Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Геяна ООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, възнамеряващ да осигури 16 нови работни места в шивашката индустрия. Проектното предложение предвижда да бъдат обхванати 16 човека, представители на целевата група - безработни и/или неактивни лица, половината от които на възраст до 29 г. вкл. и лица над 54 г. 12 от тях ще преминат професионално обучение по Професия «Шивач», Специалност «Шивачество», а останалите 4 - обучение по КК 4 – Дигитална компетентност, с оглед на конкретните изисквания на длъжностите, на които са назначени. В рамките на изпълнението на проекта се предвиждат и дейности за информиране и публичност и организация и управление на проекта. Кандидатът ще осигури заетост на лицата за период от 12 месеца, а след приключването на проекта ще запази мин. 50% от новоразкритите работни места за мин. 12 месеца.
Предвидените дейности ще доведат до постигане на целите на проектното предложение, свързани с подпомагане процеса на интеграция на пазара на труда на безработни и неактивни лица, чрез разкриване на нови работни места и осигуряване на подходящи обучения. В частност, ще бъде увеличен броят на включените в заетост младежи на възраст до 29 г. и лица над 54 г. - представители на две от уязвимите групи на пазара на труда. По този начин ще се подобрят тяхната пригодност, адаптивност и конкурентно присъствие на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 16 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 16 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са: - Шивач - 12 лица - Координатор производство - 1 лице - Счетоводител - 1 лице - Специалист управление на човешките ресурси - 1 лице - Оператор, въвеждане на данни - 1 лице След наемането им, лицата ще бъдат включени в професионално обучение и в обучение по ключова компетентност, необходими за съответните работни места. Предвижда се 8 от представителите на целевата група да са част от следните две специфични категории: - 4 безработни младежи на възраст до 29 г. включително; - 4 безработни лица на възраст над 54 г.; Геяна ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение и да придобият професионална квалификация, изасквана за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови знания и умения и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. 107 502.66 105 532.27
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на професионално обучение по професия Шивач (код 542110), специалност Шивачество (код 5421101) на 12 от новонаетите по проекта лица (Шивачи). Обучението ще бъде с продължителност 300 учебни часа, обхващащи 210 уч. часа практика и 90 уч. часа теория. След приключването му, обучаемите ще придобият първа степен на професионална квалификация и ще получат Свидетелство за професионална квалификация. Преди стартирането на курса ще бъде удостоверено тяхното входящо образователно равнище спрямо изискванията на ЗПОО и ДОИ. Предвижда се курсистите да преминат обучение в една група, като ще се води присъствен списък за удостоверяване присъствието им по време на занятията и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес. В края на всяка изучавана дисциплина ще се извършва проверка на знанията, удостоверявана с протокол. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебници и помощни материали с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. В резултат на обучението, бенефициентите ще придобият теоретични и практически знания относно шевните машини и съоръжения, технология и конструиране на облеклото, материалознание и др., които ще позволят справяне със служебните задължения и конкурентно присъствие на пазара на труда. След приключване на обучението курсистите ще положат държавни изпити по теория и практика на професията пред назначена за целта изпитна комисия, които не са включени в посочения хорариум от 300 учебни часа. На успешно издържалите ще бъдат издадени Свидетелства за придобита първа степен на професионална квалификация по професия Шивач (код 542110), специалност Шивачество (код 5421101). В края на обучението бенефициентите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса за професионална квалификация. 5 400.00 6 600.00
Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 4 от новонаетите лица по проекта (Координатор производство, Счетоводител, Специалист управление на човешките ресурси и Оператор, въвеждане на данни) да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения. Лицата ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати. Новоразкритите работни места в Геяна ООД и длъжностите, на които ще бъдат наети лицата изискват умения за работа с компютър. Ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда: - Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; - Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст; - Създаване на документи, тяхното редактиране, въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици; - Възможностите за изпращане на документи по електронен път; - Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. 1 000.00 1 000.00
Информиране и публичност.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 20 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на Геяна ООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 300 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на стикери за закупеното по проекта оборудване - 21 бр.; - Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация; - Фланелки с визуализация за представителите на целевата група - 16 бр.; - 2 бр. публикации; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 3 838.00 3 838.00
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С всеки от членовете на екипа ще бъде сключен граждански/трудов договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Освен него, са предвидени още: 1. Счетоводител, със следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 2. Технически сътрудник, със следните отговорности: - Подготовката и изпълнението на проектните дейности, в съответствие с одобрения проект и план-графика на дейностите; - Комуникацията с избраните изпълнители; - Наблюдава спазването на графика на проектните дейности и изпълнението им в съответствие със заложените цели и индикатори; - Извършва наблюдение и анализ на удовлетвореността на участниците в проекта – конкретни бенефициенти; - Докладва напредъка на проекта на работни срещи на екипа по проекта; - Отговаря за съхранението на техническата и финансова документация по проекта; - Подпомага Ръководителя при изготвянето на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 16 795.00 16 626.60
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осиуряване на дълготрайни материални активи и обзавеждане, необходими за разкриването на нови работни места за представителите на целевата група в Геяна ООД. Закупуването на оборудване се налага, тъй като към момента капацитетът на наличното оборудване е почти изцяло усвоен с наличните работници в компанията. Производственият процес във фирмата включва следните етапи: - Задаване на визия и дизайн на модела от възложител /вкл. избор и съчетание на материали и десен/; прошиване на моделни бройки; - Разпечатване на кройка и модел; - Градиране на кройките; - Кроене и подлепване; - Изработване на изделието в шевен участък; - Гладене; - Опаковка; - Експедиция; Предвиденото по проекта производствено оборудване ще покрие две от основните стъпки в производствения процес – изработване на изделието в шевен участък и гладене. В рамките на дейността ще бъдат закупени: 1 бр. Двуконечна машина за пришиване на копчета; 1 бр. Понтериз машина; 1 бр. Двойно покривна трииглова машина; 1 бр. Зиг-заг машина; 5 бр. гладачни маси; Посоченото оборудване ще бъде използвано от новоназначените 9 шивачи, като за останалите 3 шивачи, които ще бъдат наети по проекта, компанията ще осигури оборудване, с което към момента разполага. За останалите 4 работни места по проекта се предвижда закупуване на: - За длъжност "Координатор производство" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Счетоводител" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Специалист управление на човешките ресурси" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Оператор, въвеждане на данни" - PC Работна станция (подходяща за работа със специализирани графични приложения), бюро, стол; Задълженията на горепосочените четири длъжности изискват ежедневно ползване на компютър и работа с различни софтуерни продукти. По тази причина е предвидено оборудването на четири работни места с компютри, бюра и столове. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 57 621.00 57 606.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.