Проектното предложение представя стартиращото предприятие ДИНАМИКА ЛИФТ като развиваща се компания в сферата на сервиз и ремонти на асансьори и ескалатори.
Целта на проектното предложение е чрез осигурения достъп до бизнес услуги по маркетинг за нови продукти да се създаде набор от документи, които да допринесат за успешното лансиране и първоначалното укрепване на дейността на компанията и налагането и на пазара като фирма от ново поколение доставяща по-качествена услуга в сферата. Ориентирана към потребители, който могат да си позволят по-висока добавена стойност.
Ангажираните специалисти ще споделят опит и знания в посока поставяне на основните цели на настоящата маркетинговата стратегията:
* избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия;
* правилно позициониране и налагане на пазара на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители;
* проучване на нагласите на потребителите;
* определяне на конкретни стъпки
* разработване и внедряване на маркетингов план;
* стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите и лансирането на пазара;
* разпределение на средствата от маркетинговият бюджет по видове дейности;
Предвидени са дейности като: анализ на конкурентите в сферата, анкета и интервюта с целевите групи. Стратегиите и тактиките за успешна комуникация ще дадат представа как правилно да се позиционира фирмата като премием услуга.
Дейностите включват: изграждане на бранд имидж, похвати и техники за комуникация, изграждане на рекламна стратегия за лансиране и др.
По следващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността представлява визията за развитие на услугата.
Краткосрочно и дългосрочно полагане на адекватни цели.
Предвидените мерки към всяка една от дейностите са насочени към улесняване потока на двустранна информация, за да бъде ефекта от консултациите възможно най-ползотворен.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Разходи за маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието.: Осигуряване на достъп до квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации с времетраене от 322 астрономически часа.
Специфични цели:
Специфична цел - 1. Осигуряване на достъп до високо квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации.
Специфична цел - 2. Разработване на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети, фокус групи и маркетингов план за успешна пазарна реализация на услугата.
Избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия;
Правилно позициониране и налагане на пазара на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители;
Проучване на нагласите на потребителите;
Стратегия за поетапно увеличаване на пазарния дял;
Разработване и внедряване на маркетингов план;
Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите към премиалният бранд, ;
Разпределение на средствата от бюджета по видове дейности;
Определяне на правилно позициониране на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители;
- анализ на средата
- анализ на целите
- планиране и определяне на целите
- анализ на конкурентите
- анализ на комуникацията на конкурентите
- определяне на целевите групи
Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането
Разработване на рекламна стратегия
- сайт
- социални мрежи
- лого
- слоган
Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността
Медийна стратегия
- медии и канали на комуникация
Финансова стратегия
- съставяне на времеви график
- съставяне на бюджет
Част1
Анализ и изследване на сектора
* Задълбочено опознаване на спецификите и особеностите при премиалните услуги в сферата на ремонт и поддръжка на асансьори и ескалатори.
* Ситуационен анализ
* Анализ на пазарния сегмент
* Анализ на конкуренцията
Анализ на потребителите
* Определяне на целевите групи за бизнеса
* Изготвяне на профил на аудиторията (мотивация, демография)
* Изследване на поведението на потребителите
Съставяне на цялостна стратегия, базирана на резултати от предварителния анализ и ориентирана към зададените цели
* Изготвяне на препоръки и констатации на база направените анализи
* Дефиниране на конкурентните предимства
* Консолидиране на цялостната маркетинг стратегия
Част 2
Маркетинг планиране
* Съставяне на едногодишен маркетингов план, обединяващ различните активности
* Изготвяне на бюджет
* Въвеждане на стратегията
* Обосновка и очаквани резултати от плануваните дейности
Дейността ще бъде извършена на следните стъпки:
1. Външна за фирмата: Провеждане на маркетингови консултации и водене на детайлни записки.
2. Вътрешна за фирмата: Изготвяне на пазарен анализ, проучване, потребителска анкета и маркетингов план за пазарна реализация на услугата възможни след проведените консултации.
4 991.00
4 991.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN