Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Основната цел на настоящия проект е: Обновяване и модернизация на остарялата инфраструктура и оборудване на Национална музикална академия /НМА/ "Проф. Панчо Владигеров", която не позволява подходящ процес на обучение и академични дейности.
Обновяването на материалната база на учебната сграда на НМА „Проф. П. Владигеров“ ще доведе до цялостно подобряване на учебния процес и ще спомогне за въвеждането на съвременни методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на младите хора. 
Ще бъде подобрен и достъпа на хора с увреждания до сградата, предмет на проекта, което ще спомогне за социалното включване и улесни достъпа до учебния процес на тази част от студентите на Академията. 
Целевите групи, които ще бъдат  пряко повлияни след реализацията на настоящото проектно предложение са всички учащи в НМА „Проф. П. Владигеров“, в това число маргинализираните групи и студенти с увреждания в неравностойно положение.
Посочената цел на проекта ще бъде постигната чрез реализирането на следните дейности:
Дейност 1: Сформиране на екип и създаване на работна организация за изпълнение на проекта;
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП;
Дейност 3: Изготвяне на технически проект за изпълнение на строително монтажните работи предвидени по проекта;
Дейност 4:  Реконструкция и ремонт на  учебната сграда на НМА "Проф. Панчо Владигеров";
Дейност 5: Строителен надзор;
Дейност 6: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на учебната сграда на НМА "Проф. П. Владигеров";
Дейност 7: Осигуряване на публичност и популяризиране на проекта;
Дейност 8: Управление на проекта.
Очакваните резултати от реализацията на проекта са:
- Подобряване качеството на образователната среда в учебната сграда на НМА "Проф. П. Владигеров" и повишаване на нейната привлекателност сред учащите.
- Осигуряване на равен достъп на групите в неравностойно положение до образователната услуга, предлагана в Академията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип и създаване на работна организация за изпълнение на проекта. Управление на проекта : Първата стъпка за успешното реализиране на настоящото проектно предложение включва сформирането на екип, отговорен за успешното изпълнение на проект: „Обновяване и модернизация на инфраструктурата на учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров"“. Екипът по управление на проекта се състои от: - Ръководител проект; - Технически ръководител; - Финансов ръководител; - Координатор по проекта; - Технически сътрудник; - Юрист; Сформирането на екипа за управление на проекта и правилното разпределение на задачите в него е ключово за правилната реализация на инвестициите, съобразно действащото законодателство на Република България и изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. За ефективното управление на проекта, ще бъде изграден координационен механизъм за взаимодействие между всеки един член на екипа и правила за комуникация, като се изяснят принципите за ефективна работа в екип. Ще се изготви индивидуален и подробен план-график за реализация на дейностите по проекта, съответните задачи и отговорностите на членовете на екипа. Дейността на екипа за управление на проекта ще се основава на подробно разработен организационен план и мониторинг и оценка на качеството на извършените дейности и постигнатите резултати съобразно заложените качествени и количествени индикатори за напредъка на проекта и анализ, оценка и отчет на извършваните дейности, съответните етапи и постигнатите резултати. Екипа за управление на проекта ще следи и ще упражнява контрол през цялото време на реализиране на проекта за качественото изпълнение, съобразно изискванията на ОП „Региони в Растеж“ 2014-2020 и действащото българско законодателство. Ще изготвят всички необходими документи за отчитане на дейностите по проекта, в това число - искания за плащане, междинни – и други междинни и окончателен технически и финансови отчети, доклади по изпълнението на проекта и др., ще проверява всички текущи финансови, счетоводни и строителни книжа и др. Отчетност и документиране дейността на членовете на екипа за управление. Ще извършва и други допълнителни дейности, произтичащи от и исканията на ОП Региони в Растеж. 49 000.00 48 087.81
