Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът осигурява финансов ресурс за изпълнението на дейности за подобряване на материално-техническата база на УО на ОПТТИ чрез преустройство и оборудване на ІV-ти етаж в сградата на МТИТС, ул. „Гурко” № 6. Той е насочен директно към подпомагане служителите на Управляващия орган, като бенефициент на ОПТТИ, ангажирани с процесите на подготовката и реализацията на проектите, финансирани със средства на ЕС.  В резултат на изпълнението на дейностите по проекта се обособяват работни помещения за служителите от дирекция КПП -  Управляващ орган по ОПТТИ, с ефективно разпределение на пространството, осигуряващо предпоставки за по-високо качество на извършваните административни дейности, изпълнявани от дирекцията. 
За ремонтираните и преустроени помещения по проекта се доставя офис обзавеждане, бяла техника, аксесоари към офис обзавеждането.
В обхвата на проекта е осигуряването на мрежова свързаност, чрез която служителите от УО имат възможност да използват всички мрежови и информационни услуги в МТИТС, както и осигуряване на свързаност със стационарната телефония на министерството. В резултат на реализацията на проекта се осигуряват съвременни и комфортни материално-технически условия за работа на служителите от УО на ОПТТИ, подобрява се качеството на работната среда, изразяващо се в ефикасно разпределение на площите с достатъчно пространство за работа на служителите, за провеждане на работни срещи, семинари и т.н. 
Настоящият проект е дефиниран след разглеждане на доклад с анализ на 4 варианта за предоставяне на помещения за нуждите на УО на ОПТТИ: 1) Ремонт на помещения, собственост на МТИТС; 2) Наем на помещения; 3) Закупуване на сграда и 4) Изграждане на нова сграда. Одобрен е вариант 1 и е изготвен работния проект за преустройството на ІV-ти етаж в сградата на МТИТС на  ул. „Гурко” № 6. Работното проектирано е изпълнено по проект,  финансиран от ОПТ.
Проектът стартира през м. юни 2016г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР): РСМР се изпълняват на два етапа. Първи етап стартира на 28.08.2016г. (датата на подписване на протокол Обр.2 по Наредба 3/2003г.) и е с продължителност 190 дни. Втори етап е с продължителност 170 дни, считано от датата на откриване на строителната площадка (датата на подписване на протокол Обр.2 за етап 2) и ще стартира след приключване на дейностите по първи етап. І-вият етап включва преустройство на бивш стол, прилежащите към него кухненски и складови площи и използваема тераса. Общата застроена площ е 1225,40 кв.м., определена с РМС № 177/24.11.2011г. ІІ-рият етап включва преустройство на офиси, заети от служители на МТИТС, разположени към ул. „Ген. Гурко” и ул. „Дякон Игнатий”, на база на РМС №643/26.07.2012г. и РМС № 177/08.03.2013г. Общата застроена площ е 772,40 кв.м. Договорът за строителство е подписан на 17.06.2016г., като ремонтните дейности стартират на 28.08.2016г. Те ще приключат м. октомври 2017 г. Заплащането на всички необходими административни и съгласувателни такси е в обхвата на дейността Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР) 1 709 402.69 3 771 290.51
Надзор над ремонтно-строителните работи, в т.ч. строителен и авторски надзор.: Строителният надзор над ремонтно-строителните работи се изпълнява съгласно чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като включва и дейности, свързани с контрола на количествата, качеството, съответствието и ценообразуването на изпълняваните РСМР, функции по координиране на безопасността на строителния процес и здравето на лицата, заангажирани с него, и изготвяне на техническия паспорт на обекта. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по специално: контрол на строителната площадка във връзка с качеството на РСМР и стриктното спазване на проекта; консултации на строителната площадка при изпълнение на обекта; извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в екзекутивните чертежи, необходимостта от които е възникнала по време на изпълнението; участия в срещи и заседания , свързани с реализацията на обекта; участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. РСМР стартираха на 28.08.2016г. и ще приключват м. октомври 2017г. Предвид факта, че договорите за строителен и авторски надзор приключват с подписване на Акт Обр.16, продължителността на дейност 2 е предвидена до м.април 2018г. 38 392.43 75 049.84
