Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект ще се изпълнява от „А+Т 96” ЕООД. Дружеството отговаря на общите и специфични изисквания за допустимост на кандидатите по настоящата процедура за набиране на проектни предложения.
Обща цел: подобряване на качеството на работната среда в „А+Т 96” ЕООД и разширяване на възможностите за достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица.
Специфични цели:
•	Разширяване на възможностите за достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица чрез наемане на служители за нуждите на „А+Т 96” ЕООД.
•	Създаване на подходящи условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, чрез закупуване на оборудване, обзавеждане и лек автомобил.
За да се постигнат заложените резултати, с проектното предложение се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности:
•	Организация и управление.
•	Наемане на безработни и/или неактивни лица.
•	Избор на изпълнители на дейностите.
•	Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта.
•	Закупуване на лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта.
•	Застраховка на придобития лек автомобил.
•	Закупуване на обзавеждане.
•	Осигуряване на информация и публичност.
Общ размер на допустимите разходи: 248 924,00 лв. 
Размер на безвъзмездната финансова помощ: 248 924,00 лв.
Проектът ще бъде изпълняван на територията на България и не се предвижда реализацията му да бъде в партньорство с други предприятия или организации. 
Продължителност: 18 месеца.
Очаквани резултати:
•	назначени 10 служители, наети на трудов договор на пълен работен ден за период от 12 месеца;
•	доставени оборудване, обзавеждане и лек автомобил, необходими за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта;
•	повишена информираност сред обществеността за финансовия принос на ЕС за реализирането на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
„Организация и управление на проекта”: Цел: Създаване на необходимата организация за изпълнение на предвидените проектни дейности в желания обем, срокове и размери на одобрения бюджет при спазване изискванията на действащото българско законодателство, законодателството на Европейската общност и чрез прилагане на добрите практики за управление на проекти. Описание: За да не възникнат затруднения при осъществяване на координацията между отделните изпълнители на дейностите, контрола за спазване на плана за изпълнение на проекта, постигането на прозрачност при избора на изпълнители, ефективното управление на безвъзмездно предоставената финансова помощ и други негативни резултати в хода на реализирането на проектните дейности, е необходимо да бъде създадена подходяща система за професионално управление и контрол на проекта, включваща: • ясно определяне и разделение на отговорностите във връзка с изпълнението на проекта. • поддържане на адекватна счетоводна система, осигуряваща отделна счетоводна аналитичност само за дейностите по договора. • създаване на условия за поддържане на адекватна одитна следа, осигуряваща спазване на разпоредбите за наличност на документите по чл. 140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17.12.2013 г. • спазване на принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012 г. • изготвяне и съхранение на документацията за проекта в съответствие с изискванията на Общи условия към финансираните по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 договори за безвъзмездна финансова помощ и други изисквания на УО. Отговорността за срочното и качествено изпълнение на проектните дейности и на проекта като цяло ще бъде възложена на Ръководител на проекта, а самото управление – на външен изпълнител. Етапи на изпълнението на дейността: • Определяне на отговорностите на Ръководителя на проекта. Ръководството на „А+Т 96” ЕООД предвижда да бъде утвърден Ръководител на проекта с доказан управленски опит и познания в областта на проектното управление и механизмите на предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз. Основните задължения и отговорности на Ръководителя на проекта са подробно описани в Секция 9 „Екип“ от Формуляра за кандидатстване. Подробна информация за неговата квалификация и професионален опит, включително и за опита му в организацията и управлението на проекти по ОП „Развитие на човешките ресурси“ се съдържа в автобиографията, приложена към Формуляра за кандидатстване. • Избор на външен изпълнител. Професионалното управление на проекта ще бъде осъществено чрез подходящо подбран външен изпълнител, при спазване изискванията на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност и чрез прилагането на добрите практики за управление на проекти. Изборът на изпълнител ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с външния изпълнител. В договора ще бъдат включени основните задължения на външния изпълнител:  изготвяне на предложения за изпълнители на проектните дейности;  изготвяне на проекти на договори с избраните изпълнители;  осъществяване на контрол за срочното и качествено изпълнение на сключените договори с избраните изпълнители;  изготвяне на изискваната от УО и Сертифициращия орган информация относно изпълнението на договора;  изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад съгласно образците от Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. 24 880.00 24 124.00
