Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез ОП "РЧР 2014-2020г." и подкрепата на ЕСФ, с настоящият проект ще се постигне устойчива заетост, повишаване на адаптивността и конкурентноспособността  на служителите от "КЕЙБЪЛТЕЛ-ПРИМА АД, чрез активно развитие и подобряване на техните специфични умения и ключова компетентност. Проектът ще допринесе за осигуряване на гъвкава и квалифицирана работна ръка, способна да отговори на предизвикателствата, както на динамично развиващия се пазар в България, така и на приоритетите на Европа 2020 . Чрез популяризиране на постигнатите резултати, проектното предложение ще насърчи инвестициите в човешкия капитал и утвърждаване на практиката за учене през целия живот. Човешкия капитал е най важен за развитието и конкурентоспосопността на всяка компания.
Предметът касае разработване на интегрирана, иновативна и приложима за работещите в "КЕЙБЪЛТЕЛ-ПРИМА АД обща обучителна програма, която да включва необходимите за кандидата специфични обучения и ключова компетентност.Обученията следва да обхванат необходимото, така че обучаемите да могат да придобият уменията, които да отговарят на динамичното развитие на фирмата и всички нововъведения, направени през последните години. Целта е обединяване на всички нужни за "КЕЙБЪЛТЕЛ-ПРИМА АД обучения, свързани с въвеждането на нови технологии и процеси. Обученията следва  да  са полезни на фирмата и при определянето на темите бяха предприети следните стъпки:
- Проучване на основните нужди и проблеми на целевите групи; 
-  Запознаване с дейността на фирмата и организационната структура, в това число дейността на всеки отдел и работата
изпълнявана от всяка длъжност чрез посещения на място; 
- Проучване чрез анкети и срещи на работното място;
- Използване на най-добрата методика съобразно спецификите и нуждите на предприятието и разработване на отделните модули, съобразно всяка целева група;
- Определяне необходимата продължителност на предвидените  обучения достатъчна за постигане на целите за обучен персонал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Специфични обучения за 24 лица в сферата на информационните и комуникационни технологии от "КЕЙБЪЛТЕЛ-ПРИМА" АД : Фирмата-кандидат предвижда по настоящия проект да проведе специфични обучения на общо 24 служители . 1. Обучение за работа с оптична мрежа Специфичния обучителен модул следва да включва следните теми: - Особености при изграждането на пасивни оптични мрежи (PON). Едновременно пренасяне на широколентови сигнали за кабелна телевизия и данни по PONсистемата (RF Overlay). - Теория и практика; - Обединяване на локалните PON системи за достъп в интегрирана система за предоставяне на комплексна услуга „кабелна телевизия + интернет“. - Теория и практика; - Специфични практики по изграждане на пасивна оптична мрежа. -Теория и практика; - Осигуряване на необходимите скорости за предаване на данни за нуждите на пасивните оптични мрежи. Методи за предаване на високоскростни потоци данни (10Gbps, 40Gbps) на големи разстояния. Мултиплексиране и демултиплексиране на оптични сигнали. - Теория и практика; - Продукти, използвани за изграждане на пасивна оптична система. Общи понятия и формиране имената на продуктите. Номенклатури. - Теория и практика. 2. Обучение за работа с Облачни технологии. Специфичния обучителен модул следва да включва следните теми: - "ОБЛАЧНИ ТЕХНОЛОГИИ" - Теория и практика: Видове облачни технологии. Работа с електронна поща. Упражнения; - "ИЗПОЛЗВАНЕ НА КАЛЕНДАР В ОБЛАЧНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ" -Теоретична част и упражнения за използване на календара в личен професионален план и с оглед дейността на фирмата; - "ВИДЕО КОНФЕРЕНТЕН РАЗГОВОР И ЧАТ" - Теория и практика : Видео конферентен разговор; Видео чат. Прилагане в практиката на фирмата; - "МЯСТО ЗА СЪХРАНЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ В ОБЛАКА" - Теория и практика: Варианти за съхранение при използване от различни устройства. Използване на документи от управленски характер; Упражнения; - "РАБОТА СЪС СПОДЕЛЕНИ ДОКУМЕНТИ" - Теория и практика: Качване на документи. Работа със споделени документи. Упражнения; - "ВЪТРЕШНО ФИРМЕН САЙТ" - Теория и практика: Създаване и изграждане на вътрешно фирмен сайт. Работа във вътрешно фирмения сайт. Упражнения за работа във вътрешно фирмения сайт; - „ОБЛАЧНО КАФЕ” - Практика - „FLOOR WOLK” - "АДМИНИСТРИРАНЕ НА ОБЛАЧНА ТЕХНОЛОГИЯ" 3. Обучение за работа по контрол и управление на мрежите и услугите на фирмата Специфичния обучителен модул следва да включва следните теми: - Съставни слоеве на OSI моделът (OPEN SYSTEMS INTERCONNECTION BASIC REFERENCE MODEL) - Теория и практика; - Мониторинг на мрежите - Теория и практика : Следене на движението на абонатите по различни направления и групи в зависимост от ползваните от тях услуги. - Провизиониране на услуги - Теория и практика: Автоматичното управление (пускане/спиране) на услугите, които се предлагат на абонатите; - Мрежите и тяхната топология. Теория и практика:Използваните технологии и стандарти - DVB-C, MAN, Docsis 3.0; Планиране и инсталиране на мрежа с реално оборудване и свързване в Интернет; Проверката и отстраняване на проблеми с мрежовата и интернет свързаност; Разпознаване на заплахите за сигурността в домашна мрежа; Конфигуриране на общите интернет приложения, настройване на споделянето между компютрите и конфигуриране на основните IP услуги”. 