Сформиране на екип и създаване на работна организация за изпълнение на проекта. Управление на проекта : Първата стъпка за успешното реализиране на настоящото проектно предложение включва сформирането на екип, отговорен за успешното изпълнение на проект: „Обновяване и модернизация на инфраструктурата на учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров"“. Екипът по управление на проекта се състои от:
- Ръководител проект;
- Технически ръководител;
- Финансов ръководител;
- Координатор по проекта;
- Технически сътрудник;
- Юрист;
Сформирането на екипа за управление на проекта и правилното разпределение на задачите в него е ключово за правилната реализация на инвестициите, съобразно действащото законодателство на Република България и изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. За ефективното управление на проекта, ще бъде изграден координационен механизъм за взаимодействие между всеки един член на екипа и правила за комуникация, като се изяснят принципите за ефективна работа в екип. Ще се изготви индивидуален и подробен план-график за реализация на дейностите по проекта, съответните задачи и отговорностите на членовете на екипа. Дейността на екипа за управление на проекта ще се основава на подробно разработен организационен план и мониторинг и оценка на качеството на извършените дейности и постигнатите резултати съобразно заложените качествени и количествени индикатори за напредъка на проекта и анализ, оценка и отчет на извършваните дейности, съответните етапи и постигнатите резултати.
Екипа за управление на проекта ще следи и ще упражнява контрол през цялото време на реализиране на проекта за качественото изпълнение, съобразно изискванията на ОП „Региони в Растеж“ 2014-2020 и действащото българско законодателство. Ще изготвят всички необходими документи за отчитане на дейностите по проекта, в това число - искания за плащане, междинни – и други междинни и окончателен технически и финансови отчети, доклади по изпълнението на проекта и др., ще проверява всички текущи финансови, счетоводни и строителни книжа и др. Отчетност и документиране дейността на членовете на екипа за управление. Ще извършва и други допълнителни дейности, произтичащи от и исканията на ОП Региони в Растеж. |
49 000.00
|
48 087.81
|
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП.: В рамките на тази дейност ще се изготвят конкурсните документации и ще се проведат процедурите за възлагане на обществени поръчки за реализиране на инженеринг - изготвяне на технически проект и извършване на СМР и доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Документацията ще бъде изготвена съобразно „Закона за обществените поръчки“ /ЗОП/ Обн. - ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г., в сила от 15.04.2016 г.; доп., бр. 34 от 03.05.2016 г. Ще се съблюдава и за спазването на „Закон за управление на средствата от Eвропейските структурни и инвестиционни фондове“ /ЗУСЕСИФ/ и останалото българско и европейско законодателство. При изготвянето на документацията ще се заложат критерии и условия, които да осигурят спазването на принципите, посочени в чл. 2 от ЗОП, а именно публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и ще гарантират цялостното и стриктно изпълнение на проекта, съобразно изискванията на ОПРР. Ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители на посочените дейности, при стриктното съблюдаване на законовите изисквания. След проведените процедури и избор на изпълнители, ще бъдат сключени договори за изпълнение със същите.
|
0.00
|
10 080.00
|
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР по учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров". : За да се обнови и модернизира учебната сграда на НМА, така че да отговаря на съвременните изисквания за образователна инфраструктура е предвидено, въз основа на предварително изготвени технически изисквания за проектиране и изпълнение на СМР на учебната сграда да се разработи технически проект, включително част акустика и изолация на учебни и концертни зали и подробна количествено стойностна сметка за изпълнение на следните строително монтажните работи /СМР/ по:
- Топлоизолиране на всички външни стени и еркери на сградата;
- Топлоизолиране покриви с термоизолационни панели;
- Подмяна на метална дограма;
- Подмяна на отоплителната инсталация;
- Подмяна на всички осветителни тела;
- Ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали, включително звукоизолация и акустика зали;
- Ремонт на 4 коридора и вътрешно стълбище, санитарен възел за инвалиди, 8 обслужващи учебния процес помещения - секретари, Декан, зам. Декан, акордьори, поддръжка сграда, портиерна и хигиенисти, абонатна и складове;
- Хидроизолация и отводняване на партерен етаж;
- Изграждане на външен асансьор за достъп на хора в неравностойно положение;
- Изграждане на евакуационно стълбище а сградата;
- Подмяна на електрическа инсталацията;
- Изграждане пожароизвестителна инсталация;
- Изграждан на мълниезащита на сградата;
- Изграждане на система за видеонаблюдение;
- Подмяна на неподменената ВиК инсталация;
- Изградена рампа за хора в неравностойно положение на партерен етаж;
- Ремонт и възстановяване прилежащ тротоар и главен подстъп към сградата.
Капацитетът на подпомогнатата инфраструктура - предвидена за ремонтиране площ на учебната сграда - 3 768 кв. м. Предвидено е отводняване на прилежащия терен към партерния етаж чрез ново отводнително трасе и ново заустване на водите от покрива на сградата и прилежащия терен, както и направата на хидроизолация по цокълната част на партерния етаж. монтаж на нови олуци и водосточни тръби, както и нови тротоари около сградата с адекватни наклони и отводнителни канавки ще доведат до премахване на влагата по подовете и стените в учебните и концертни зали на партера. Предвижда се съоръжаване на сграда с външен асансьор до фасадата, граничеща с вътрешното стълбище и коридори, ново оформяне подстъпа към главния вход на сградата, както и рампа за хора в неравностойно положение за преодоляване на две по три стъпала на партерен етаж. Ще се извърши основен ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали съгласно акустична част на техническия проект, с който ще се решат проблемите на обучаващите в различните учебни зали - акустика на всяка една учебна зала, съобразно обучението по съответната/я специалност/инструмент и звукоизолация между отделните учебни и концертни зали. Ще се подменят неподменените хоризонтални и вертикални водопроводни щрангове, включително и оборудване с нови пожарни касети. По проекта се предвижда ремонт на помещенията на партера на сградата - кафе - бюфет и медицински кабинет, които са отдадени под наем, за сметка на бенефициента, като собствен принос. Техническият проект ще включва всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване, най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - клас „А“ енергопотребление и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба.
Изготвяне на доклад за съответствие на техническия проект с нормативните изисквания. Съгласуване на техническия проект.
Одобряване на изготвения технически проект от Главния архитект на Столична община.
Разрешение за строителство. |
2 065 000.00
|
2 493 426.63
|
Строителен надзор и оценка съответствието на техническия проект.: Тази дейност е задължителна, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията.
По всяка част на техническия проект оценката трябва да се извършва от квалифицирани специалисти със знания и опит в проектирането. Всички становища на експертите по отделните части на оценката се оформят в един Комплексен доклад, където се прави заключение, дали проекта отговаря на съществените изисквания към строежите. Строителния надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти от лицензирана фирма по съответните части стриктно ще следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те ще изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор ще гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи, както и максимална удовлетвореност от крайния продукт. Освен това той спомага за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация.
Предвидените средства за оценка съответствието на проекта са 2 700 лв. без ДДС, а за осъществяването на строителния надзор са 25 800 лв. без ДДС. |
28 500.00
|
33 000.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на учебната сграда на НМА "Проф. Панчо Владигеров": Инструменталният факултет е създаден с ПМС от 1 март 1951 година. Тогава в рамките на съществуващата от 1921 г. Държавна музикална академия той се обособява като Изпълнителски факултет. В момента ИФ има разкрити 16 специалности, обединени в 6 катедри: пиано, цигулка, струнни инструменти, дървени духови инструменти, медни духови и ударни инструменти, камерна музика и клавирен съпровод.
Катедра „Поп и джаз изкуство" на НМА „Професор Панчо Владигеров“ предлага обучение в две специалности - Поп и джаз пеене и Поп и джаз инструмент – пиано, акордеон, китара, баскитара, контрабас, флейта, саксофон, тромпет, цугтромбон и ударни инструменти.
За да може НМА „Професор Панчо Владигеров“ да осигури на своите възпитаници качествена и отговаряща на съвременните изисквания образователна среда е необходимо да бъдат закупени акустични пиана, професионални столове за пиана, съвременна озвучителна техника, компютърна техника и работно обзавеждане за учебните зали и работни места.
Подробно описание с характеристики и единични цени на предвиденото по тази дейност оборудване и обзавеждане е представено в Приложение Б „Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане“ неразделна част от настоящото проектно предложение. По групи разпределението на плануваните активи е следното:
- Доставка на 18 бр. пиана и озвучителна техника за Инструментален факултет и катедра Поп и джаз изкуство на стойност 250 800 лв. без ДДС.
- Доставка на 6 бр. настолни компютри, 3 бр. преносими компютри и 3 бр. мултифункционални устройства необходима за оборудване на три учебни зали на катедра „Поп и джаз изкуство“, три бр. работни места за преподаватели, два бр. работни места за секретари, Декан и Зам. Декан на Инструментален факултет на стойност 16 770 лв. без ДДС.
- Доставка на обзавеждане за учебни зали и кабинети на стойност 79 550 лв. без ДДС. |
345 120.00
|
387 324.60
|
Осигуряване на публичност и популяризиране на проекта: Бенефициента ще информира за своя проект широката общественост и участниците в него, като ще оповести и за финансовото участие на ЕС. На строителния обект бенефициентът ще постави билборд и информационна табела. На тях ще бъдат написани изискуемите от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 и „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ обстоятелства. Информация за проекта ще бъде публикувана на официалния сайт на НМА „Проф. Панчо Владигеров“ на адрес: www.nma.bg ,където всеки гражданин ще може да получи достъпна информация по цялостното осъществяване на проекта.
Дейността по публичност и информираност ще се осъществява през цялото време на изпълнение на проекта, като ще бъдат обхванати етапите на изпълнение и ще включва
1. Организиране и провеждане на официална церемония "Първа копка" за оповестяване началото на проекта от външен изпълнител.
2. Изготвяне на информационни материали по проекта от външен изпълнител:
- билборд с размери 4.00/3.00 м.;
- постоянна обяснителна табела 2.00/1.20 м;
- банер;
- информационни материали;
- публикации за оповестяване;
- стикери за доставено оборудване 9/5 см.
3. Организиране и провеждане на пресконференция при приключване на проекта и публичното откриване на обновената учебна сграда. |
10 000.00
|
11 957.28
|