Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към оказване на социална подкрепа чрез предоставяне на "топъл обяд" на най-крайно нуждаещи се граждани, живеещи в следните райони на територията на Столична община: "Връбница"; "Възраждане"; "Подуяне"; "Искър"; "Слатина" и "Младост". За целите на проекта се предвижда  всеки работен ден в месеца Общинско предприятие "Социален патронаж"  да приготвя храна, съгласно критериите и стандарти определени за страната. "Топлият обяд" ще се доставя от Социалния патронаж до определените от Районните администрации за тази цел, места: наречени трапезарии.  Във всяка една трапезария доставената храна ще се разпределя по порции и ще се предоставя до крайния потребител, като правоимащите ще се вписват в списъци на получателите, изготвени от служителите на съответния Район към Столична община. Целевата група на правоимащите се определя от служителите на дирекциите "Социално подпомагане" в съответствие с Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г.,  за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, издадена от Министъра на труда и социалната политика. Потребителите се набират след  подадено заявление за включване в проекта към съответния район при Столична община, съобразно тяхното желание и извършен подбор от Комисия определена от Кмета на Района.
За успешното реализиране на проектното предложение се предвижда във всеки район да се предлагат съпътстващи мерки от експерт работещ по проекта, като за целта ще се консултират потребителите съобразно техните нужди и потребности.
Срокът за реализация на проекта е за съответните Райони, както следва: 
За Район "Връбница" - от 30.05.2016г. до 30.04.2020 г. ; За Район "Възраждане" - от 30.05.2016г.  до 30.04.2020 г.; За Район "Подуяне" - от 30.05.2016г.  до 30.04.2020 г.; За Район "Искър" - от 30.05.2016г.  до 30.04.2020 г.; За Район "Слатина" - от 30.05.2016г. до 30.04.2020 г.  и за За Район "Младост" - от 30.05.2016г. до 30.04.2020 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1- Определяне на целевите групи: Целевата група се определя от служителите на дирекциите "Социално подпомагане" съгласно разпоредбата на Наредба № РД-07-1/04.04.2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане съфинасирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Основната целева група за предоставяне на топъл обяд съгласно чл. 5 от цитираната Наредба са: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки , които да се грижат за тях, установено от съответната Д"СП"; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; 4. Скитащи и бездомни деца и лица; 5. Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла параграф 1, т. 17 от Допълнителни разпоредби от Закона за убежището и бежанците. В шестте районни администрации на Столична община се предвижда да се предлага топъл обяд на следните групи хора, по райони, за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г., както следва: За район "Връбница" - 61 лица; С Анекс 1 от 30.09.2016 - 86 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. За район "Възраждане" - 80 лица;С Анекс 1 от 30.09.2016 - 80 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. За район "Подуяне" - 73 лица; С Анекс 1 от 30.09.2016 - 80 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. За район "Искър" - 38 лица; С Анекс 1 от 30.09.2016 - 74 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. За район "Слатина" - 70 лица; С Анекс 1 от 30.09.2016 - 112 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. За район "Младост" - 32 лица; С Анекс 1 от 30.09.2016 - 100 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 1 общия брой потебители е: 532-ма. С Анекс 2 от 01.05.2017: За район "Връбница" - 100 лица; За район "Възраждане" - 80 лица; За район "Подуяне" - 80 лица; За район "Искър" - 74 лица; За район "Слатина" - 112 лица; За район "Младост" - 100 лица; С Анекс 2 общия брой потебители е: 546-ма. Определяне на целевите групи, съгласно приложени към преписката на настоящ анекс Приложения 11 Справка брой потребители: За район "Връбница" - 100 лица; За район "Възраждане" - 80 лица; За район "Подуяне" - 80 лица; За район "Искър" - 74 лица; За район "Слатина" - 112 лица; За район "Младост" - 91 лица, считано от месец август 2019; /район "Младост" - 92 лица за м.м. юни, юли 2019;/ С настоящ Анекс общия брой потребители е: 537-ма. Общо: 537 лица до 30.04.2020. Информация за представителите на целевата група се предоставя от дирекциите "Социално подпомагане" на територията на гр. София, чрез изготвени списъци на правоимащите лица, съгласно разпоредбата на горецитираната Наредба. Списъците се предоставят по официален ред в Районните администрации на Столична община, където служители от Района осъществяват комуникационна връзка с правоимащите и уточняват тяхното желание за включване в проектното предложение. Комисия определена със Заповед на Кмета на Района извършва подбора и изготвя окончателен списък на правоимащите лица. 0.00 0.00
Дейност 2.1- Закупуване на хранителни продукти за Район "Връбница" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 61 лица от Район "Връбница" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.09.2016 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни - 60 лица; юни 2016 г. - 22 дни - 61 лица юли 2016 г. - 21 дни- 61 лица август 2016 г. - 23 дни- 61 лица септември 2016 г. - 20 дни - 61 лица Общо 88 дни. Целевата група ще обхваща 61 лица от тях: - лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 ППЗСП - 12лица; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“ - 2 лица; - - -самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери – за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 47 лица; През месец май 2016 - 30.05.2016 и 31.05.2016 г. ще се хранят 60 човека От 01.06.2016 г до 30.09.2016 г. ще се хранят 61 човека С Анекс 1 от 30.09.2016 - 86 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 100 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. Настоящ Анекс удължава срока на изпълнение до 30.04.2020. 225 969.15 228 022.80
Дейност 2.2- Закупуване на хранителни продукти за Район "Възраждане" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 80 лица от Район "Възраждане" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.09.2016 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни; юни 2016 г. - 22 дни юли 2016 г. - 21 дни август 2016 г. - 23 дни септември 2016 г. - 20 дни Общо 88 дни. Целевата група ще обхваща 80 лица, от тях: - лица получаващи пенсии под ДМДО - 18 лица - лица и семейства с минимални пенсии - 62 лица С Анекс 1 от 30.09.2016 - 80 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 80 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. Настоящ Анекс удължава срока на изпълнение до 30.04.2020. Промяна на начина на предоставяне на услугата от собствен ресурс, чрез Общинско предприятие "Социален патронаж", на чрез Изпълнител с разнос по домовете на потребителите, по повод Извънредното положение на територията на Република България с Анекс 6 от 25.03.2020 г. 190 321.67 193 081.99
Дейност 2.3- Закупуване на хранителни продукти за Район "Подуяне" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 73 лица от Район "Подуяне" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.04.2017 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни; юни 2016 г. - 22 дни юли 2016 г. - 21 дни август 2016 г. - 23 дни септември 2016 г. - 20 дни октомври 2016 г. - 21 дни ноември 2016 г. - 22 дни декември 2016 г. - 21 дни януари 2017 г. - 22 дни февруари 2017 г. - 20 дни март 2017 г. - 22 дни април 2017 г. - 18 дни С Анекс 1 от 30.09.2016 - 80 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 80 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. Настоящ Анекс удължава срока на изпълнение до 30.04.2020. Актуален брой потребители: 80. Обща стойност на храната: 175 839,20 лева Промяна на начина на предоставяне на услугата от предоставяне на храната в разливно помещение на разнос по домовете на потребителите, по повод Извънредното положение на територията на Република България с Анекс 6 от 25.03.2020 г. 188 259.82 190 320.75
Дейност 2.4- Закупуване на хранителни продукти за Район "Искър" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 38 лица от Район "Искър" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.09.2016 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни; юни 2016 г. - 22 дни юли 2016 г. - 21 дни август 2016 г. - 23 дни септември 2016 г. - 20 дни С Анекс 1 от 30.09.2016 - 74 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 74 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. С Анекс 5 - Удължаване срока на изпълнение до 30.04.2020. Актуален брой потребители: 74. Обща стойност на храната: 156 675,40 лева Промяна на начина на предоставяне на услугата от собствен ресурс, чрез Общинско предприятие "Социален патронаж", на чрез Изпълнител с разнос по домовете на потребителите, по повод Извънредното положение на територията на Република България с Анекс 6 от 25.03.2020 г. 168 631.63 171 045.70
Дейност 2.5 - Закупуване на хранителни продукти за Район "Слатина" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 70 лица от Район "Слатина" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.09.2016 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни; юни 2016 г. - 22 дни юли 2016 г. - 21 дни август 2016 г. - 23 дни септември 2016 г. - 20 дни С Анекс 1 от 30.09.2016 - 112 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 112 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. С Анекс 5 - Удължаване срока на изпълнение до 30.04.2020. Актуален брой потребители: 112. Обща стойност на храната: 239 657,60 лева Промяна на начина на предоставяне на услугата от собствен ресурс, чрез Общинско предприятие "Социален патронаж", на чрез Изпълнител с разнос по домовете на потребителите, по повод Извънредното положение на територията на Република България с Анекс 6 от 25.03.2020 г. 256 703.97 259 280.01
Дейност 2.6- Закупуване на хранителни продукти за Район "Младост" : Столична община има сключен договор с търговско дружество „ПАНДА-И.П” ЕООД спечелило открита процедура по ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка съобразено с утвърденото меню за ОП „Социален патронаж”. Договорът е със срок на действие 36 месеца, считано от 17.11.2014 г. В договора са заложени осреднени цени на едро и екстра качество с ДДС за хранителни стоки по технически спецификации към датата на сключването на договора. Хранителните продукти са описани подробно в рамките на 49 страници, групирани в раздели по групи храни. В раздел едно са включени храните от мляко и млечни продукти; в раздел 2 – месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; масла и мазнини; в група 3 са описани зърнените храни и храни на зърнена основа, както и варивата; в раздел 4 са описани зеленчуците – сурови, замразени, консервирани, картофи и кореноплодни, включително ядкови плодове и маслодайни семена, а в раздел 5 са включени следните групи храни: захар, захарни и плодови изделия, кафе, чай какао, подправки, напитки и др. Следващите раздели от договора включват ценово и техническо предложение. Същите са описани в съответствие с националните норми и стандарти. Предвижда се по проектното предложение да се закупуват хранителни продукти, съобразно българското законодателство и да се предлага топла храна за 32 лица от Район "Младост" -потребители по проекта за срок от 30.05.2016 г. до 30.09.2016 г. Топъл обяд ще се осигурява само през работните дни в месеца, за периода както следва: май 2016 г. - 2 дни; юни 2016 г. - 22 дни юли 2016 г. - 21 дни август 2016 г. - 23 дни септември 2016 г. - 20 дни С Анекс 1 от 30.09.2016 - 100 потребители за периода 03.10.2016 - 30.04.2017 г. С Анекс 2 от 01.05.2017 - 100 потребители за периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г. С Анекс 5 - Удължаване срока на изпълнение до 30.04.2020. Актуален брой потребители: 91. Обща стойност на храната: 207806,80 лева Промяна на начина на предоставяне на услугата от собствен ресурс, чрез Общинско предприятие "Социален патронаж", на чрез Изпълнител с разнос по домовете на потребителите, по повод Извънредното положение на територията на Република България с Анекс 6 от 25.03.2020 г. 217 332.06 220 348.50
