Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализираното на настоящето проектно предложение ще допринесе за укрепване на дейността на „ЕСТЕЙТ АСИСТ“ ЕООД и ще създаде по-благоприятна среда за успешен старт и развитие на фирмата. За целта е предвидено изпълнението на дейности, които ще доведат до реализирането на основната цел на проекта, а именно – получаване на подкрепа чрез достъп до бизнес услуги за развитие на стартиращото предприятие. „ЕСТЕЙТ АСИСТ“ ЕООД създадена от безработно лице, което вследствие на участието си в проект по операция „Подкрепа за предприемачество“ на ОПРЧР 2014-2020, е мотивирано да стартира собствен бизнес свързан с посреднически и консултантски услуги в сферата на недвижимите имоти.
Чрез предоставянето на достъп до разнообразни бизнес услуги и насърчаване използването на различни източници на информация и контакти ще се гарантира по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие в бъдеще на неукрепналото предприятие. 
Дейностите, които ще гарантират успешното развитие на предприятието, и от които фирмата възнамерява да се възползва са маркетинг услуги във връзка с конкретните услуги на предприятието. Тези маркетинг услуги се предоставят от висококвалифициран и опитен експерт в маркетинг сферата и по-конкретно в дигиталния маркетинг, като в резултат на тях ще бъде създадена дигитална маркетингова стратегия на стартиращото предприятие „ЕСТЕЙТ АСИСТ“ ЕООД.
Дигиталната стратегията ще допринесат за по-бързото и успешно навлизане на пазара на стартиращото предприятие и благоприятства за устойчивото развитие на предприемача.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на дейността е да се постигне устойчиво развитие на стартиращия бизнес чрез предоставяне на качествени услуги в сферата на дигиталния маркетинг (във връзка с управление на съдържанието), което ще допринесе за по-ефективно събиране на информация за пазара и потребителските интереси, както и за привличането по-широка потребителска аудитория. В рамките на дейността ще се разработи дигитална маркетингова стратегия на стартиращото предприятие, която ще е насочена към ясно дефиниране на уеб съдържанието с оглед постигане на успешно присъствие на предприемача в онлайн пространството. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 (през първи месец): Ангажиране на един консултант с доказана квалификация и опит в дигиталния маркетинг, вкл.: - Договаряне взаимоотношенията с вече избрания консултант чрез сключване на граждански договор. - Уточняване детайлите по предварително дефинираните параметри на услугата. Етап 2 (от втори до шести месец): Предоставяне на услугите от избрания консултант – разработване на дигиталната маркетингова стратегия, което включва: - Проучване и анализ на таргет аудиторията, която се цели да бъде достигната - възраст, професия, техните предпочитания, нужди и поведение при покупка. - Определяне на целите на стратегията, които трябва да бъдат обвързани с основните цели на бизнеса на предприемача. - Създаване на Brand Book с технически спецификации за визуалното представяне на бранда в дигитална среда - използвани цветове, шрифтове, позициониране на логото, формати, послания. - Планиране на бюджет. - Определяне на онлайн каналите, чрез които предприемача ще постигне заложените цели (профили в социалните мрежи Facebook, Instagram, LinkedIn). - Планиране на съдържание – създаване на ключово послание с цел персонализиране бранда на предприемача; разработване на статии, профили и друго съдържание за избраните онлайн канали. - Извеждане на ключови предимства, с които компанията да се наложи във висококонкурентна среда и комуникирането им по всички канали. Благодарение на ползите от дигиталната маркетингова стратегия, стартиращото предприятие ще таргетира успешно правилната аудитория и ще успее да навлезе бързо на пазара на недвижимите имоти. Чрез средствата на дигиталния маркетинг, компанията ще може лесно и удобно да достигне до своите потребители, до техните предпочитания, до начина им на живот и до това, което за тях е важно, а това е изключително ценна за бизнеса информация, която може да бъде използвана с маркетингови цели. Консултантските услуги ще позволят на компанията да управлява социалните медии и цялостното онлайн поведение с цел нейното най-добро позициониране и представяне както пред потребителите, така и сред конкурентите. Създаването на дигитална маркетингова стратегия ще допринесе за установяването на връзка/диалог с крайните клиенти на фирмата и да се изградят дългосрочни и печеливши взаимоотношения, което е гаранция за успеха и устойчивото развитие на бизнеса на предприемача. 4 900.50 4 900.50

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.