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП.: В рамките на тази дейност ще се изготвят конкурсните документации и ще се проведат процедурите за възлагане на обществени поръчки за реализиране на инженеринг - изготвяне на технически проект и извършване на СМР и доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Документацията ще бъде изготвена съобразно „Закона за обществените поръчки“ /ЗОП/ Обн. - ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г., в сила от 15.04.2016 г.; доп., бр. 34 от 03.05.2016 г. Ще се съблюдава и за спазването на „Закон за управление на средствата от Eвропейските структурни и инвестиционни фондове“ /ЗУСЕСИФ/ и останалото българско и европейско законодателство. При изготвянето на документацията ще се заложат критерии и условия, които да осигурят спазването на принципите, посочени в чл. 2 от ЗОП, а именно публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и ще гарантират цялостното и стриктно изпълнение на проекта, съобразно изискванията на ОПРР. Ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители на посочените дейности, при стриктното съблюдаване на законовите изисквания. След проведените процедури и избор на изпълнители, ще бъдат сключени договори за изпълнение със същите. 0.00 10 080.00
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР по учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров". : За да се обнови и модернизира учебната сграда на НМА, така че да отговаря на съвременните изисквания за образователна инфраструктура е предвидено, въз основа на предварително изготвени технически изисквания за проектиране и изпълнение на СМР на учебната сграда да се разработи технически проект, включително част акустика и изолация на учебни и концертни зали и подробна количествено стойностна сметка за изпълнение на следните строително монтажните работи /СМР/ по: - Топлоизолиране на всички външни стени и еркери на сградата; - Топлоизолиране покриви с термоизолационни панели; - Подмяна на метална дограма; - Подмяна на отоплителната инсталация; - Подмяна на всички осветителни тела; - Ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали, включително звукоизолация и акустика зали; - Ремонт на 4 коридора и вътрешно стълбище, санитарен възел за инвалиди, 8 обслужващи учебния процес помещения - секретари, Декан, зам. Декан, акордьори, поддръжка сграда, портиерна и хигиенисти, абонатна и складове; - Хидроизолация и отводняване на партерен етаж; - Изграждане на външен асансьор за достъп на хора в неравностойно положение; - Изграждане на евакуационно стълбище а сградата; - Подмяна на електрическа инсталацията; - Изграждане пожароизвестителна инсталация; - Изграждан на мълниезащита на сградата; - Изграждане на система за видеонаблюдение; - Подмяна на неподменената ВиК инсталация; - Изградена рампа за хора в неравностойно положение на партерен етаж; - Ремонт и възстановяване прилежащ тротоар и главен подстъп към сградата. Капацитетът на подпомогнатата инфраструктура - предвидена за ремонтиране площ на учебната сграда - 3 768 кв. м. Предвидено е отводняване на прилежащия терен към партерния етаж чрез ново отводнително трасе и ново заустване на водите от покрива на сградата и прилежащия терен, както и направата на хидроизолация по цокълната част на партерния етаж. монтаж на нови олуци и водосточни тръби, както и нови тротоари около сградата с адекватни наклони и отводнителни канавки ще доведат до премахване на влагата по подовете и стените в учебните и концертни зали на партера. Предвижда се съоръжаване на сграда с външен асансьор до фасадата, граничеща с вътрешното стълбище и коридори, ново оформяне подстъпа към главния вход на сградата, както и рампа за хора в неравностойно положение за преодоляване на две по три стъпала на партерен етаж. Ще се извърши основен ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали съгласно акустична част на техническия проект, с който ще се решат проблемите на обучаващите в различните учебни зали - акустика на всяка една учебна зала, съобразно обучението по съответната/я специалност/инструмент и звукоизолация между отделните учебни и концертни зали. Ще се подменят неподменените хоризонтални и вертикални водопроводни щрангове, включително и оборудване с нови пожарни касети. По проекта се предвижда ремонт на помещенията на партера на сградата - кафе - бюфет и медицински кабинет, които са отдадени под наем, за сметка на бенефициента, като собствен принос. Техническият проект ще включва всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване, най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - клас „А“ енергопотребление и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба. Изготвяне на доклад за съответствие на техническия проект с нормативните изисквания. Съгласуване на техническия проект. Одобряване на изготвения технически проект от Главния архитект на Столична община. Разрешение за строителство. 2 065 000.00 2 493 426.63
