Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът обхваща ремонт и модернизация на Младежки културен център. Разгърнатата застроена площ на обекта е 3589 кв. м., от които 671,00 кв. м. са предвидени за стопански дейности. Предвижда се да се отдават под наем търговска площ за сладкарница 438 кв.м.; както и заведение за бързо хранене с площ  233,00 кв. м.
Строителните работи включват основно дейности по част „Архитектура“ (покрив, фасади, дограма,   открити тераси, вътрешни СМР, достъпна среда), „Електро“ (нова ел. инсталация, аудио инсталация и система за видеонаблюдение) и др. Освен дейности по основен ремонт, се предвиждат и такива по функционално преустройство и създаване на нови пространства (вкл. търговски) както в сградата, така и извън нея. Пред входа на младежкия център, ще се обособи ново пространство с подходящи размери за изграждане на временна лятна сцена. Тя ще се разполага непосредствено под търговските площи, до терасата на сградата и е на нивото на градския парк. Сцената ще бъде видима и достъпна за всички посетители в парка, което допълнително ще увеличи нейната атрактивност. Предвижда се и детайлно разработване на пространството пред сцената, реката, парка и спортната зала. Изпълнението на задачата ще създаде възможност Младежкия културен център, зала Диана и парка със зоните си за концерти на открито, спорт, игри и отдих, да осъществят единна функционалност, осигуряваща завършека на зоните за отдих в Ямбол, като естествен завършек на потока от граждани и гости на града по ул. „Г.С. Раковски” и ул. „Цар Освободител”. Предвидено е и закупуване и  доставка на оборудване и обзавеждане.  Предвижда се подмяна на осветление, аудио система, мултимедийна система с екран и проектор, както и подвижно оборудване (гардероби, столове, маси, шкафове, бюра и др.). Оборудването на концертната зала ще допринесе за повишаване на атрактивността на сградата и разширяването на портфолиото от предлаганите услуги в Младежкия културен център.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на дейността е 77083 лв. 0.00 0.00
Изпълнение на СМР: Дейността включва изпълнение на строително-ремонтни дейности. Предвидените разходи за изпълнение на дейността се основават на инвестиционен проект, изготвен в съответствие с обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението. В рамките на тази дейност ще бъдат реализирани неотложните строителни дейности, както и съответните подобрения на сградата на Младежкия културен център. Строителните работи включват основно дейности по част „Архитектура“ (покрив, фасади, дограма, открити тераси, вътрешни СМР, достъпна среда), „Електро“ (нова ел. инсталация, аудио инсталация и система за видеонаблюдение), ОвК (подмяна на тръбна мрежа) и др. Освен дейности по основен ремонт, се предвиждат и такива по функционално преустройство и създаване на нови пространства (вкл. търговски) както в сградата, така и извън нея. Планира се изграждане на рампа за достъп до входа по естакада в очертанията на външното стълбище, рампи и скосявания по плочници осигуряващи обща достъпна среда от паркиране до вход. Обособяване на санитарен възел за хора с увреждания.Предвидено е поставяне на асансьор, открита платформа за преодоляване едно ниво, верижен транспортьор за инвалиди, както и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Стойността на разходите за СМР е сбор от: разходи за СМР с БФП – 4 029 866,76 лева с ДДС; и разходи за СМР с ФИ – 2 253 808,93 лева с ДДС. 3 358 222.30 4 084 600.48
Упражняване на строителен надзор: Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за стротелен надзор е 35 544 лева с ДДС. Освен тях са предвидени разходи за въвеждане в екплоатация на стойност 6000 лева с ДДС. 0.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността се изразява в упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Предвидените разходи за дейността са 53 316,00 лева с ДДС. 0.00 0.00
Доставка на обзавеждане и оборудване: Доставка на обзавеждане и оборудване за нормалното протичане на дейността на "Младежкия културен център". Предвидени са: аудио система, мултимедийна система с екран и проектор, както и подвижно оборудване (гардероби, столове, маси, шкафове, бюра и др.) и обзавеждане на администрацията. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 402 628, 38 лева с ДДС. 0.00 0.00
Разходи за публичност и комуникация: Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 6 324 лева с ДДС. 0.00 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки. Процедурите за избор на изпълнител ще бъдат разработени и проведени съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки. 0.00 0.00
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за одит е 4920 лева с ДДС. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.