„Избор на изпълнители на дейностите по проекта": Цел на дейността: Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на дейностите по проекта при спазване на принципите за публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, недопускане на конфликт на интереси и на осъществяване на корупционни схеми и практики. Описание на дейността: Техническото изпълнение на дейността ще бъде възложено на избрания външен изпълнител за управление на проекта. Тъй като включените в бюджета на проектното предложение разходи за проектните дейности „Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“, „Закупуване на лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“, „Застраховка на придобития лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“, „Закупуване на обзавеждане, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“ и „Осигуряване на информация и публичност" са по-ниски от стойностите по чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС № 118 от 20 май 2014 г., „А+Т 96” ЕООД ще възложи изпълнението на тези дейности директно, без да провежда процедура за определяне на изпълнител. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Изготвяне на предложения до ръководството на „А+Т 96” ЕООД за изпълнители на проектните дейности. Изпълнението на този етап е отговорност на избрания външен изпълнител за управление на проекта. • Определяне на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на проектните дейности. Решението за определяне на изпълнителите се взема от ръководството на „А+Т 96” ЕООД. • Изготвяне на проекти на договори с избраните изпълнители. Изпълнението на този етап е отговорност на избрания външен изпълнител за управление на проекта. • Изпращане на покани (устни или писмени) до определените изпълнители на проектните дейности за подписване на договори за изпълнение на съответните проектни дейности. • Сключване на договори за реализиране на съответните проектни дейности. 0.00 0.00
„Наемане на безработни и/или неактивни лица за нуждите на „А+Т 96” ЕООД“: Цел на дейността: наемане на подходящи служители за нуждите на „А+Т 96” ЕООД от контингента на търсещите работа и неактивните лица. Описание на дейността: Дейността включва предприемането на административни действия от страна на ръководството на „А+Т 96” ЕООД, свързани с назначаването на 10 служители, наети на трудов договор на пълен работен ден (8 работни часа) за период от 12 месеца. С проектното предложение се предвижда търсещи работа и неактивни лица да бъдат наети на следните длъжности: Продуктов мениджър, Експерт „Търговия", Експерт „Продажби" и Главен икономист. Всички новоназначени лица попадат в обхвата на единичните групи професии от 2 клас от Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 2011 г. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Проектът предвижда наетите безработни и/или неактивни лица да бъдат от следните специфични категории на целевата група: • безработни младежи до 29 г. – 1 човек; • безработни лица на възраст над 54 г. - 3 души; • продължително безработни и неактивни лица – 1 човек. Основните етапи, през които ще премине процесът на наемане на безработни и/или неактивни лица, са следните: • Планиране на персонала – този етап е завършен при подготовката на проектното предложение. В съответствие с утвърдената стратегия за краткосрочното развитие на дружеството, ръководството на „А+Т 96” ЕООД идентифицира потребностите от необходимия персонал, дефинира длъжностите, за които ще бъдат назначавани лица в рамките на проекта, кодовете на професиите по НКПД, периодът на назначаване на работа на новоназначените лица и минималните осигурителни доходи за съответните длъжности. Въз основа на това е изготвен Бюджетът на проектното предложение в частта му за наемане на безработни и/или неактивни лица за нуждите на „А+Т 96” ЕООД (Раздел I „Разходи за персонал“, бюджетно перо 1). • Подготвителни дейности по наемането на лицата от целевата група – този етап включва създаване на критерии за оценка на кандидатите, изготвяне на длъжностни характеристики, публикуване на обяви на сайта на „А+Т 96” ЕООД, преглед и оценка на постъпилите документи от кандидатите, провеждане на разговори по телефона или лице в лице с подходящи кандидати и оценяване на тяхната компетентност, необходима за съответната позиция, изпращане на предложение за работа на успешните кандидати. До участие в обявения подбор ще бъдат допускани само лица, които отговарят на изискванията в Насоките за кандидатстване. Продължителността на този етап е 4 месеца, поради вероятността изборът на подходящите служители от групата на безработни и/или неактивни лица да е по-труден и по-продължителен във времето. • Назначаване на персонала – новоназначените в рамките на проекта лица ще бъдат наети по трудово правоотношение при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Времетраенето на субсидираната заетост на новоназначените в рамките на проекта лица е 12 месеца. Общата продължителност на дейността е 16 месеца, в т. ч.: • подготвителни дейности по наемането на лицата от целевата група – 4 месеца. • субсидирана заетост на новоназначените в рамките на проекта лица - 12 месеца. 144 894.00 137 353.83
„Закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“: Цел на дейността: създаване на необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта. Описание на дейността: За да бъдат създадени необходимите условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, ще бъде закупено следното оборудване: • настолни компютърни системи - 8 бр. • преносими компютри – 3 бр. • непрекъсваем ТЗИ – 1 бр. • лазерно многофункционално устройство – 1 бр. • лазерен принтер – 2 бр. • сървър – 1 бр. • изграждане на локална мрежа – 1 бр. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на доставчик. Изборът на доставчик ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания доставчик. • Доставка на договореното оборудване. • Подписване на приемо-предавателен протокол. С практическото осъществяване на дейността ще се постигне общата цел на проектното предложение - подобряване на качеството на работната среда в „А+Т 96” ЕООД. Предназначението на закупеното оборудване ще бъде запазено от „А+Т 96” ЕООД за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. 29 670.72 29 670.73
„Закупуване на лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“: Цел на дейността: създаване на необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта. Описание на дейността: За да бъдат създадени необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, ще бъде закупен лек автомобил. Необходимостта от закупуването на лек автомобил е продиктувана от същността на работа на екипа от новоназначените специалисти. Основният принцип от пазарната стратегия на „А+Т 96” ЕООД е обезпечаване на постоянен контакт на работните места на клиентите на дружеството. В съответствие с това, назначените специалисти на длъжностите Продуктов мениджър, Експерт „Търговия" и Експерт „Продажби" ще имат основно задължение да засвидетелстват лоялността на дружеството към неговите клиенти. За целта тези специалисти ще бъдат задължени да посещават на място потенциалните клиенти на „А+Т 96” ЕООД с оглед на тяхното бързо и максимално обслужване. За изпълнението на тези задължения посочените новоназначени лица, включени в субсидирана заетост по проекта, ще имат нужда от лек автомобил. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на доставчик. Изборът на доставчик ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания доставчик. • Доставка на лекия автомобил и получаване на документите за регистрация в КАТ. • Подписване на приемо-предавателен протокол. С практическото осъществяване на дейността ще се постигне общата цел на проектното предложение - подобряване на качеството на работната среда в „А+Т 96” ЕООД. Предназначението на закупения лек автомобил ще бъде запазено от „А+Т 96” ЕООД за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. 29 773.28 37 208.48
