Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация на заети в "Ню Систем" ООД лица. : Настоящата дейност предвижда провеждане на професионално обучение по част от професия "Офис-мениджър" (код 346010 ), специалност "Бизнес-администрация" (код 3460101) на 17 заети на трудов договор лица в "Ню Систем" ООД, с цел придобиване на допълнителни умения в областта на общуването с клиенти, успешното водене на преговори, управление на продажбите, свързани със служебните им задължения.
Външните промени и тенденции оказват своето влияние и поставят нови очаквания и изисквания към компетенциите, които ръководителите и служителите следва да притежават, за да могат да направляват правилно развитието на сектора. Ефективният, квалифициран и мотивиран човешки ресурс е ключът за устойчивост в бизнес начинанията на дружеството.
С цел по-пълно постигане на съответствие между квалификационния профил на работната сила, и реалните нужди на компанията, е необходимо включването на служителите в обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия, III кв. степен - професия Офис-мениджър(код 346010 ), специалност Бизнес-администрация (код 3460101). Професионалното обучение е включено в списъка на професиите за професионално образование и обучение, което е утвърдено от Министъра на образованието и науката.
Работните места в Ню Систем ООД и длъжностите, на които са наети лицата (Ръководител отдел; Ръководител, отдел в проектирането; Инженер, автоматизация; Инженер, проектант; Административен специалист с контролни функции; Счетоводител) изискват умения в областта на преговорите, сферата на финансовия сектор, бизнес комуникации, компютърна текстообработка. Ежедневните задачи на служителите включват работа с клиенти и контрагенти, кореспонденция по имейл и др., което налага придобиването на професионална квалификация по специалност "Бизнес администрация". Придобитите умения ще бъдат капитал за развитие на компанията, до достигане до европейски пазари, какъвто в момента е пазара на Ирландия, на който кандидатът стъпва. В резултат на обучението лицата от целевата група ще придобият основни знания и умения, необходими за отговор на промените на пазара на труда: самостоятелно прилагане на принципите на счетоводната отчетност, преговори с партньори и др. Ще се запознаят детайлно с правилата на международната търговия, финансите, икономика в предприятието, управление на човешкия ресурс, фирмена култура, маркетинг. Знанията и уменията, придобити по време на обучението ще доведат до повишаване на професионалната квалификация, както на лица заемащи управленски позиции, така и на хора, работещи на по-ниско административно ниво.
Обучението ще се проведе в присъствена форма, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа, от които 320 уч. часа практика и 280 уч. часа теория, като продължителността на един учебен час ще бъде 45 мин. Обучението ще се проведе от външна организация, с активна лицензия от НАПОО за професията и специалността. С оглед постигане на максимална ефективност обучаемите ще бъдат разделени на 2 групи. Преди стартирането на курса ще бъде удостоверено тяхното входящо образователно равнище спрямо изискванията на ЗПОО и ДОИ. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебни и помощни материали, с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. По време на обучението ще се води присъствен лист за всички обучаеми, ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на целевата група след края на всеки модул от предвидения курс. В края на обучението лицата ще преминат тестова проверка, като на успешно приключилите ще бъдат издадени Удостоверения, доказващи придобитите знания и умения за преминато професионално обучение по част от професия. |
19 125.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на заети лица в "Ню Систем" ООД: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" съгласно Европейската квалификационна рамка. Целта на дейността е 27 от заетите лица в компанията, наети на трудов договор да придобият умения за общуване на чужд език с цел премахване на езиковата бариера при общуване с клиенти и партньори, както и адекватно включване в поемата стратегия на компанията за излизане на външни пазари.
Анализът на работни места в областта на инженерните дейности, по конкретно в структурата на "Ню Систем" ООД налага познания по чужд език, защото основните ни доставчици на оборудване и решения са международните компании Simens и Schneider. Също така компанията има партньорски взаимоотношения с австрийската компания Schrack-Seconet AG, от която доставя част от оборудването си.
Работните места в Ню Систем и длъжностите, на които са наети лицата (Ръководител отдел, Ръководител, отдел в проектирането, Ръководител в строителството, Инженер, автоматизация, Инженер, проектант, Административен специалист с контролни функции, Счетоводител, Сервизен техник, Специалист доставки и Началник склад) изискват умения за общуване на чужд език (английски език) - ежедневно се налага писмена и устна кореспонденция с клиенти и контрагенти, както и работни срещи в страната и чужбина. Ежедневните задачи на служителите включват и работа със специализирани софтуерни програми, които са с меню само на английски език. В повечето случаи клиентите на компанията изискват прилагане на документация към предлаганите продукти - функционални описания и обяснителни записки, които също се разработват на английски и немски език. Лицата, които ще придобият знания и умения по чужд език ще са по-конкурентоспособни, с по-висока производителност и ще посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда, в резултат на структурни фактори като технологичните промени.
Към момента "Ню Систем" ООД е в процес на представяне на услугите и продуктите си на европейския пазар, което изисква и непрекъснато обучение и развитие на компетенциите и уменията на работещите. Изискванията на европейския потребител на системите за сграден мениджмънт се повишават, а качеството в най-висока степен е свързано с уменията и компетенциите на произвеждащата го работна сила.
Лицата ще бъдат включени в обучение, след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обученията по английски и немски език ще бъде проведено в присъствена форма в рамките на 300 учебни часа, покриващи 160 часа практика и 140 часа теория, с продължителност 45 мин. и ще започне с определяне на входно ниво на 20 заети лица по английски език и 7 заети лица по немски език. Обучението ще съответства на три нива от Европейската референтна рамка и при успешно покриване на учебния теоретичен и практически материал ще доведе участниците до овладяване на предвидените умения и компетентности за съответните нива. Ще бъде използвана учебна система, която да предостави на обучаващите се един съвременен и новаторски подход при изучаването на езика, като комбинира модерни текстове, практически ситуации и интерактивни упражнения, с насоченост към използването на езика за комуникация, което е и основна цел на Общата Европейска Езикова Рамка. Обучението ще се извърши от външна организация с преподаватели по английски и немски език, притежаващи дългогодишен професионален опит. По време на обучението ще се провеждат текущи тестове, които ще осигурят възможност за системно наблюдение и вътрешна оценка на графика и качеството на дейностите, напредъка на участниците и ефективността на процесите. След приключване на курса обучаемите ще положат финален изпит по съответния език. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Сертификати за завършените нива по английски и немски език.
|
18 900.00
|
0.00
|