Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Икон ООД е една от малкото български фирми,  доставчик на GPS оборудване и софтуер за управление и контрол на автомобилния парк на юридически и физически лица. Освен това предлагаме и хостинг услуги и електронна поща с голям капацитет и надеждност. Предлагаме услугите си основно на местния пазар, но чрез контрагенти обслужваме много чужди компании. От създаването на фирмата до сега броят на клиентите постоянно нараства, което е атестат за качеството на предлаганите услуги и за прилагания от ръководството мениджмънт и маркетинг. Гъвкави сме и бързо се адаптираме, което е важно предимство пред конкурентите ни.  Компанията ни вече има изградени трайни партньорства с  фирми - контрагенти, които регулярно увеличават заявките си и продажбите към крайни клиенти. За да отговорим на нарастващото търсене и силната конкуренция ще закупим сървърно оборудване, с което ще подобрим скоростта на обслужване, качеството на предлаганите хостинг и GPS услуги и ще намалим разходите за обслужване и ъпгрейд на техниката. Ще закупим  три броя сървъри, които ще повишат капацитета и скоростта на обслужване на клиентите. Освен по-съвременна технология те притежават и по-ниска консумация на електроенергия в сравнение с наличните към момента. Ще закупим дисков масив с голям капацитет и максимална сигурност на съхраняваните данни. Ще закупим непрекъсваемо токозахранване за подсигуряване работата на сървърите и два броя хъбове/суичове, осигуряващи 10 гигабитова свързаност и високо ниво на мениджмънт. За управление на сървърите ще закупим софтуер за виртуализация на операционните системи, който ще ускори значително трансфера на информацията и ще повиши сигурността на съхранение и прехвърляне на данните.
Със закупуването на оборудването и софтуера ще увеличим капацитета за обслужване на клиенти, ще ускорим процеса на обработка на информацията, ще повишим сигурността при съхранение на данни и ще намалим разходите за предлаганите услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси ( Доставка и инсталация на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Хъб/Суич -2бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.) Притежаваме пет броя сървъри, закупени през 2013г. и три от по-старо поколение, които към момента не успяват да осигурят необходимата производителност за обслужването на увеличения брой клиенти. Изискванията на потребителите непрекъснато се увеличават. Пазарът на услугите в сферата на GPS технологиите е много динамичен и през последните години търпи сериозно развитие. С навлизането в ежедневието ни на т.н. умни телефони стана възможно управлението и проследяването на транспортни средства и ценни пратки от всяка точка с GSM покритие. Тази възможност увеличи драстично броя на заявките към нашите сървъри и това налага подсигуряването на допълнителен капацитет и по-бърза обработка на заявките на клиентите. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Притежават технология за смяна на захранване или твърд диск в процес на работа. Заемат по-малко място и не изискват сериозно охлаждане в натоварен работен режим. Клиентската информация и данните от устройствата за проследяване ще се съхраняват на дисков масив, снабден с минимум 4 бр. твърди диска от последната технология SSD, които осигуряват максимална скорост на четене и запис, както и с още минимум 6 бр. диска с капацитет от 4 Gb. Освен повишаване на скоростта на обмен на данни този масив ще гарантира и 100% сигурност при съхранението на информацията благодарение на пълната поддръжка на RAID технологията. За осигуряване на максимална скорост на предаване/приемане на данни ще закупим и инсталираме 2бр. хъб/суич с минимум 24 порта с поддръжка на Gigabit скорост. Тези мрежови устройства ще притежават трето ниво / Layer3/ на управление, което ще ни даде възможност да управляваме прецизно трафика от и към клиентите. За да гарантираме максимално качество и сигурност на услугата ще закупим Независимо токозахранване /UPS/ с капацитет минимум 8KW, което ще ни позволи да поддържаме услугата при проблеми с централното електроснабдяване за достатъчно дълъг период. Ще имаме и защита на техниката от пренапрежение от ел. подаването - т.н. токови удари. Предвиденият за закупуване софтуер за виртуализация на сървърите ще ни позволи да оптимизираме работата на цялата налична техника, като ще ни осигури ред предимства - по-високо ниво на сигурност на данните, по-ниски разходи за хардуер, лесно пренасяне на архиви, съвместяване с всички операционни системи, улеснен мениджмънт и контрол и т.н. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 191 300.00 190 880.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ( чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Бизнесът в сферата на информационните технологии е изключително динамичен и се характеризира с бързата смяна на технологичните решения. Особено в сферата на мобилните приложения и интернет са необходими най-сериозните инвестиции в оборудване и поддръжка. Услугите, които предлагаме с GPS проследяването на превозни средства и хостването на сайтове и електронни пощи на клиенти, са изцяло интернет ориентирани. Бързият достъп и сигурността са основните характеристики, които клиентите ни очакват от нас при получаването на услугите. Поддържането на високо конкурентно ниво изисква постоянни инвестиции в сървърни решения и съхраняването на данни. Предвидените за закупуване по проекта сървъри са последно поколение, мултипроцесорни с много високо ниво на сигурност на работа. Сравнени с наличните към момента те са много по-производителни и надеждни. едновременно с това заемат по-малко място, нуждаят се от по-малко охлаждане и потребяват значително по-малко електроенергия. Заедно със софтуера за виртуализация на сървърите ще постигнем оптималното съотношение клиент/ IT разходи. Ще спестим значителни средства от създаването на "облачната" структура, поради голямо ниво на съвместимост на различен хардуер като архитектура и възможността за работа с всички операционни системи. Поради по-добрия контрол и управление на сървърите обслужването им ще изисква по-малък човешки ресурс. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 117 900.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (чрез закупуване на Сървъри -3бр. Дисков масив -1бр., Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и инсталирани Сървъри -3бр., Дисков масив -1бр. и Специализиран софтуер за виртуализация - 1бр. Технологията лежи в основата на прогреса и съответно главната и задача е да бъде двигател на новите постижения и подобрения. Светът на цифровите технологии постоянно се движи напред, правейки информацията по-достъпна, комуникациите по-удобни, а споделянето на данни – по-сигурно. Иновативните облачни технологии позволяват на потребителите да се възползват от всичко това едновременно, но същевременно са и много повече от това. Техническата гледна точка към облака, обаче, е малко по-сложна. Както IBM дефинира облака, той комбинира нуждата от виртуализация, стандартизация и автоматизиране с разходна и енергийна ефективност. Наред с това, че осигурява ниски разходи, той има множество други предимства, като гъвкавост на услугата и бизнес оптимизация чрез групиране и стандартизиране на процесите. Не на последно място е сигурността на данните и възможността от защита на трафика от злонамерено посегателство или вирусно заразяване. Всичко това клиентите ни ще получат без да се отразява на скоростта на предоставянето на услугата, благодарение на производителността на новите сървъри, надграждането с инсталирането на дисков масив със SSD технология и оптимизацията от използването на софтуера за виртуализация на сървърите. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от "Икон"ООД. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването и софтуера в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти. 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване и софтуер. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между "Икон"ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 146 800.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.