Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение се състои от провеждане на мерки за улесняване на достъпа до бизнес услуги за развитие на социално предприятие във фондация „Очи на четири лапи“ с цел укрепване на дейността му, по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес-развитие.
Фондация „Очи на четири лапи“  извършва дейности по обучение на служебни кучета, кучета водачи на незрящи хора, социалното предприятие, създадено в структурата й, се занимава с управление на хотел за кучета и има Център за професионално обучение, създадено е чрез подкрепа по операция "Развитие на социалното предприемачество" на ОПРЧР 2014-2020. Целта на настоящия проект е да се надгради и стабилизира новата бизнес структура. 
За целта ще бъдат проведени консултации в областта на маркетинга, като ще се работи за популяризиране на хотела за кучета и обученията, предоставяни от ЦПО. Маркетинговият експерт ще сподели своите знания и умения за различни маркетингови похвати, чрез които да се подобри позиционирането на двете дейности на пазара.

С настоящия проект ще се укрепи и развие предприятие, осъществяващо дейност със социално въздействие, ще се създаде по-благоприятна среда за успешно продължаване на дейността, като се повиши достъпа до бизнес услуги. 
Всички проектни дейности ще бъдат съпроводени задължително със заложени мероприятия по информираност и публичност, които да дадат гласност на получената от кандидата подкрепа и безвъзмездна финансова помощ от ЕС чрез ЕСФ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в областта на маркетинга : Дейността има за цел да повиши възможностите на кандидата за намиране на нови клиенти и разширяване на пазарите, чрез получаване на консултации в областта на маркетинга и като резултат да бъде подобрено позиционирането на хотел за кучета и специализирано ЦПО на пазара. Ще се проведе и маркетингова кампания, чрез която ще се представи на обществеността дейността на хотела за кучета и възможностите за обучение в центъра за професионално обучение. Хотелът за кучета е една от най-силните възможности социалното предприятие към фондацията да може да се издържа, тъй като домуващите кучета ще бъдат обгрижвани от най-добрите гледачи и треньори на кучета в страната. Центърът за професионално обучение пък е един от малкото, в които ще се провеждат обучения, свързани с животни, което го поставя в много специфичен сегмент сред останалите ЦПО в страната и успехът му ще е гарантиран, стига да бъде проведена правилна маркетингова кампания за неговото популяризиране. Чрез маркетинговата кампания ще се спомогне да се достигне до нови клиенти, да се информират и съществуващите последователи на фондация за новите възможности, които социалното предприятие предлага, да се разширят пазарите и да се оптимизират разходите на фондацията за реклама. Ще се проведе основно фейсбук маркетингова кампания, като ще се оптимизира и интернет сайта на фондацията, намиращ се на адрес: https://e4p-bg.com/. При оптимизацията ще се постави цел за повишаване на позициите, на които интернет страницата излиза в популярните интернет търсачки, за достигане на рекламите до нови аудитории, ще се разшири обхвата на хората, които посещават интернет сайта и други. За постигането на добро маркетингово позициониране ще се анализират първо компонентите на сайта, като статии, снимки, външни връзки и ще работи за тяхното подобряване. Ще се наблегне и за популяризиране на социалната кауза на кандидата. Фейсбук кампанията ще се стреми да достигне до нови аудитории, ще се разшири обхвата на представянето на новите дейности, така че да се запознаят максимален брой хора с дейностите на социалното предприятие. В резултат на маркетинговата кампания ще се създадат минимум 10 публикации в социални мрежи, относно дейността на хотела за кучета и минимум 10 публикации за възможностите за обучение в Центъра за професионално обучение. Ще се създадат и минимум 5 статии за интернет сайта, който се намира на адрес https://e4p-bg.com/ за дейностите, които се извършват от социалното предприятие, с цел достигане на по-голяма аудитория. В настоящата обстановка на свити пазари, на понижена покупателна способност и на нарастваща икономическа криза е от изключителна важност да бъдат потърсени алтернативи за представяне дейността на социалното предприятие и новите услуги, които предлага и по този начин да бъде създадена възможност за повишаване на продажбите й, за формиране на приходи, които ще позволят запазване на работните места и за възможностите за тяхното увеличаване. Консултациите ще се осъществяват на два етапа: 1. Запознаване на служителите на кандидата с възможностите, които маркетинга предлага за повишаване на популярността на социалното предприятие; 2. Провеждане на маркетингова кампания и оптимизация на позиционирането в интернет на фондацията. За осъществяване на консултациите ще бъде нает специалист по маркетинг и информационни технологии, с висше образование в областта и над 6 години релевантен опит, който първо ще проведе консултативни дейности и след това, с помощта на служителите на кандидата ще проведе маркетингова кампания. Служителите на кандидата ще участват активно, като ще се прилага принципа учене чрез работа, така че да могат да продължат дейността и след края на проекта. Разширяването на дейността на кандидата е част от стратегията за развитие на фондацията в търсене на възможности за постигане на приходи, като процесът по правилно маркетингово позициониране ще се води от потребностите на потенциалните, нови клиенти целящи задоволяване на техните потребности. 4 945.00 4 945.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.