = 24 320,88 лв. - Хигиенисти - 12 лица на трудови договори с основна работна заплата 690 лв за 12 месеца= 99360 +19096,99/ осигуровки 19,22%/ = 118456,99 лв. - Санитар - 4 лице на трудов договор с основна работна заплата 774 лв за 12 месеца = 3 7152 + осигуровки за сметка на работодател = 44 290,56 лв. - Разходи за дейността освен работни заплати и осигурителни вноски от работодателя, съгласно действащото законодателство ще са: -Лични предпазни средства - маски, шлемове, защитни костюми, перелини, гащеризони, ръкавици, калцуни и др. - Материали за дезинфекция и почистване, канцеларски материали и др. -Услуги по дезинфекция от външен доставчик -Разходи за тестване на служители и потребители за COVID-19 -Разходи за технически устройства - 9 бр. лаптопи, 7 бр. мултифункционални устройства, 7 бр. таблети, телефони 7 бр. 0.00 183 035.06

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.