Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"Растер" ООД е развиваща се компания в сферата на инвестиционното проектиране.  Компанията осъществява изработка на комплексни инвестиционни проекти. Ръководството на компанията води последователна политика в областта на заетостта и в частност разкриването на нови работни места. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните услуги. Чрез разкриването на нови работни места ще се даде възможност на компанията да изработва по-широк спектър от частите в инвестиционното проектиране. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 12 лица . Предвижда се 9 лица да бъдат на възраст до 29 години и 3 лица на възраст над 54 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено оборудване, което ще се ползва от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Информиране и публичност и Организация и управление.
Финансовото състояние на компанията е стабилно, което е предпоставка за успешното изпълнение на предвидените дейности. 
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 14 319.00 9 820.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на компанията възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за специалисти в инвестиционното проектиране - Архитект, Инженер проектант, Геодезист, така и административен персонал - Офис мениджър, Юрисконсулт и Агент недвижими имоти и помощен персонал - Шофьор и Работник поддръжка. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 12 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица пряко ангажирани с инвестиционното проектиране ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Растер" ООД. 88 764.48 88 764.48
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За осъществяване на дейността си компанията ползва собствена административна сграда. За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване за специалистите подготвящи комплексни инвестиционни проекти. Компанията не разполага с такъв инвентар, тъй като до момента тази дейност е била възлагана на външни изпълнители. Това налага необходимостта от покупката на необходимото оборудване и офис обзавеждане, както за специалистите, така и за административния персонал, с което ще се обезпечат 10 заети лица на длъжност Архитект, Инженер проектант, Геодезист, Юрисконсулт, Офис мениджър и Агент недвижими имоти от проектното предложение. В тази връзка е необходимо закупуване на: - 1 брой мултимедиен проектор; - 1 брой широко форматен режещ плотер; - 1 брой широко форматен цветен скенер - режещ; - 1 брой цветен лазарен принтер - скенер - копир - факс /формат А3/; - 2 броя Тотална станция за геодезисти; - 5 броя Компютъри и монитори; - 4 броя лаптопи. - 8 броя офис обзавеждане състоящо се от бюро, маса и стол. На предвидените 2 лица помощен персонал компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 44 000.00 43 840.00
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси". Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 600 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на компанията. 2 860.00 2 825.00
Подбор на представители на целевата група: Включване на лица от целевата група в изпълнение на дейностите по проекта. Предотвратяване на продължителен престой на пазара на труда на лицата от целевата група, чрез включването им в заетост. Дейността ще бъде осъществена на следните етапи: - проучване и идентифициране на всички лица, които отговарят на възрастовите изисквания на целевата група; - подбор на 12 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор; 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.