Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора. Предоставянето на услугите ще бъде разширено и в контекста на ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19 и възникването на пандемични ситуации като цяло.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Грижа в дома: По изпълнението на тази дейност ще се предоставят следните допустими услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти, при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни от Звено "Социални дейности", Дирекция УРХДЕОС към общинска администрация Мъглиж. Основната цел на дейността е да бъдат предоставени качествени комбинирани социално-здравни услуги на потребителите, които да обхванат в максимална степен техните потребности. В рамките на 23 месеца в различни населени места от общината се предвижда предоставянето на услуги по грижа в дома, според дефинираните нужди на потребителите. За определяне на вида услуги, които ще получават лицата от целевата група, ще бъде извършена оценка на потребностите на всяко едно от тях. Резултатите от оценката ще бъдат изразени с конкретни точки и въведени в протокол по низходящ ред. Така ще бъдат определени участниците в проекта и евентуалните резерви, ако има подадени повече заявления за участие, отколкото е капацитетът на мулти-дисциплинарния екип по проекта. Проектът ще стартира с два подготвителни месеца, през които ще се извърши оценка на допустимостта и нуждите на потребителите и ще бъде назначен персонал за предоставяне на услугите. Същинското предоставяне на услугите ще започне от трети месец и ще продължи 23 проектни месеца. Общата продължителност на проекта е 25 месеца. Оценката ще бъде извършена от "Координатора на услугата", "Социален работник" и "Технически сътрудник". Това налага назначаването им в проекта да се извърши още в първи проектен месец. "Счетоводител" към екипа на услугата също ще бъде назначен от първи проектен месец, тъй като разходи по проектната дейност ще бъдат извършвани от самото начало. Основната работа с потребителите ще бъде извършвана от служители на длъжност "Домашен помощник", като е планирано техният брой да е поне 10, а при необходимост, може да бъдат назначени и допълнително домашни помощници. Другите ключови длъжности за предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа са "Здравен асистент", "Психолог", "Рехабилитатор" и "Консултант" за здравословен начин на живот, като ще бъде назначено по едно лице на всяка от тях. За нуждите от предоставяне на услуги по домовете, ще бъде назначен "Шофьор", който ще извършва транспорт на служители до домовете на потребителите на територията на Община Мъглиж, според установената необходимост. Някои от потребителите в селата имат нужда от закупуване на лекарства, което може да стане само в общинския център, а в някои от селата е затруднен достъпът до хранителни продукти, затова шофьорът ще има ангажименти и по доставката на лекарства и храни. С цел повишаване и поддържане на компетентностите на мултидисциплинарния екип, ще бъдат извършвани супервизии (индивидуални и/или групови) и проведени въвеждащи и надграждащи обучения, съобразно установените необходимости на персонала, предоставящ здравно-социални услуги. Услугата по осигуряване на супервизии и обучения ще бъде възложена на външен изпълнител. За изпълнението на дейността ще бъдат закупени необходимите материали, консумативи, работно облекло, гориво, лични предпазни средства и други допустими съобразно единната ставка разходи. 661 647.94 536 118.72

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.