Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма "Търнава БГ" ЕООД е социално предприятие за производство на традиционни био продукти - Габровски шоколад (пестил), сушени билки, сушени плодове и зеленчуци, сладка, домашна лютеница и кьопоолу, с основна цел осигуряване на подкрепа за социално включване и трудова реализация на лица от уязвими групи. 
С оглед конкретните нужди на социалното предприятие, укрепване на неговата дейност, по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие в бъдеще, в рамките на настоящия проект, ще бъдат използвани консултантски услуги в областта на информационните технологии, маркетинга и дигиталния маркетинг.
От специалист в областта на информационните технологии ще бъде създаден и разработен уеб сайт, чрез който ще се осигури повишаване на разпознаваемостта на фирмата; популяризиране на дейността - ръчно производство на консервирани храни по традиционни рецепти с продукти от местни производители; по-бързо реализиране на продукцията чрез ефективно представяне в интернет пространството, социалните мрежи и дигитален маркетинг - използването на цифрови рекламни канали за комуникация ще ни предостави възможността успешно да представим нашите продукти на максимално широка аудитория.
Ползването на индивидуални маркетинг услуги и разработването на маркетингова стратегия за конкретните продукти от дейността ще гарантират по-добро управление на ресурсите, увеличение на продажбите, подобряване на търговския вид на готовите продукти, създаването на по-благоприятна среда за развитие на социалното предприятие. 
Изпълнението на проектните дейности, реализирането на набелязаните конкретни цели и постигането на заложените резултати ще допринесе за повишаване на конкурентоспособността и устойчивото бизнес развитие на фирмата, както и ще създаде предпоставки за разкриване на нови работни места, подобряване качеството и запазване на съществуващите работни места, професионална реализация и устойчива заетост на заетите лица в неравностойно положение във фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване и разработване на фирмен уеб сайт за популяризиране дейността и продуктите на социалното предприятие и дигитален маркетинг: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени консултантски услуги в областта на информационните технологии, с цел създаване и професионално разработване на интернет сайт. Чрез изпълнението на дейността, фирма "Търнава БГ" ЕООД ще получи подкрепа в развитието и налагането на произвежданата от социалното предприятие висококачествена продукция на пазара. Разработването на модерен и атрактивен интернет сайт е първата стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за социалното предприятие и ключова за развитието му. Фирма "Търнава БГ" ЕООД развива своята дейност в областта на производството и реализацията на висококачествени продукти, произведени със суровини от местни производители, без изкуствени добавки. За да могат повече хора да разберат за продуктите, които предлагаме, ни е необходима основа върху която да стъпим. След създаването на сайта, ще можем да започнем да правим гугъл оптимизации, да пускаме реклами към различни аудитории. Ще създадем и профили в социалните медии, които ще са свързани със сайта. По този начин ще успеем да направим едно пълно покритие на различни целеви групи. Участията ни в панаири, кулинарни фестивали и изложения за екологично чисти храни, активните срещи с клиенти в региона и страната, ще бъдат представяни на сайта. Всеки потенциален клиент или компания, които се интересуват от нашите продукти, ще имат възможността да получат необходимата информация он-лайн на мобилното си устройство или на компютъра си. Без наличието на сайт в съвременния свят, колкото и добра да е дадена идея е обречена на неуспех. Все по-широкото използване на технологиите постави он-лайн средата като задължителен елемент за успешното развитие и съществуване на всяка една компания. 2 565.00 2 565.00
Разработване на маркетингова стратегия за реализацията на конкретните продукти, произведени от социалното предприятие: Маркетинговата стратегия е инструмент за управление на бизнеса, с помощта на който всяка стопанска единица има възможност своевременно да реагира на промените в средата. Разработването на маркетингова стратегия е важна стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес модел - ще бъде извършена оценка на външната среда, на вътрешното състояние и възможности на организацията. При изпълнението на настоящата дейност ще бъдат предоставени услуги от експерт в областта на маркетинга, с цел разработване и прилагане на маркетингова стратегия, която ще спомогне за създаване на благоприятна среда за развитие на социалното предприятие, за развитие на бизнеса ни като производител и търговец, за повишаване на конкурентоспособността на нашите продукти (добър търговски вид на крайния продукт) и за повишаване шансовете ни за успешно бизнес развитие и конкурентно оцеляване на пазара. Навлизането в пазарната ниша на производители на консервирани храни и сушени плодове и зеленчуци, и подобреният търговски вид на произвежданите от нас продукти ще ни осигури място на пазар с широка клиентска аудитория. Това ще ни помогне да създадем един стабилен паричен поток и да се задържим на пазара през първите години от съществуването и функционирането на предприятието. В резултат на разработената маркетингова стратегия, доброто познаване на потенциалните клиенти и добра ценова политика ще навлизем много по-лесно на пазара на традиционни консервирани храни. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартиращо социално предприятие в сектор производство и търговия. Правилното планиране на промоционалните канали ще ни позволи да започнем по-бързо продажби на продуктите си и да постигнем ефективност. Това ще доведе до генериране продажби и печалби, които ще подпомогнат социалното предприятие да се наложи на този пазар. Чрез изпълнението на тази дейност ще постигнем набелязаните цели - експертиза в маркетинга, развитие на основното ни бизнес направление, добър търговски вид на продуктите и разширяване на клиентската база като средство за увеличаване на приходите ни, на възможностите за ре-инвестиции в социалното предприятие, за разкриване на нови работни места, подобряване качеството на съществуващите работни места и запазване на заетостта. 2 430.00 2 430.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.