Наемане, обучение и супервизия на персонала за осъществяване на правомощията по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ на общинско ниво: Целта на дейността е сформирането на функциониращ екип от специалисти, които да бъдат ангажирани с изпълнението на правомощията на Община Плевен по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. За изпълнение на функциите и задълженията на общините с оглед прилагането на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги, ще бъдат назначени 5 бр. служители на срочен трудов договор съгласно КТ за времетраенето на проекта. Всеки от служител ще има конкретни задължения, посочени в неговата длъжностна характеристика, съобразени с функциите по отношение прилагане мерките по ЗСУ, ЗЛП, ЗХУ. Наетите лицата ще изпълняват задълженията и отговорностите на община Плевен по ЗЛП/ЗХУ, а по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги в съответствие с изброените в чл. 73 от ЗСУ. Един от служителите ще изпълнява задължения по контрол на дейността на фронт-офиса (координация по осъществяване на задълженията по ЗСУ). Служителите ще участват в работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги, ще предоставят информационно-разяснителни мерки, свързани с услугите и др. Изборът на новия персонал ще се извърши чрез подбор, при спазване на нормативните изисквания в областта на заеманите длъжности, отчитане на спецификите на бъдещата работа на специалистите и потребностите. За целта ще се разработи документацията за подбор на персонала, както и съответната методика за оценка и ред за класиране на кандидатите. Процедурата ще бъде организирана максимално прозрачно, с оглед създаването на възможност за конкурентост и равно третиране на кандидатите. Нарочна комисия ще разгледа и оцени представените от кандидатите документи. С кандидатите, преминали успешно етапа на документална проверка, ще бъде проведено събеседване, като на последващ етап - ще се извърши и класиране на участниците, с цел назначаване на най- подходящите за заемане на съответните длъжности лица. С избраните лица ще бъдат сключени съответните срочни трудови договори, съгласно действащото законодателство и нормативни уредби в Р България, и съобразно спецификата на заеманите от лицата длъжности. Възнагражденията на новозаетия персона ще бъде съобразен с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. В рамките на проекта ще бъдат проведени 3 бр. обучения и 2 бр. супервизия. Новоназначените 5 служители ще преминат 3 броя обучения - 1 въвеждащо и две надграждащи обучения. В надграждащите обучения, ще се засегнат и темите по разработване и прилагане на програми за развитие на качеството на социалните услуги, ще бъдат включени и 14 служители от администрацията на Община Плевен и управители в социалните услуги в града. Обученията ще гарантират качественото изпълнение на задълженията на новите служители и актуализиране и повишаване на нивото на знанията и умения, пряко свързани със заеманата от служителите длъжности, като предвидените теми на обученията и супервизията по ЗСУ ще са в частта насочване на потребителите. За да се подсигури навременното и качествено изпълнение на задълженията на служителите ще бъде осигурена групова и индивидуална супервизия на техните дейности. Супервизията и обученията ще се извърши от външни за изпълнителя експерт/и с опит в сферата на социалните дейности, като със същия/те ще се сключи Граждански договор (споразумение между възложител и изпълнител, според което възложителят възлага на изпълнителя извършването на дадена задача). |
227 000.00
|
92 994.43
|
Осигуряване на подкрепа и условия за повишаване капацитета на Община Плевен за упражняване правомощията свързани с прилагането на ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, в т.ч. изготвяне анализи, проучвания на СУ, планиране и анализиране на предоставянето на СУ, вкл. консултиране разработването на програми за развитие на качеството им, информационно-разяснителни кампании, дейности по видимост, прозрачност и комуникация.: 1.Обососбяване на фронт-офис (извършване на СМР) - в помещение собственост на Община Плевен, находящи се на административен адрес: бул. „Русе“ № 1, стая № 13, ет. 1 в сградата на бившата Стоматологична поликлиника със съществуваща достъпна среда. Доставка на оборудване и обзавеждане (необходима офис техника и обособяване на работни места): бюра, офис столове, посетителски столове, офис шкафове, гардероб, архивни шкафове, преносими компютри и МФУ, разкриване на телефонен пост и интернет, с цел осигуряването на подходяща работна среда за наетите по проекта служители. За обезпечаване дейността, свързана с насочването за ползване на социални услуги, ще се осигури доставката на канцеларски и други материали и консумативи, разходи за командировки, режийни разходи и т.н., свързани с функционирането на офиса и дейността на персонала. 2. Изготвяне анализи и проучване на състоянието на всяка социална услуга с цел последващо планиране и изработване на Програма за качество на социалната услуга, в съответствие с НКСУ, с което ще се подпомогне привеждане на дейността им в съответствие с новите стандарти. 3. Подпомагане на годишното планиране на социалните услуги, съгласно Националната карта на социалните услуги и планиране на социалните услуги, които се финансират от общинския бюджет и консултиране разработване на Програми за качество на социалните услуги. 4. Провеждане на разяснително-информационни кампании за СУ. Нетите служители ще осъществят: провеждане на информационни кампании по места (в социални услуги, институции, сред широката общественост); специализирани публикации в електронни медии; подготовка на информационни материали със специализирано съдържание (брошури, каталог на социалните услуги и др.). Дейностите по предпечат, печат и доставка на информационни материали, както и публикуването на минимум специализирани публикации в локални/регионални печатни и електронни издания ще бъдат изпълнени от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Всички други дейности ще бъдат отговорност на екипа назначени специалисти. Към фронт-офиса ще се обособи и нарочна телефонна линия, която ще се обслужват от персонала и чрез която ще се предоставя на заинтересованите лица (потребители, граждани и др.) директна информация свързана със СУ, както и възможностите за вкл. в услуги и/или насочване към други, които са подходящи за техните индивидуални нужди. Услугите по информиране ще се предоставят от служителите от фронт-офиса и чрез мобилна работа „по места“ с потенциални ползватели. Всички дейности по видимост, прозрачност и комуникация ще са съобразени с изискванията и условията, определени в Глава III и Приложение IX от Рег.(ЕС)2021/1060. За изпълнението на дейността ще са необходими финансови средства в размер на 90 800,00 лв. |
90 800.00
|
37 197.77
|