Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението  и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Патронажна грижа : Възрастовата структура на населението в общината показва постоянна тенденция към застаряване. Демографската картина за община Пазарджик, както и за цялата страна е неблагоприятна, населението застарява в резултат на естествени процеси на раждаемост и смъртност. Броят на лицата с увреждания също се увеличава през последните години. Заедно с относителното намаляване на младите хора целевата група е силно уязвима от социално изключване. Осигуряването на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда е необходимост и ще надграждат предоставяните до сега услуги - Патронажна грижа -Компонент 1 и Компонент 4. Целта на дейността е да бъдат предоставяни в домашна среда съвкупност от мобилни здравни и социални услуги, както и психологическа подкрепа и консултиране, транспортни услуги, доставка на храна и хранителни продукти със средства на потребителя, заплащане на сметки и др. В обхвата на дейността са гр. Пазарджик и 31 села от община Пазарджик. Целевата група, включена в изпълнение на тази дейност, е: - хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19. Със стартиране на проекта ще стартира и предоставянето на услугата "Патронажна грижа +" със срок 12 месеца, ще бъдат обхванати 213 потребители. Услугата ще се предоставя до два часа на ден , без празнични и почивни дни. За управление на проекта и услугата ще бъдат назначени два екипа, както следва:: - Екип за управление на проекта, вкл.: Ръководител-1, Координатор-1, Счетоводител-1 и Технически сътрудник -1; - Екипа за управление на услугата, вкл.: Управител- 1, Координатор/диспечер -1, Човешки ресурси-1, Сътрудник-3, шофьор-1. Подбора на двата екипа ще се извърши по документи, преди стартирането на проекта (услугата). Водещи критерии ще са професионалната квалификация за съответната позиция и опит в сходни проекти. Персоналът, предоставящ услугата вкл.: Домашни помощници-38; Медицински сестри-2; Социални работници-2-ма; психолози - 2-ма. Документите им за кандидатстване ще се приемат преди стартиране на услугата. Ще бъдат назначавани на Трудов договор след извършен подбор по документи и събеседване. На тези от тях, които не са преминали обучение по "Патронажна грижа" Компонент 1 и Компонент 4, ще бъде осигурено обучение по Наредбата на МЗ. За персонала, предоставящ услугата ще бъде осигурено надграждащо обучение и супервизия. На лицата предоставящи услугата ще бъдат оформени досиета включващи: Заявление за кандидатстване, декларация за работа с лични данни, Тр. договор, дл. характеристика, справка от НАП, мед. удостоверение за работа. Документите на кандидат-потребителите на услугата ще се приемат преди стартиране на услугата. На всеки одобрен потребител ще бъде изготвена соц. оценка на потребностите и индивидуален план за работа. В зависимост от потребностите на потребителите ще бъдат предоставяни следните услуги: 1.Почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. 2. Психологическа подкрепа, консултиране. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. На всеки потребител ще бъде оформено досие, което ще съдържа: Заявление за кандидатстване, Декларация за работа с личните данни,Договор за предоставяне на услугата, Карта за участие, соц. оценка, индивидуален план, медицински документи, ако има такива и при необходимост ще се изискват и други документи. 0.00 359 198.57

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.