Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение представя стартиращото предприятие ДИНАМИКА ЛИФТ като развиваща се компания в сферата на сервиз и ремонти на асансьори и ескалатори.
Целта на проектното предложение е чрез осигурения достъп до бизнес услуги по маркетинг за нови продукти да се създаде набор от документи, които да допринесат за успешното лансиране и първоначалното укрепване на дейността на компанията и налагането и на пазара като фирма от ново поколение доставяща по-качествена услуга в сферата.  Ориентирана към потребители, който могат да си позволят по-висока добавена стойност.

Ангажираните специалисти ще споделят опит и знания в посока поставяне на основните цели на настоящата маркетинговата стратегията:

* избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия;
* правилно позициониране и налагане на пазара на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители;
* проучване на нагласите на потребителите;
* определяне на конкретни стъпки
* разработване и внедряване на маркетингов план;
* стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите и лансирането на пазара;
* разпределение на средствата от маркетинговият бюджет по видове дейности;

Предвидени са дейности като: анализ на конкурентите в сферата, анкета и интервюта с целевите групи. Стратегиите и тактиките за успешна комуникация ще дадат представа как правилно да се позиционира фирмата като премием услуга. 
Дейностите включват: изграждане на бранд имидж, похвати и техники за комуникация, изграждане на рекламна стратегия за лансиране и др.

По следващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността представлява визията за развитие на услугата. 
Краткосрочно и дългосрочно полагане на адекватни цели.
Предвидените мерки към всяка една от дейностите са насочени към улесняване потока на двустранна информация, за да бъде ефекта от консултациите възможно най-ползотворен.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разходи за маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието.: Осигуряване на достъп до квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации с времетраене от 322 астрономически часа. Специфични цели: Специфична цел - 1. Осигуряване на достъп до високо квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации. Специфична цел - 2. Разработване на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети, фокус групи и маркетингов план за успешна пазарна реализация на услугата. Избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия; Правилно позициониране и налагане на пазара на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители; Проучване на нагласите на потребителите; Стратегия за поетапно увеличаване на пазарния дял; Разработване и внедряване на маркетингов план; Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите към премиалният бранд, ; Разпределение на средствата от бюджета по видове дейности; Определяне на правилно позициониране на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители; - анализ на средата - анализ на целите - планиране и определяне на целите - анализ на конкурентите - анализ на комуникацията на конкурентите - определяне на целевите групи Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането Разработване на рекламна стратегия - сайт - социални мрежи - лого - слоган Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността Медийна стратегия - медии и канали на комуникация Финансова стратегия - съставяне на времеви график - съставяне на бюджет Част1 Анализ и изследване на сектора * Задълбочено опознаване на спецификите и особеностите при премиалните услуги в сферата на ремонт и поддръжка на асансьори и ескалатори. * Ситуационен анализ * Анализ на пазарния сегмент * Анализ на конкуренцията Анализ на потребителите * Определяне на целевите групи за бизнеса * Изготвяне на профил на аудиторията (мотивация, демография) * Изследване на поведението на потребителите Съставяне на цялостна стратегия, базирана на резултати от предварителния анализ и ориентирана към зададените цели * Изготвяне на препоръки и констатации на база направените анализи * Дефиниране на конкурентните предимства * Консолидиране на цялостната маркетинг стратегия Част 2 Маркетинг планиране * Съставяне на едногодишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Изготвяне на бюджет * Въвеждане на стратегията * Обосновка и очаквани резултати от плануваните дейности Дейността ще бъде извършена на следните стъпки: 1. Външна за фирмата: Провеждане на маркетингови консултации и водене на детайлни записки. 2. Вътрешна за фирмата: Изготвяне на пазарен анализ, проучване, потребителска анкета и маркетингов план за пазарна реализация на услугата възможни след проведените консултации. 4 991.00 4 991.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.