Доставка, инсталация, конфигуриране и пускане в експлоатация на мрежово оборудване за осъществяване на свързаност към основната структура на МТИТС : Дейността осъществява свързаност на 4-тия етаж на ул. Гурко №6 с компютърната мрежа на МТИТС с цел използване от УО на ОПТТИ на всички услуги, предоставяни от министерството чрез достъп до активна директория, мейл-сървър, файлов сървър, принт-сървър и др., както и осигуряване на достъп до интернет, в т.ч. безжичен (WiFi покритие). 305 000.00 345 945.60
Доставка, инсталация, настройки и въвеждане в експлоатация на „Изнесен капацитет“ за 96 цифрови/IP абонати и 4 аналогови линии, 65 телефонни апарата за нуждите на дирекция КПП: Предвид преместването на дирекция „Координация на програми и проекти“ - Управляващ орган на ОПТТИ - в сградата на ул. „Гурко“ 6 се осигурява телефонна свързаност на служителите от УО, както и запазване на съществуващите телефонни номера в дирекцията. Предвидени са средства за закупуване на 65 нови телефонни апарата. 76 600.00 53 253.78
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „КПП“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г. и закупуване на аксесоари към обзавеждането на работните и санитарни помещения на УО на ОПТТИ.: 1. Доставка и монтаж на бюра, столове - работни , посетителски и др., шкафове, стелажи, заседателни маси и друга офис мебелировка, които са предвидени за обзавеждането на: 61 работни места за служители от УО на ОПТТИ, архивно помещение, многофункционални зали , многофункционални помещения като библиотека и читалня, кухня, и др. Бюрата са 4 вида с общ брой 79 бр.; контейнери на колела са два вида - 72 бр.; шкафовете - 112 бр. (9 вида) ; гардероби, - 28 бр.(2 вида) ; маси - 12 бр. (4 вида); стационарни стелажи - 31 бр. (5 вида); 1 модул стелаж и ръчно задвижване; столове - 231 бр. (4 вида); закачалки - 17 бр. (2 вида); фотьойли - 12 бр.; 1 комплект мека мебел. 2. За осигуряване на нормални работен процес и работна среда в преустроените и отремонтирани помещения е необходимо те да бъдат снабдени с аксесоари като щори, огледала, сешоари за ръце, четки за тоалетна, конзоли за тоалетна хартия и др. Предвидени са : 61 бр. щори с различни размери; 4 бр. огледала; 6 бр. сешоари за ръце; 11 бр. четки за тоалетна; 11 бр. конзоли за тоалетна хартия и др. 611 103.52 832 434.64
Закупуване на бяла техника за преустроените помещения на УО на ОПТТИ: Обособяването и оборудването на офис с кът за почивка е едно от условията за подобряване условията на работа на експертите от дирекция КПП, с цел запазване и повишаване на производителността на труда, предвид повишения обем работа на УО на ОПТТИ. Обзавеждането (мебелиране) на кухненския офис е в обхвата на дейност 5 - доставка и монтаж на офис обзавеждане. Обхватът на настоящата дейност се изразява в закупуване на ел. уреди - микровълнова печка, хладилник, кафе машина, съдомиялна машина, ел. кана, абсорбатор и др. - за мебелирания кухненски офис. 10 501.36 10 045.00
Дейности по информация и публичност: Мерките за информация и публичност по проекта са съгласно глава ІІ, чл. 115 от Регламент (ЕС) 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г.; приложение ХІІ „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете” към същия Регламент; Процедурния наръчник и Годишен план на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020”; Национална Комуникационна Стратегия, както и добрите практики в областта на публичните комуникации и рекламата. Те са заложени за изпълнение в договора за ремонтни строително-монтажни работи № Д-29/17.06.2016г. Мерките за информация и публичност включват: публикуване в заглавната страница на изпълнителя на банер, насочващ към страницата на УО на ОПТТИ; изработване и поставяне на 1 брой билборд (информационно табло) на строителната площадка и професионално заснемане на целия процес на ремонт на обекта по време на изпълнението на договора; след приключване на договора изработване и поставяне на 4 броя постоянни обяснителни табели на видимо място (една табела на IV-ти етаж и три на всеки вход на сградата), с подходящ размер . В табелата се посочват видът и наименованието на операцията (предмета на дейност) и елементите, съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Kомисията от 28 юли 2014 година. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.