„Застраховка на придобития лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта“: Цел на дейността: Обезщетяване на „А+Т 96” ЕООД при настъпване на застрахователно събитие със закупения лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта. Описание на дейността: След закупуването на лек автомобил, необходим за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, „А+Т 96” ЕООД ще избере застрахователна компания, с която ще сключи договор за застраховане на автомобила. Със средства от бюджета на проекта ще бъде покрита сумата за застраховката за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. Застраховката ще включва: • Пълно Каско; Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на застрахователна компания. Изборът на застрахователна компания ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Издаване на полица. 2 000.00 1 968.00
„Закупуване на обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места в „А+Т 96” ЕООД“: Цел на дейността: създаване на необходими условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта. Описание на дейността: За да бъдат създадени необходимите условия за изпълнение на преките задължения на лицата, включени в субсидираната заетост по проекта, ще бъде закупено следното обзавеждане: • бюра – 9 бр. • контейнер с 3 чекмеджета – 9 бр. • шкаф за документи – 5 бр. • шкаф за принтер – 1 бр. • стол оперативен – 10 бр. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на доставчик. Изборът на доставчик ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания доставчик. • Доставка на договореното обзавеждане. • Подписване на приемо-предавателен протокол. С практическото осъществяване на дейността ще се постигне общата цел на проектното предложение - подобряване на качеството на работната среда в „А+Т 96” ЕООД. 15 226.00 15 226.00
„Осигуряване на информация и публичност": Цел на дейността: Информиране на широката общественост относно същността и целите на проекта, постигнатите в процеса на неговото изпълнение резултати, ползите за целевите групи и финансовата помощ на Европейския съюз и правителството на Република България чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. за реализирането на проекта. Описание на дейността: За да бъде информирана обществеността за предвидените с проекта дейности за подобряване на качеството на работната среда в „А+Т 96” ЕООД и за разширяване на възможностите за достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, „А+Т 96” ЕООД ще организира изпълнението на различни мерки за информация и комуникация при визуализацията на проектните дейности. Задължителните изисквания на тези мерки, както и начините и методите за тяхното изпълнение ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще бъде посочвано, че той се изпълнява в рамките на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., осъществявана с подкрепата на Европейския социален фонд на Европейския съюз. С проектното предложение се предвижда да бъде публикувана статия, оповестяваща стартирането на проекта, предвидените дейности и очакваните ползи след неговото реализиране. Ще бъде подчертан финансовият принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на тези ползи. При успешното завършване на дейностите отново ще бъде публикувано съобщение в пресата с обобщени резултати от проекта. В рамките на два дни от сключването на договора за безвъзмездна финансова помощ на интернет страницата на „А+Т 96” ЕООД ще бъде публикувана обща информация за одобрения за финансиране проект, за неговите цели и резултати, за общата стойност на проекта, както и за размера на европейското и националното съфинансиране. В хода на изпълнение на проекта ще бъдат публикувани регулярни съобщения за напредъка на проектните дейности. В публикуваните съобщения ще бъде подчертаван финансовият принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на проекта. След подписването на договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъдат изготвени два броя информационни плакати. Плакатите ще бъде поставени на входа на офисите на „А+Т 96” ЕООД в гр. София и в гр. Перник за целия период на изпълнение на проекта. Плакатите ще съдържат информация за наименованието на проекта и главната му цел, за общата стойност на проекта, както и за размера на европейското и националното съфинансиране, за началната и крайна дата на изпълнението на проекта и за финансовия принос на Европейския социален фонд на Европейския съюз за реализирането на проекта. За закупените с настоящия проект оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места в „А+Т 96” ЕООД, се предвижда да бъдат изготвени и поставени информационни стикери, включващи информация за номера на договора за безвъзмездна финансова помощ и за финансовия принос на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., осъществявана с подкрепата на Европейския социален фонд на Европейския съюз. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: • Избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при задължително прилагане на разпоредбите на ПМС № 118 от 20 май 2014 г. и принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и при спазване на изискванията на настоящата процедура. • Сключване на договор с избрания изпълнител. • Изпълнение на сключения договор. • Подписване на приемо-предавателни протоколи. 2 480.00 2 480.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.