Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

“Селебра Текстил ” ЕООД е създадена през 2012 г.  Фирмата е позиционирана в тектилния сектор  с основната дейност- производство на дамско облекло. Стратегията на дружеството е затвърждаване на настоящите си пазарни позиции на  международните пазари, тяхното разширяване и усъвършенстване на предлаганите продукти. “Селебра Текстил ” ЕООД борави с широк спектър от ресурси, доставчици, продукти, дистрибутори и клиенти.
Основни предизвикателства пред компанията са: оптимизиране на разходите по оперативната дейност на компанията; подобряване процеса на продажби; по-качествено обслужване на клиентите; по-добро управление на паричните потоци и финансова отчетност, на човешките ресурси, производството, складовото стопанство, улесняване на мениджмънта при взимане на ключови управленски решения, своевременно изчисляване на себестойността, анализ на разходите и вземане на адекватни управленски решения, подобряване на отчетността. В контекста на така формулираните потребности и фирмени цели са и предвидените по настоящия проект дейности, а именно:
-	Разработване и въвеждане на специализиран софтуер за управление на процесите в предприятието-  ERP система.
Връзката с посочената основна цел на процедурата е както следва:
•	Изпълнението на проекта е пряко насочено към повишаване на конкурентоспособността на предприятието посредством оптимизиране на вътрешно - фирмената организация и процеси, установяването на модел на управление и структуриране на цялостната производствена и търговска дейност, който ще позволи развитието и успешното пазарно присъствие на компания.
•	Внедряването на системата за управление ще допринесе пряко за подобряване на планирането и контрола на производствената и търговската дейност на компанията.
•	Изпълнението на проекта ще осигури устойчивото повишаване на конкурентоспособността чрез повишаване на доверието на доставчиците и клиентите, управление на ресурсите и дейностите като един общ процес.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: Дружеството изпитва сериозна нужда да подобри представянето си чрез увеличаване на продуктивността на работния процес, оптимизиране на себестойността на предлаганите услуги/продукти и намаляване на риска от неефективно управление на наличните ресурси. Дейностите в рамките на проектното предложение осигуряват изпълнението на целта и нуждите.Предвижда се разработване и внедряване на ERP с-ма. Тя ще представлява интегрирано решение за управление на бизнеса, в което са съчетани принципите на най-добри установени практики. Основните функции (Материална, Финансова, Производствена, Търговска) са реализирани чрез интеграцията им на базата на основния обект в системата – проект/поръчка. С-та ще бъде специално разработена за нашите нужди и ще се състои от следните модули: 1. Проекти/Поръчки- В рамките на този модул се дефинират и управляват основни параметри като клиент, обект и вид на поръчката, количества, отчетни периоди, срокове, етапи, приоритети,отговорно лице и др. Програмата ще осигурява интеграция и връзка към другите модули, позволявайки в реално време отразяване на необходимите, доставени и вложени количества в Материалното с-во, както и себестойностите в Производството. Директната връзка към Производство позволява и разпределение на количествено дефинираните поръчки към съответни производствени вериги, сервизни екипи и др. През заданията към всеки един от етапите на поръчката се осъществява и връзка към работните графици на служителите, натоварени със съответните задачи. 2. Материали и Склад -Този модул ще управлява пълната номенклатура от материали и спецификации на крайни изделия, както и отразяването на реалното потребление на материали в складовата наличност. Ще бъдат взети предвид всички съществени параметри, участващи в дефиницията на материалите, в това число както количествени, така и качествени критерии. Гъвкавата платформа позволява лесното им пре-дефиниране с оглед на спецификите на индустрията, за която се внедрява софтуера. Модулът предлага подробни справки за материалите, участието им в различни готови изделия, разчети по различни разходни норми. Налична е пълната история на материалите с всичките им движения – заприхождавания, изписвания, резервации, трансфери. 3. Производство/Планиране- Основната цел на Производствената функция е Планирането. В модул се дефинират производствените/сервизните вериги, разпределят се поръчките и проектите, задават се срокове за изпълнение, въвеждат се наличните капацитети и се изчисляват необходимите такива. В заключение се отразява реалното изпълнение. Модулът трябва да е снабден с графична визуализация на натоварванията на капацитетите, позволяваща на служителите, изпълняващи планьорска функция, бързо да се ориентират и да вземат бързи и ефективни решения. 4. Справки-Осигурява се стандартизирани, специфични справки, обслужващи основния принцип на управление на проектите- приоритизацията. Предоставя се агрегирана справка за всички етапи от всички проекти, управлявани от мениджъра на проекти, които падежират на определена дата. Така ще се определят приоритетите на управление. Позволяват се динамичните справки по клиенти и проекти с външна насоченост към контрагенти на ползвателя на системата. Контрагентите ще имат възможност да се регистрират в програмата със свои собствени акредитиви и да получават достъп до информация, съответстваща на техните нива за достъп. 5. Управление на отпадъците- Това е специфичен модул, функциониращ в пряка в връзка с ефективното управление на материалното стопанство и свързаното с това намаляване на складовите наличности и свързаните с тях брак и загуби. Този модул осигурява разширена функционалност по отношение на планирането, управлението на поръчките, управлението на вноса и износа, транспорта и склaдовите ресурси. Засегнати са депониране на брак, вторично използване на остатъци, нормативна база както и детайлни справки, които осигуряват възможност за вземане на управленски решения за постигане на енергийна и ресурсна ефективност. 368 000.00 368 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.