Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към създаване на устойчиви работни места  и закупуване на оборудване, пряко свързано с новосъздадените работни места. В рамките на проекта ще бъдат разкрити четири нови работни места и за същите ще бъде закупено необходимото оборудване, с цел да се гарантира безпроблемната работа на новоназначените лица. Основните дейности, които ще бъдат реализирани по проекта са: 
1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца .
2. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места.
3. Информация и публичност на проекта.
4. Организация и управление на проекта.
Дейностите са подбрани така, че да осигурят постигане на целите, резултатите и индикаторите, заложени в  проектното предложение, респективно  да дапринесат за постигане на целите на настоящата процедура за безвъзмездна финансова помощ. Основната цел  на настоящото проектно предложение е: създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица до 29 години включително в НЕГБАДЖЕРЪС ООД. Специфичните цели са: 
СЦ1: Повишаване на конкурентоспособността на НЕТБАДЖЕРЪС ООД,  посредством създаването на четири  нови работни места, респективно устойчива заетост
СЦ2: Осигуряване и гарантиране на необходимите условия на труд за новоназначените лица, чрез зкупуване  на оборудване, пряко свързано с новоразкритие работни места
СЦ 3: Подобряване на социално-икномически  на новоназначените лица и тяхната интеграция в обществото
СЦ 4: Усъвършенстване на практическите знания, умения и трудови навици  на наетите лица в процеса на работа
 В следствие на реализиране на проекта ще бъдат постигнати следните резултати:
- Ще бъдат открити четири нови работни места за безработни и/или неактивни младежи до 29 години включително; Ще бъде закупено оборудване за целите на функционионирането на работните места;  Ще се подобри конкурентноспобността на дружество;  Ще се  усъвършенстват практическиje умения и трудови навици на наетите лица
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или активни лица за период до 12 месеца : В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети четири лица, представители на целевата група - безработни и/или неактивни лица до 29 години включително. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изикванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителн доход за съответната длъжност, на която е назначен. Дейността е разписана за 16 месеца, тъй като в рамките на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последвателно в рамките на дейността, с оглед на това, наличните лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Плащането от бюджета на проекта ще бъде в рамките на до 12 месеца. С оглед на настоящата дейност на дружеството и предвид неговата средносрочна стратегия за развите, дружеството има необходимост от наемането на четири човека на следните длъжности: - Специалист компютърни мрежи и системи - 2 броя - Агент, продажби ИКТ - 2 бр. Длъжностите са определени, така че да гарантират успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност, удовлеторяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и в съотвествие със средносрочната стратегия за развитие на дружеството. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на НЕТБАДЖЪРС ООД към момента и наличното проучване на управителите за пазара и бъдещия потенция за развитие на сектор инфопмационни технологии. 35 000.00 26 236.09
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: В рамките на дейност 2 ще бъде закупено оборудване, което е необходимо за функционирането на новоразкритите работни места. По проекта се предвижда да бъдат разкрити четири нови работни места, респективно да бъдат наназначени четири служители в Нетбаджърс ООД. Новоразкритите места, както и длъжностите, на които ще бъдат назначени са описани подробно в дейност 1. В подкрепа на новоразкритите работни места, дружеството ще закупи следното оборудване: лаптоп - 4 броя стол - 4 броя бюро - 4 броя мултифункционално 1 брой устройство – 1 брой рутер - 1 брой сървър - 1 брой Предвиденто за закупуване оборудване е пряко свързано със спецификата и характера на работа на новоназначените лица. Със закупуването на лаптопите, столовете и бюрата ще се осигури оборудването на физическото работно място на служителите. Бюрата, столовете и лаптопите ще бъдат подбрани така, че да са съобразени с потребностите на съответния служител, с цел максимално качествено изпълнение на неговите служебни ангажименти и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. С оглед увеличаването на персонала на дружеството и предвид наличното оборудване е необходимо и закупуването на мултифункционалното устройство. С помощта на новото мултифункционално устройство, новоназначените служители ще имат възможност пълноценно да изпълняват ангажиментите, свързани с отпечатване на материали, презентации, оферти и други. Особено важно е хората назначени на длъжност „Агент, продажби ИКТ“ да имат възможност да използват мултифункционалното устройство, тъй като работата им с настоящите и бъдещите клиенти на дружеството ще бъде свързана и с изготвянето на оферти, представяния, информация и други документи, с оглед на ежедневната им работа. Чрез рутера ще се осигурява интернет свързаността между новоназначените служители, както и обмена на данни между служителите и клиентите. С оглед характера на дейността на дружеството и с цел да се гарантира необохимото качество на предоставяните услуги, дружеството предвижда да закупи и един сървър. Сървърът е пряко свъзран с планирания обем на работата на новоназначените служители, както и спецификата на информацията, с която ще оперират служителите. Големият обем информация, която ще генерират, базите данни, с които ще работят новоназначените служители, както и необходимостта от гарантиране на висока степен на сигурност и надежност на тази информация, налага закупуването сървър, който е необходим в ежедневното изпълнение на служебните им ангажименти. Чрез закупуването и инсталирането на сървъра ще осигури и гарантира сигурност и надеждност на информацията, която се съхранява от дружеството - това са информация и бази данни, с които ще работят служителите. Сървърът ще даде възможност за архивиране на голяма по обем информация, отдалечен достъп до информацията на сървъра от служителите на дружеството, съхранеие на данни и документи на криентите, предвид специфката на дейността на НЕТБАДЖЪРС ООД и възможост за създаване на допълнителни пощенски кутии на новоназначените служители, с цел използването на служебни имейли. Изключително важно за осигуряването заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството, включително чрез закупуването на съвременно надеждно оборудване, което в съчетание с човешкия фактор ще допринесе за успешното развитие на дружеството, което ще е предпоставка за по-дългосрочна заетост на новоназначените лица, респективо окриване на нови работни места и създаване на устойчива заетост. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в НЕТБАДЖЪРС ООД. 16 090.00 16 070.00
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 3 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр. 2. Изготвяне на 150 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 15 броя 4. Изработване на информационни плакати - 20 броя 5. Поставяне на информация на сайта на дружеството Визуализиране на всички документи и материали, които са изготвени в рамките на проекта. 800.00 765.00
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмезна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител на проекта: - Отговорен за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта; - Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съотвествие с изискванията на бенефициента; - Ръководи екипа за организация и управление на проекта; - Контролира и координира процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) и финансови отчети от името на бенефициента до УО по ОПРЧР; - Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган; - Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности; - Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта; - Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съотвестие с изискванията на УО. Координатор на проекта: - Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с предстваителите на целевите групи; - Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители; - Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; - Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади. Счетоводител на проекта: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет; - Отговаря за законосъбразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя на финансовите отчети; - Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участва в срещите на екипа по проекта. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. 5 400.00 4 761.47

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.