Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализирането на настоящото проектно предложение ще осигури необходимите за "Магама" ЕООД служители, предвид постоянното разрастване на дейността на кандидата. Ще бъде постигната устойчива заетост чрез наемане на 14 служители, от които поне 7 ще бъдат безработни или неактивни младежи до 29 г., за 12 месеца. Новите служители ще преминат професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен за длъжността фризьор. След изтичане на субсидираната заетост минимум 7 от новоназначените служители ще останат да работят на разкритите по проекта работни места в продължение на поне още 12 месеца. Реализирането на проекта ще осигури възможност за оборудване и обзавеждане на разкритите 14 нови работни места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 14 работни места. След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. Новите служители (14 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като поне 50% - т.е. поне 7 от тях ще попадат в специфичната категория: - Безработни и неактивни младежи на възраст до 29 г. След доставката на оборудването и сключения договор с външен изпълнител за извършване на обученията, ще се извърши подбор за назначаване на 14 неквалифицирани служители. Минимално изискване ще бъде да имат завършен 10 клас, тъй като длъжността Фризьор, на която ще бъдат преназначени след преминаване на обучението, съгласно НКПД 2011 попада във второ квалификационно ниво. 83 190.24 80 651.33
Провеждане на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен: Дейността предвижда професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на назначените по проекта 14 безработни или неактивни лица за длъжността фризьор с код 5141 2001 по НКПД 2011г. Изборът на изпълнител ще се осъществи преди да бъдат наети лицата, така че с подписването на трудовите им договори, те да могат да започнат да се обучават. Осъществяването на заложената дейност е изключително важно, тъй като назначените безработни или неактивни лица няма да имат никакъв опит в тази сфера. 16 800.00 16 800.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създадените нови работни места: Дейността предвижда закупуване на оборудване и обзавеждане, което е необходимо за изпълнение на ежедневните функции и задължения на новоназначените фризьори, както следва: 1. Фризьорски стол 14 бр. - с хромирана метална кръгла основа и хидравлична колона, изкуствена водоустойчива кожа, подлакътници от масивно дърво. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 2. Помощна фризьорска количка - 10 бр., тъй като някои от служителите ще използват обща количка. 3. Професионална ножица за подстригване - 14 бр. - слайс, късото рамо е извито под ъгъл настрани ухо за палеца, осигуряване на ергономична работна поза. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 4. Колона за измиване - 3 бр. - с вкл. мивка и стол, тапициран шкаф, изработен от фурнир, електрическа висока опора за краката, керамика с регулация степента на наклон, подлакътници от масивно дърво, опция за вибромасаж, душ и смесител за вода, меки връзки и сифон. Предвиденото количество е достатъчно за създадените нови 14 работни места, тъй като не се използва постоянно, но сравнително често. 5. Преса за изправяне на коса - 10 бр. - с четки от естествен косъм за по-бързо и нежно изправяне и силен блясък на косата, йонен генератор, керамично покритие с турмалин, система за потъващи плочки, цифров дисплей, фино регулиране на температурата, автоматично изключване, въртящ се кабел, ергономичен дизайн. Предвиденото количество е 10 бр., тъй като няма да се използват постоянно и някои от служителите могат да използват обща. 6. Сешоар - 14 бр. - мощност поне 2400 W, йонен генератор, 6 въздушни потока, бутон за студен въздух, 2 професионални дюзи, подвижен метален филтър. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 7. Машинка за подстригване - 14 бр. - с памет ефект, постоянна мощност при рязане, комбинирано захранване: акумулаторна батерия Li-Ion и кабелно, ножове от неръждаема стомана, експлоатация с батерия поне 40 минути, минимум 6 приставки. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 8. Филажна ножица - 14 бр. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 9. Четка за коса - 14 бр. - с естествен глигански косъм и алуминиево тяло. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. 10. Гребен - 14 бр. Предвиденото количество е необходимо да съответства на създадените нови работни места - 14 бр. Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на 14-те работни места за длъжност фризьор. Без наличието му в салона няма как назначените фризьори да изпълняват своите задължения и функции. 49 700.00 49 700.00
Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проект Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности: 1. Верификация на първични счетоводни документи; 2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 6. Подпомага административното изпълнение на проекта; 7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. 16 200.00 23 200.00
Информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризиране на получената безвъзмездна помощ и ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 252.00 252.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.