Строителен надзор и оценка съответствието на техническия проект.: Тази дейност е задължителна, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. По всяка част на техническия проект оценката трябва да се извършва от квалифицирани специалисти със знания и опит в проектирането. Всички становища на експертите по отделните части на оценката се оформят в един Комплексен доклад, където се прави заключение, дали проекта отговаря на съществените изисквания към строежите. Строителния надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти от лицензирана фирма по съответните части стриктно ще следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те ще изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор ще гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи, както и максимална удовлетвореност от крайния продукт. Освен това той спомага за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация. Предвидените средства за оценка съответствието на проекта са 2 700 лв. без ДДС, а за осъществяването на строителния надзор са 25 800 лв. без ДДС. 28 500.00 33 000.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на учебната сграда на НМА "Проф. Панчо Владигеров": Инструменталният факултет е създаден с ПМС от 1 март 1951 година. Тогава в рамките на съществуващата от 1921 г. Държавна музикална академия той се обособява като Изпълнителски факултет. В момента ИФ има разкрити 16 специалности, обединени в 6 катедри: пиано, цигулка, струнни инструменти, дървени духови инструменти, медни духови и ударни инструменти, камерна музика и клавирен съпровод. Катедра „Поп и джаз изкуство" на НМА „Професор Панчо Владигеров“ предлага обучение в две специалности - Поп и джаз пеене и Поп и джаз инструмент – пиано, акордеон, китара, баскитара, контрабас, флейта, саксофон, тромпет, цугтромбон и ударни инструменти. За да може НМА „Професор Панчо Владигеров“ да осигури на своите възпитаници качествена и отговаряща на съвременните изисквания образователна среда е необходимо да бъдат закупени акустични пиана, професионални столове за пиана, съвременна озвучителна техника, компютърна техника и работно обзавеждане за учебните зали и работни места. Подробно описание с характеристики и единични цени на предвиденото по тази дейност оборудване и обзавеждане е представено в Приложение Б „Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане“ неразделна част от настоящото проектно предложение. По групи разпределението на плануваните активи е следното: - Доставка на 18 бр. пиана и озвучителна техника за Инструментален факултет и катедра Поп и джаз изкуство на стойност 250 800 лв. без ДДС. - Доставка на 6 бр. настолни компютри, 3 бр. преносими компютри и 3 бр. мултифункционални устройства необходима за оборудване на три учебни зали на катедра „Поп и джаз изкуство“, три бр. работни места за преподаватели, два бр. работни места за секретари, Декан и Зам. Декан на Инструментален факултет на стойност 16 770 лв. без ДДС. - Доставка на обзавеждане за учебни зали и кабинети на стойност 79 550 лв. без ДДС. 345 120.00 387 324.60
Осигуряване на публичност и популяризиране на проекта: Бенефициента ще информира за своя проект широката общественост и участниците в него, като ще оповести и за финансовото участие на ЕС. На строителния обект бенефициентът ще постави билборд и информационна табела. На тях ще бъдат написани изискуемите от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 и „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ обстоятелства. Информация за проекта ще бъде публикувана на официалния сайт на НМА „Проф. Панчо Владигеров“ на адрес: www.nma.bg ,където всеки гражданин ще може да получи достъпна информация по цялостното осъществяване на проекта. Дейността по публичност и информираност ще се осъществява през цялото време на изпълнение на проекта, като ще бъдат обхванати етапите на изпълнение и ще включва 1. Организиране и провеждане на официална церемония "Първа копка" за оповестяване началото на проекта от външен изпълнител. 2. Изготвяне на информационни материали по проекта от външен изпълнител: - билборд с размери 4.00/3.00 м.; - постоянна обяснителна табела 2.00/1.20 м; - банер; - информационни материали; - публикации за оповестяване; - стикери за доставено оборудване 9/5 см. 3. Организиране и провеждане на пресконференция при приключване на проекта и публичното откриване на обновената учебна сграда. 10 000.00 11 957.28

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.