Дейност 3 "Осигуряване на топъл обяд": Приготвянето на храната за лицата, ползващи услугите на Общинското предприятие, се извършва в 5 кухни ежедневно. Кухните са регистрирани по чл. 12 от Закона за храните, като отговарят изцяло на изискванията на Регламент 852/2004г. и са вписани в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни. Кухните се помещават на следните адреси: 1. Кухня – майка находяща се на адрес: бул. „България” № 7А. Същата обслужва лицата от следните Райони: „Витоша”; „Красна поляна” и „Лозенец”. 2. Кухня – майка находяща се на адрес: ж.к. „Люлин -3”, ул. „309”. Същата обслужва лицата от следните Райони: „Люлин”; „Банкя”; „Връбница” и „Овча купел”. 3. Кухня – майка находяща се на адрес: ж.к. „Младост -2”, бивше ОДЗ № 39. Същата обслужва лицата от следните Райони: „Младост” и „Искър”. 4. Кухня – майка находяща се на адрес: ул. „Борис Христов” № 16. Същата обслужва лицата от следните Райони: „Слатина” и „Подуяне”. 5. Кухня – майка находяща се на адрес: ул. „Сава Михайлов” № 57. Същата обслужва лицата от следните Райони: „Възраждане” и „Сердика”. След приготвянето на храната, същата се транспортира до съответната трапезария. По проектното предложение са включени 6 Района с 6 трапезарии, които се намират на следните места: 1. В СО район „Връбница” храната се раздава в разливно помещение, находящо се в ж.к. Връбница – 1, ул. „Бели Дунав“, бл.530. Помещението е частна общинска собственост, предоставено за нуждите на Районен център за социални грижи „Връбница“ на основание Заповед № РД – 09 – 220 / 30.09.1992г. на Кмета на ОбНС „Връбница“. 2. СО Район „Възраждане“ разполага със собствено помещение подходящо като пункт за разливане на храна, а именно – Клуб на пенсионера и инвалида, находящ се на бул. Сливница №146. Разливният пункт се обслужва от наето по граждански договор лице, разходите за което са за сметка на бюджета на района. 3. СО Район „Подуяне” разполага със собствено помещение, подходящо като пункт за разливане на храна, а именно – „Клуб на инвалида и пенсионера” намиращ се до бл. 10, ж.к „Левски – Г”. Пункта за разливане се обслужва от лицето, отговарящо за клуба и от наето по граждански договор лице, разходите за което са за сметка на бюджета на района. 4. Раздаването на храна в СО Район „Искър“ се осъществява в настоящ пункт на детска млечна кухня, който е общинска собственост. Обектът има удостоверение за раздаване на храни, приготвени от кухня – майка и регистрация на основание чл.12, ал.7 и ал.8 от Закона за храните. Храната се получава от кухня –майка в ж.к. „Младост“ 2 на ОП „Социален патронаж”. 5.За целите на проекта СО Район „Слатина” предоставя материална база за раздаване на храната в ресторант „Слатина”, намиращ се на ул. „Гео Милев” № 167. Ресторантът е построен върху частна общинска собственост с площ 13 314 кв. м. Той позволява да се раздава храната в лични съдове, предоставени от ползвателите на услугата. Доброволци участват в раздаването на храната. 6. Раздаването на храна в СО Район „Младост” се осъществява във филиала на ОП „Социален патронаж” находящ се в жк. „Младост” 2, до бл. 241, до сградата на ОДЗ 98 „Слънчевото зайче”. Към проектното предложение ще се прикачат документите на всяка една трапезария, а именно: Акт за собственост и Удостоверение по чл.12 от Закона за храните, копие- заверено с гриф "Вярно с оригинала", сканирани и прикачени. 62 360.92 61 577.97
Дейност 4 "Предоставяне на съпътстващи мерки": Столична община ще предоставя съпътстващи мерки на потребителите по проекта самостоятелно, със собствен ресурс. За целта във всеки един Район от участващите шест на Столична община ще бъде определен служител със Заповед на Кмета на съответния Район, който да работи по реализиране дейностите на проекта. Служителите от съответния Район ще провеждат консултации с лицата от целевите групи, ще оказват съответната подкрепа, както и съдействие за разрешаването на техните проблеми. Крайните потребители ще бъдат насочвани към съответните дирекции „Социално подпомагане” за отпускане на финансови средства за издаване на документ за самоличност, съгласно Българското законодателство, отпускане на парични помощи и/или оказване на съдействие за настаняване на същите в Заведения за социални услуги- Социални услуги в Общността или специализирани институции. Също така лицата в трудоспособна възраст ще бъдат насочвани към дирекциите „Бюро по труда” за регистрация, включване в курсове по преквалификация и предлагане на работни места или НОИ при необходимост. Консултациите между експертите и лицата от целевите групи ще се провеждат по места в съответната районна администрация и/или в трапезариите, за които ще бъдат изготвяни протоколи. 62 360.91 61 958.49

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.