4. Обучение за работа с новите системи за комуникация с клиентите. Специфичния обучителен модул следва да включва следните теми: - "ЗАЯВКИ" - Теория и практика : Работа с модула за възлагане, проследяване и отчитане на дейностите на различните екипи във фирмата свързани с постъпващите задачи и заявки за изпълнение от клиенти и по планови проекти. - "КОЛЦЕНТЪР" - Теория и практика:; - Модул Телемаркетинг: Темата обхваща обучение за работа с модул за комуникация с абонати с цел офериране на нови услуги и подновяване на текущи услуги. Работа с филтър за типове абонати по ползвани услуги, функция за напомняне за предстоящ контакт, автоматично подаване на информацията за абонатите от системата.Обучение за работа с анкетни форми. - Онлайн комуникация: връзка между CRM “Еклектика” и клиента. - Абонати със задължения 60 000.00 55 000.00
Обучение по ключова компетентност "Английски език": Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента работният и административния персонал в дружеството-кандидат се нуждаят от целенасочено обучение, което да осъвремени изпълнението на ежедневните дейности и технологични процеси с различно естество. Необходимостта от обученията се обуславя от потребностите на служителите да притежават умения и компетенции за комуникация и боравене с масово използвания в техническата документация английски език. Нуждата от подобно обучение е продиктувана и от различната специфика в основната трудова дейност на служителите, ангажирани с характеризиране на конкретния процес, познаването и следенето на параметрите на технологичния процес и предприемането на адекватни мерки при констатиране на отклонения, организирането и провеждането на технологичните процеси и осъществяването на контрол, спазвайки инструкциите и регулативните норми и други, а също и за тези, работещи в административната и търговската част за прием на поръчки, договаряне, продажба на фирмените продукти и услуги. Работниците и служителите и в двете направления са дефинирали, като проблемен за ефективната им работа недостига на чуждоезикови компетенции. Те са заявили пред фирменото ръководство на фирмата желанието си да участват в обучение по Английски език, поради факта, че ежедневно им се налага да разчитат на помощта и ползват уменията на колегите си в съответните области за да изпълнят персоналните си трудови задачи по разчитане или обработка на документация и технологични процеси. Освен администрацията,служителите и техническия персонал също използват Английски език, като основен език за комуникация със съответните клиенти , като се има пред вид, че Несебър е международен курортен център и през активния сезон броя на чужденци значително нараства . Изпълнението на дейността ще спомогне на включените в обученията за адаптирането и придобиването на рутина при работа със специфичната терминология на английски език, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие на кандидата. В рамките на тази дейност ще се организират и проведат: 1. Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по английски език на различни нива на общо на 24 работници и служители. Предварителното проучване показва, че обученията ще бъдат в няколко групи, съобразно наличното ниво на знания и умения съгласно Европейската квалификационна рамка. Планираният за изучаване английски език ще подпомогне изпълнението на ежедневните трудови задължения по разчитане на техническа документация и работа с ново, внесено от други страни оборудване на заемащите длъжности за организация и извършване на обслужване на клиенти, бизнес кореспонденция и други. Обучението е необходимост и за служителите от търговските и административни отдели, предвид необходимостта от комуникации с чуждестранни клиенти . При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения: - четене; - писане; - говорене; - разбиране; - граматика; Успешно завършилите курса на обучение ще получат сертификат, удостоверяващ придобитите умения по Ключова компетентност "Английски език", съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване. С оглед спазването на вече утвърдени добри практики, при провеждането на обучението, изпълнителят и представителите на целевата група, включени в обучение, ще спазват принципите и организацията на обучителния процес, залегнали в Процедурата за организация на дейността и отчетността на доставчиците на обучение, които провеждат обучение за придобиване на ключови компетентности . 16 800.00 15 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.